W pełni syntetyczny olej silnikowy dedykowany zwłaszcza do silników o stałych przebiegach pomiędzy wymianami oleju (15 000 km w Europie) napędzanych silnikami TDI lub Turbodiesel zarówno z pompowtryskiwaczami (Volkswagen PD), jak i klasycznymi z pompą wtryskową bez filtrów cząstek stałych (DPF), lub dla silników benzynowych.
Samochodowe oleje silnikowe - Producent: Motul, Klasyfikacje producentów: VW 502 00, Klasyfikacje producentów: Porsche C30, Klasyfikacje producentów: MB 226.51, Klasyfikacje producentów: GM-LL-B-025, Klasyfikacje producentów: VW 503 00, Klasyfikacje producentów: VW 503 01, Klasyfikacje producentów: Peugeot Citroen (PSA) B71 2290, Klasyfikacje producentów: Ford WSS-M2C937-A, Klasyfikacje producentów: Peugeot Citroen (PSA) B71 2294, Klasyfikacje producentów: Ferrari
Parametry
Producent
Zastosowanie
Klasyfikacje producentów
BMW Longlife-04FerrariFiat 9.55535-S1Fiat 9.55535-S2Ford WSS-M2C917-AFord WSS-M2C937-AGM dexos2GM-LL-B-025HondaMB 226.51MB 229.51Peugeot Citroen (PSA) B71 2290Peugeot Citroen (PSA) B71 2294Porsche A40Porsche C30RN 0700 / RN 0710SubaruToyotaVW 502 00VW 503 00VW 503 01VW 505 00VW 505 01VW 506 00VW 506 01
Cena
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS w celu zmniejszenia zużycia paliwa. Opracowany zgodnie z najnowszymi wymogami technicznymi norm emisji spalin Euro IV i Euro V dla silników z trójfunkcyjnymi katalizatorami oraz filtrami cząstek stałych (DPF, FAP).
VW, AUDI, SEAT, SKODA - W pełni syntetyczny, estrowy, olej silnikowy specjalnie opracowany do najnowszej generacji silników VW, AUDI, SEAT, SKODA, przystosowanych do długich przebiegów między wymianami oleju. Przeznaczony do silników z lub bez turbodoładowania, z wtryskiem bezpośrednim lub pompowtryskiwaczami.
W pełni syntetyczne oleje do silników benzynowych i silników Diesla spełniających normy emisji spalin Euro IV i Euro V, wymagających oleju o podwyższonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS oraz zmniejszonej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu i siarki - zalecenia zgodnie z ACEA C3. Również do pojazdów, dla których zalecana jest klasa jakości ACEA A3/B3 lub A3/B4.
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS w celu zmniejszenia zużycia paliwa. Opracowany zgodnie z najnowszymi wymogami technicznymi norm emisji spalin Euro IV i Euro V dla silników z trójfunkcyjnymi katalizatorami oraz filtrami cząstek stałych (DPF, FAP).