Olej Technosynthese® – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli. Wysoka odporność na ścinanie. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Dzięki niecodziennej klasie lepkości odporny na rozcieńczenie oleju benzyną, zmniejsza zużycie oleju silnikowego.
Motul 5100 4T 15W50 1 L
Dostępne warianty:
Numer katalogowy: | Motul 5100 4T 15W50 1 L |
Identyfikator produktu: | 0033575 |
EAN: | 3374650247199 |
Olej Technosynthese® – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli. Wysoka odporność na ścinanie. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Dzięki niecodziennej klasie lepkości odporny na rozcieńczenie oleju benzyną, zmniejsza zużycie oleju silnikowego.
Aby wybrać odpowiedni olej do Państwa pojazdu sugerujemy skorzystanie z wyszukiwarki dostępnej na stronie producenta.
Zastosowanie: Olej silnikowy
Typ Silnika: 4-suwowy
Jakość: Technosynthese
Zakres Produktów: Motocykle
Lepkość: 15W50
API Standardy: API SG/SH/SJ/SL/SM
JASO Standardy: JASO MA2 M033MOT114
Przy okazji zakupu oleju zachęcamy także do zapoznania się z ofertą filtrów marki Mann.
Aby dobrać odpowiedni filtr do danego pojazdu zalecamy, aby zapoznać się z konfiguratorem na stronie producenta.
Po sprawdzeniu jakie filtry są kompatybilne z Państwa pojazdem można je łatwo odnaleźć na naszej stronie wpisując do wyszukiwarki w lewym górnym rogu strony symbol filtru bez spacji, np:
etc.
W razie, gdyby nie odnaleźli Państwo odpowiedniego filtra na naszej stronie zapraszamy do kontaktu, sprowadzimy odpowiedni model specjalnie dla Państwa.
Kliknij obrazek aby powiększyć:
Dobór oleju
Aby wybrać odpowiedni olej do Państwa pojazdu sugerujemy skorzystanie z wyszukiwarki dostępnej na stronie producenta.
O produkcie
Zastosowanie: Olej silnikowy
Typ Silnika: 4-suwowy
Jakość: Technosynthese
Zakres Produktów: Motocykle
Lepkość: 15W50
API Standardy: API SG/SH/SJ/SL/SM
JASO Standardy: JASO MA2 M033MOT114
Filtry
Przy okazji zakupu oleju zachęcamy także do zapoznania się z ofertą filtrów marki Mann.
Aby dobrać odpowiedni filtr do danego pojazdu zalecamy, aby zapoznać się z konfiguratorem na stronie producenta.
Po sprawdzeniu jakie filtry są kompatybilne z Państwa pojazdem można je łatwo odnaleźć na naszej stronie wpisując do wyszukiwarki w lewym górnym rogu strony symbol filtru bez spacji, np:
- HU718/1k
- W68
- C31196
- WK829/4
etc.
W razie, gdyby nie odnaleźli Państwo odpowiedniego filtra na naszej stronie zapraszamy do kontaktu, sprowadzimy odpowiedni model specjalnie dla Państwa.
Autoryzowany sprzedawca Motul
Klienci, którzy kupili: Motul 5100 4T 15W50 1 L, kupili również:
Produkty podobne
W 100% syntetyczny olej estrowy opracowany do wysokoobrotowych mocno obciążonych 2-suwowych silników motocyklowych zarówno do sporządzania mieszanki paliwo-olej jak i do systemów mieszalnikowych i automatycznego smarowania. Znakomite własności smarne wpływają na zmniejszenie zużycia wspólczynnika tarcia i zużycia silnika, zwiększają moc silnika i zmniejszają jego opory wewnętrzne. Syntetyczne bazy olejowe zmniejszają zadymienie spalin i powstawanie osadów w silniku i układzie wydechowym.
W pełni syntetyczny olej przeznaczony do nowoczesnych wysilonych silników 2-suwowych charakteryzujących się wysokimi obrotami.
W 100% syntetyczny olej – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli a w szczególności KTM, HUSQVARNA, MV AGUSTA oraz MOTO GUZZI którzy wymagają lepkości SAE 10W60. Doskonała odporność na ścinanie gwarantuje ochronę silnika i skrzyni biegów. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
W pełni syntetyczny olej przeznaczony do nowoczesnych 4-suwowych, sportowych motocykli. To sprawdzona w sporcie motorowym technologia zapewniająca wysoką wydajność silnika, większą moc oraz lepsze przyspieszenie.
Olej Technosynthese® – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli a w szczególności HONDA w których wymagana jest lepkośść zmniejszająca zużycie paliwa SAE 10W30. Wysoka odporność na ścinanie. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
W 100% syntetyczny olej – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli a w szczególności KTM oraz HUSQVARNA którzy wymagają lepkości SAE 10W50 w niektórych modelach. Doskonała odporność na ścinanie gwarantuje ochronę silnika i skrzyni biegów. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
W pełni syntetyczny olej do silników 4T. Zapewnia znakomitą ochronę sportowym silnikom, dostarczając większej mocy i lepszego przyspieszenia.
Wysokiej jakości olej silnikowy, opracowany do zastosowania w chłodzonych powietrzem i wodą motocyklach ulicznych. Specjalnie wyselekcjonowane oleje bazowe oraz dodatki wysokiej jakości zapewniają optymalne smarowanie, doskonałą czystość silnika oraz współczynnik tarcia w każdych warunkach pracy.
Olej Technosynthese® – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli a w szczególności HONDA w których wymagana jest lepkość zmniejszająca zużycie paliwa SAE 10W30. Wysoka odporność na ścinanie. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
Power 1 Racing 4T 5W-40 jest odpowiedni do wszystkich nowoczesnych, czterosuwowych, wysilonych silników motocyklowych o sportowych osiągach wymagających specyfikacji API lub JASO.
W 100% syntetyczny olej – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli. Doskonała odporność na ścinanie gwarantuje ochronę silnika i skrzyni biegów. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
Mineralny olej wzbogacony o dodatki przeciwzużyciowe typu EP w celu podniesienia trwałości przekładni. Wysokie własności smarne podnoszą trwałość silnika. Wysoka zawartość detergentów i dyspersantów w celu zapewnienia czystości silnika. Kompatybilny z katalizatorami. Dzięki niecodziennej klasie lepkośi odporny na rozcieńczenie oleju benzyną, zmniejsza zużycie oleju sinikowego i umożliwia płynną zmianę biegów. Szczególnie zalecany do starszej konstrukcji silników o dużej średnicy cylindra, singli, V-twin i silników o układzie chłodzenia olejowo powietrznym.