Syntetyczny olej do nowoczesnych silników.
Samochodowe oleje silnikowe - Klasyfikacje producentów: MB 226.5, Klasyfikacje producentów: Fiat 9.55535-M2, Klasyfikacje producentów: Toyota, Klasyfikacje producentów: Subaru, Klasyfikacje producentów: Jaguar Land Rover STJLR.03.5007, Klasyfikacje producentów: Chrysler MS-10725, Klasyfikacje producentów: Ferrari
Parametry
Zastosowanie
Klasyfikacje producentów
BMW Longlife-01Chrysler MS-10725Chrysler MS-12991FerrariFiat 9.55535-D2Fiat 9.55535-GH2Fiat 9.55535-M2Fiat 9.55535-S1Fiat 9.55535-Z2HondaJaguar Land Rover STJLR.03.5007MB 226.5MB 229.1MB 229.5Peugeot Citroen (PSA) B71 2290Peugeot Citroen (PSA) B71 2296Porsche A40RN 0700 / RN 0710SubaruToyotaVW 501 01VW 502 00VW 505 00
Cena
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS w celu zmniejszenia zużycia paliwa. Opracowany zgodnie z najnowszymi wymogami technicznymi norm emisji spalin Euro IV i Euro V dla silników z trójfunkcyjnymi katalizatorami oraz filtrami cząstek stałych (DPF, FAP).
Syntetyczny olej do nowoczesnych silników.
Półsyntetyczny olej najwyższej jakości zapewniający optymalną ochronę silników wysokoprężnych. Przeznaczony jest dla silników Diesla wyposażonych w turbosprężarki i intercoolery, gdzie wymagana jest przez producentów rekomendowana specyfikacja ACEA A3/B4 lub API CF o lepkości SAE 10W-40. Olej używa Inteligentnych Molekuł z dedykowaną do silników Diesla tehcnologią, która chroni silnik od momentu przekręcenia kluczyka i utrzymuje wysoką sprawność silnika.
Półsyntetyczny olej najwyższej jakości zapewniający optymalną ochronę silników wysokoprężnych. Przeznaczony jest dla silników Diesla wyposażonych w turbosprężarki i intercoolery, gdzie wymagana jest przez producentów rekomendowana specyfikacja ACEA A3/B4 lub API CF o lepkości SAE 10W-40. Olej używa Inteligentnych Molekuł z dedykowaną do silników Diesla tehcnologią, która chroni silnik od momentu przekręcenia kluczyka i utrzymuje wysoką sprawność silnika.
Syntetyczny olej do nowoczesnych silników.
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS w celu zmniejszenia zużycia paliwa. Opracowany zgodnie z najnowszymi wymogami technicznymi norm emisji spalin Euro IV i Euro V dla silników z trójfunkcyjnymi katalizatorami oraz filtrami cząstek stałych (DPF, FAP).