Samochodowe oleje silnikowe - Klasyfikacje producentów: MB 226.5, Klasyfikacje producentów: Subaru, Klasyfikacje producentów: Volvo VCC RBS0-2AE, Klasyfikacje producentów: Chrysler MS-10725, Klasyfikacje producentów: Ferrari, Klasyfikacje producentów: Fiat 9.55535-GH2
Parametry
Zastosowanie
Klasyfikacje producentów
Cena
![Motul 8100 ECO-CLEAN C2 5W30 1L](/img/product/21296/kind/0.jpg)
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS w celu zmniejszenia zużycia paliwa. Opracowany zgodnie z najnowszymi wymogami technicznymi norm emisji spalin Euro IV i Euro V dla silników z trójfunkcyjnymi katalizatorami oraz filtrami cząstek stałych (DPF, FAP).
![Castrol Magnatec Diesel 10W40 4L](/img/product/5330/kind/0.jpg)
Półsyntetyczny olej najwyższej jakości zapewniający optymalną ochronę silników wysokoprężnych. Przeznaczony jest dla silników Diesla wyposażonych w turbosprężarki i intercoolery, gdzie wymagana jest przez producentów rekomendowana specyfikacja ACEA A3/B4 lub API CF o lepkości SAE 10W-40. Olej używa Inteligentnych Molekuł z dedykowaną do silników Diesla tehcnologią, która chroni silnik od momentu przekręcenia kluczyka i utrzymuje wysoką sprawność silnika.
![Castrol Magnatec Diesel 10W40 5L](/img/product/5331/kind/0.jpg)
Półsyntetyczny olej najwyższej jakości zapewniający optymalną ochronę silników wysokoprężnych. Przeznaczony jest dla silników Diesla wyposażonych w turbosprężarki i intercoolery, gdzie wymagana jest przez producentów rekomendowana specyfikacja ACEA A3/B4 lub API CF o lepkości SAE 10W-40. Olej używa Inteligentnych Molekuł z dedykowaną do silników Diesla tehcnologią, która chroni silnik od momentu przekręcenia kluczyka i utrzymuje wysoką sprawność silnika.
![Motul 8100 ECO-CLEAN C2 5W30 5L](/img/product/21297/kind/0.jpg)
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS w celu zmniejszenia zużycia paliwa. Opracowany zgodnie z najnowszymi wymogami technicznymi norm emisji spalin Euro IV i Euro V dla silników z trójfunkcyjnymi katalizatorami oraz filtrami cząstek stałych (DPF, FAP).