W 100% syntetyczny olej silnikowy specjalnie opracowany do najnowszej generacji silników BMW, Mercedes-Benz oraz grupy Volkswagena (VW, Audi, Skoda, Seat) wuposażonych w silniki Diesla oraz benzynowe spełniające wymagania EURO 4 i EURO 5, a także EURO 6. Spełnia wymagania przedłużonych przebiegów międzywymianowych. Kompatybilny z filtrami cząstek stałych (DPF). Podwyższona lepkość wysokotemperaturowa HTHS. Zmniejszona zawartość siarki, fosforu i popiołów siarczanowych.
Samochodowe oleje silnikowe - Producent: Motul, Pojemność: 5 litrów, Klasyfikacje producentów: VW 505 01, Klasyfikacje producentów: Fiat 9.55535-S3, Klasyfikacje producentów: VW 503 01, Klasyfikacje producentów: VW 506 00, Klasyfikacje producentów: Peugeot Citroen (PSA) B71 2290, Klasyfikacje producentów: Subaru, Klasyfikacje producentów: Chrysler MS-6395, Klasyfikacje producentów: Suzuki
Parametry
Producent
Pojemność
Zastosowanie
Klasyfikacje producentów
BMW Longlife-04Chrysler MS-6395Fiat 9.55535-GS1 / DS1Fiat 9.55535-S1Fiat 9.55535-S2Fiat 9.55535-S3Ford WSS-M2C917-AFord WSS-M2C929-AFord WSS-M2C946-AFord WSS-M2C947-AFord WSS-M2C950-AGM dexos1GM dexos2HondaJaguar Land Rover STJLR.51.5122MB 229.51MB 229.52MazdaPeugeot Citroen (PSA) B71 2290Porsche A40RN 0700 / RN 0710SubaruSuzukiToyotaVW 502 00VW 503 00VW 503 01VW 505 00VW 505 01VW 506 00VW 506 01
Cena
W pełni syntetyczne oleje do silników benzynowych i silników Diesla spełniających normy emisji spalin Euro IV i Euro V, wymagających oleju o podwyższonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS oraz zmniejszonej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu i siarki - zalecenia zgodnie z ACEA C3. Również do pojazdów, dla których zalecana jest klasa jakości ACEA A3/B3 lub A3/B4.
W pełni syntetyczny olej silnikowy dedykowany zwłaszcza do silników o stałych przebiegach pomiędzy wymianami oleju (15 000 km w Europie) napędzanych silnikami TDI lub Turbodiesel zarówno z pompowtryskiwaczami (Volkswagen PD), jak i klasycznymi z pompą wtryskową bez filtrów cząstek stałych (DPF), lub dla silników benzynowych.
W 100% syntetyczny paliwooszczędny olej silnikowy do najnowszych silników benzynowych wymagających oleju klasy lepkości 5W30. Szczególnie zalecany do nowych silników benzynowych takich producentów jak HONDA, SUBARU oraz TOYOTA.
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS w celu zmniejszenia zużycia paliwa. Opracowany zgodnie z najnowszymi wymogami technicznymi norm emisji spalin Euro IV i Euro V dla silników z trójfunkcyjnymi katalizatorami oraz filtrami cząstek stałych (DPF, FAP).
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych dla nowoczesnych silników Euro V.
100% syntetyczny, paliwooszczędny olej silnikowy opracowany zgodnie z najnowszymi wymogami producentów. Dzięki niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołu siarczanowego nadaje się do zastosowania w silnikach spełniających normy emisji spalin EURO IV i EURO V. Obniżona lepkość wysokotemperaturowa HTHS.
VW, AUDI, SEAT, SKODA - W pełni syntetyczny, estrowy, olej silnikowy specjalnie opracowany do najnowszej generacji silników VW, AUDI, SEAT, SKODA, przystosowanych do długich przebiegów między wymianami oleju. Przeznaczony do silników z lub bez turbodoładowania, z wtryskiem bezpośrednim lub pompowtryskiwaczami.