Wysokiej jakości olej przeznaczony do silników na olej napędowy, benzynę i gaz płynny z oraz bez turbodoładowania. Może być stosowany w samochodach osobowych, lekkich samochodach ciężarowych.
Samochodowe oleje silnikowe - Producent: Valvoline, Pojemność: 5 litrów, Klasyfikacje producentów: MB 229.3, Klasyfikacje producentów: MB 229.31, Klasyfikacje producentów: VW 505 00, Klasyfikacje producentów: Fiat 9.55535-D2, Klasyfikacje producentów: Peugeot Citroen (PSA) B71 2296, Klasyfikacje producentów: Fiat 9.55535-N2, Zastosowanie: Osobowe
Parametry
Producent
Pojemność
Zastosowanie
Klasyfikacje producentów
BMW Longlife-01BMW Longlife-04Fiat 9.55535-D2Fiat 9.55535-G1Fiat 9.55535-G2Fiat 9.55535-H2Fiat 9.55535-M2Fiat 9.55535-N2Fiat 9.55535-S2Fiat 9.55535-Z2Ford WSS-M2C917-AGM dexos2GM-LL-B-025MB 229.3MB 229.31MB 229.5MB 229.51MB 229.52Peugeot Citroen (PSA) B71 2296Peugeot Citroën (PSA) B71 2300Porsche A40RN 0700 / RN 0710VW 502 00VW 505 00VW 505 01
Cena
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych — zapewnia doskonałe osiągi i bardzo długie okresy pomiędzy wymianami oleju
Przeznaczony do silników na benzynę, olej napędowy i gaz płynny, stosowanych w samochodach osobowych, furgonach dostawczych, lekkich samochodach ciężarowych, mikrobusach i samochodach z częścią mieszkalną. Formuła specjalnie opracowana pod kątem nowoczesnych silników o wysokich przebiegach.
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości popiołu siarczanowego, fosforu i siarki do samochodów osobowych, z technologią wydłużonej żywotności, gwarantujący najwyższą ochronę — do najnowszych silników wysokoprężnych marki Mercedes-Benz oraz innych silników spełniających normy Euro IV i Euro V, wyposażonych w filtry cząstek stałych i/lub technologię katalizatora trójdrożnego.
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości popiołu siarczanowego, fosforu i siarki do samochodów osobowych, z technologią wydłużonej żywotności, gwarantujący najwyższą ochronę — do najnowszych silników wysokoprężnych marki Mercedes-Benz oraz innych silników spełniających normy Euro IV i Euro V, wyposażonych w filtry cząstek stałych i/lub technologię katalizatora trójdrożnego.