W 100% syntetyczny olej silnikowy specjalnie opracowany do najnowszej generacji silników BMW, Mercedes-Benz oraz grupy Volkswagena (VW, Audi, Skoda, Seat) wuposażonych w silniki Diesla oraz benzynowe spełniające wymagania EURO 4 i EURO 5, a także EURO 6. Spełnia wymagania przedłużonych przebiegów międzywymianowych. Kompatybilny z filtrami cząstek stałych (DPF). Podwyższona lepkość wysokotemperaturowa HTHS. Zmniejszona zawartość siarki, fosforu i popiołów siarczanowych.
Samochodowe oleje silnikowe - Producent: Motul, Klasyfikacje producentów: MB 229.31, Klasyfikacje producentów: VW 505 00, Klasyfikacje producentów: VW 501 01, Klasyfikacje producentów: Fiat 9.55535-D2, Klasyfikacje producentów: Fiat 9.55535-S1, Klasyfikacje producentów: Jaguar Land Rover STJLR.03.5003, Lepkość: 5W-30
Parametry
Producent
Lepkość
Zastosowanie
Cena
Oszczędzający paliwo olej silnikowy specjalnie zaprojektowany do nowoczesnych silników, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem lub silników benzynowych, przystosowanych do olejów o niskiej lepkości HTHS (Hight Temperature High Shear). Do nowoczesnych silników Diesla z turbodoładowaniem, silników benzynowych za katalizatorami, wymagających olejów oszczędzających paliwo (ACEA A1/B1 lub ACEA A5/B5).
Oleje te mogą być nieodpowiednie do niektórych rodzajów silników. W razie wątpliwości należy skonsultować się z instrukcją obsługi pojazdu.
Oleje te mogą być nieodpowiednie do niektórych rodzajów silników. W razie wątpliwości należy skonsultować się z instrukcją obsługi pojazdu.
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS w celu zmniejszenia zużycia paliwa. Opracowany zgodnie z najnowszymi wymogami technicznymi norm emisji spalin Euro IV i Euro V dla silników z trójfunkcyjnymi katalizatorami oraz filtrami cząstek stałych (DPF, FAP).
W 100% syntetyczny olej silnikowy specjalnie opracowany do najnowszej generacji silników BMW, Mercedes-Benz oraz grupy Volkswagena (VW, Audi, Skoda, Seat) wuposażonych w silniki Diesla oraz benzynowe spełniające wymagania EURO 4 i EURO 5, a także EURO 6. Spełnia wymagania przedłużonych przebiegów międzywymianowych. Kompatybilny z filtrami cząstek stałych (DPF). Podwyższona lepkość wysokotemperaturowa HTHS. Zmniejszona zawartość siarki, fosforu i popiołów siarczanowych.
Oszczędzający paliwo olej silnikowy specjalnie zaprojektowany do nowoczesnych silników, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem lub silników benzynowych, przystosowanych do olejów o niskiej lepkości HTHS (Hight Temperature High Shear). Do nowoczesnych silników Diesla z turbodoładowaniem, silników benzynowych za katalizatorami, wymagających olejów oszczędzających paliwo (ACEA A1/B1 lub ACEA A5/B5).
Oleje te mogą być nieodpowiednie do niektórych rodzajów silników. W razie wątpliwości należy skonsultować się z instrukcją obsługi pojazdu.
Oleje te mogą być nieodpowiednie do niektórych rodzajów silników. W razie wątpliwości należy skonsultować się z instrukcją obsługi pojazdu.
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS w celu zmniejszenia zużycia paliwa. Opracowany zgodnie z najnowszymi wymogami technicznymi norm emisji spalin Euro IV i Euro V dla silników z trójfunkcyjnymi katalizatorami oraz filtrami cząstek stałych (DPF, FAP).