Ultranowoczesny, paliwooszczędny olej silnikowy typu Low SAPS, stworzonym w technologii syntetycznej, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi układami oczyszczania spalin. Zalecany do stosowania w silnikach Diesla najnowszej konstrukcji, w których zastosowano specjalne systemy oczyszczania spalin, umożliwiające spełnienie wymagań normy emisji spalin Euro 4, 5 i 6. Do stosowania w jeździe sportowej, miejskiej i po autostradzie, w samochodach osobowych użytkowanych w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych.
Samochodowe oleje silnikowe - Producent: Elf, Klasyfikacje producentów: BMW Longlife-04, Klasyfikacje producentów: RN 0700 / RN 0710, Klasyfikacje producentów: Porsche A40, Klasyfikacje producentów: MB 226.51, Klasyfikacje producentów: GM-LL-A-025, Klasyfikacje producentów: Fiat 9.55535-M2, Klasyfikacje producentów: Peugeot Citroen (PSA) B71 2290, Klasyfikacje producentów: Toyota, Klasyfikacje producentów: MB 229.52, Klasyfikacje producentów: Fiat 9.55535-GS1 / DS1
Parametry
Producent
Zastosowanie
Cena
Jest nowoczesnym olejem silnikowym, stworzonym w technologii syntetycznej, który jest całkowicie kompatybilny z rozwiązaniami technicznymi stosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla. Zalecany jest do silników benzynowych i wysokoprężnych najnowszej konstrukcji. Do stosowania w jeździe sportowej, miejskiej i po autostradzie, w samochodach osobowych i dostawczych użytkowanych w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych.
Jest nowoczesnym olejem silnikowym, stworzonym w technologii syntetycznej, który jest całkowicie kompatybilny z rozwiązaniami technicznymi stosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla. Zalecany jest do silników benzynowych i wysokoprężnych najnowszej konstrukcji. Do stosowania w jeździe sportowej, miejskiej i po autostradzie, w samochodach osobowych i dostawczych użytkowanych w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych.
Ultranowoczesny, paliwooszczędny olej silnikowy typu Low SAPS, stworzonym w technologii syntetycznej, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi układami oczyszczania spalin. Zalecany do stosowania w silnikach Diesla najnowszej konstrukcji, w których zastosowano specjalne systemy oczyszczania spalin, umożliwiające spełnienie wymagań normy emisji spalin Euro 4, 5 i 6. Do stosowania w jeździe sportowej, miejskiej i po autostradzie, w samochodach osobowych użytkowanych w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych.