Wysokiej jakości, mineralny, wielosezonowy olej silnikowy opracowany z myślą o silnikach benzynowych i lekkich Diesl'a eksploatowanych w codziennych warunkach jazdy.
Semisyntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy stworzony w oparciu o nowoczesną formulację, w skład której oprócz olejów bazowych wchodzi nowoczesny, świetnie dobrany pakiet dodatków uszlachetniających.
Olej Mobil Super 2000 X1 5W-30 to najwyższej jakości semisyntetyczny olej silnikowy, który zapewnia długą żywotność silnika oraz ochronę przed osadami i zużyciem.
TOTAL QUARTZ 7000 ENERGY jest nowoczesnym, półsynetyczny olejem silnikowym, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i diesla większości producentów na świecie.
Pierwsza formuła z dodatkowymi składnikami wydłużającymi żywotność silnika — olej silnikowy regeneruje silniki o dużym przebiegu, spowalniając proces starzenia. Dzięki specjalnym dodatkom, takim jak zaawansowane środki konserwujące uszczelki oraz środki oczyszczające, produkty MaxLife regenerują kluczowe części silnika, umożliwiając ich lepszą pracę na dłużej. Wybrany „Produktem roku” przez magazyn Lubricant's World* olej silnikowy MaxLife jest unikalnym produktem Valvoline, wydłużającym żywotność silnika.
Wysokiej jakości olej przeznaczony do silników na olej napędowy, benzynę i gaz płynny z oraz bez turbodoładowania. Może być stosowany w samochodach osobowych, lekkich samochodach ciężarowych.
TOTAL QUARTZ DIESEL 7000 jest olejem półsyntetycznym, który spełnia najwyższe wymagania silników diesla pracujących w samochodach osobowych i dostawczych.
Olej przeznaczony do silników na olej napędowy, benzynę i gaz płynny z oraz bez turbodoładowania. Odpowiedni do samochodów osobowych i lekkich samochodów ciężarowych. Odpowiedni również do urządzeń przemysłowych, takich jak ładowarki teleskopowe lub wózki widłowe.
Do samochodów osobowych i furgonetek z silnikami benzynowymi, wysokoprężnymi oraz LPG, z lub bez turbosprężarki. Formuła opracowana pod kątem silników o wysokich przebiegach.
Olej Technosynthese® specjalnie opracowany do obciążonych silników benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem lub wolnossących, wielozaworowych, gaźnikowych lub z wtryskiem paliwa, z katalizatorem lub bez. Odpowiedni do wszystkich rodzajów paliwa: benzyna ołowiowa, benzyna bezołowiowa, olej napędowy oraz gaz LPG.
Specjalnie zaprojektowany do współczesnych, mocnych samochodów, z silnikami o dużej pojemności, benzynowych, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem. Aprobaty wielu producentów pojazdów czynią z niego produkt uniwersalny, polecany szczególnie do samochodów w okresie gwarancji. Odpowiedni do paliwa z ołowiem lub bezołowiowego, paliwa dieslowskiego i LPG.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium, zawierający najwyższej jakości syntetyczne oleje bazowe oraz zaawansowany technologicznie pakiet dodatków uszlachetniających. Zwalcza trzy główne przyczyny obciążeń silnika — ciepło, osady i zużycie.
Jest najnowocześniejszym olejem silnikowym, stworzonym w Technologii Syntetycznej TOTAL, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla marek MERCEDES-BENZ, BMW i VW. Przystosowany do najnowszych systematów oczyszczania spalin.
Ineo Long Life jest najnowocześniejszym olejem silnikowym, typu Low SAPS, stworzonym w Technologii Syntetycznej TOTAL, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla koncernu VOLKSWAGEN, MERCEDES i BMW. Kompatybilny z najnowszymi systemami oczyszczania spalin.
Syntetyczny olej „low SAPS” do silników samochodów osobowych. Shell Helix Ultra ECT to następca oleju Helix Ultra Extra, spełnia a w niektórych aspektach przewyższa normy ustanowione przez olej poprzedniej generacji.
W drugiej połowie 2014 roku firma Shell zastąpiła olej Ultra Extra 5W30 nowym olejem Helix Ultra ECT 5W30 dostosowując swoją ofertę do rosnących wymagań rynku. Nowy olej spełnia lub przewyższa wszystkie parametry oleju Ultra Extra i jest jego bezpośrednim następcą.
Specjalnie zaprojektowany do współczesnych, mocnych samochodów, z silnikami o dużej pojemności, benzynowych, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem. Aprobaty wielu producentów pojazdów czynią z niego produkt uniwersalny, polecany szczególnie do samochodów w okresie gwarancji. Odpowiedni do paliwa z ołowiem lub bezołowiowego, paliwa dieslowskiego i LPG.
Liqui Moly Super Leichtlauf to olej wyprodukowany w technologii syntetycznej typu lekki bieg. Oszczędza paliwo, skutecznie chroni silnik przed zużyciem. Zapewnia błyskawiczne smarowanie przy zimnym rozruchu silnika. Super Leichtlauf jest olejem do nowoczesnych silników benzynowych oraz Diesla bez możliwości wydłużenia interwału wymiany oleju. Specjalne opracowane składniki oleju utrzymują uszczelki silnika w doskonałym stanie nie dopuszczając do powstawania wycieków. Szczególnie dobra zdolność zawieszania i czyszczenia brudu. Zapobiega tworzeniu się szlamu olejowego.
Do zastosowania w samochodach, gdzie zaleca się stosowanie technologii „low-SAPS” według ACEA C2. Zapobiega odkładaniu się osadu w filtrach cząstek stałych silników wysokoprężnych i ogranicza emisję spalin.
Oszczędzający paliwo olej silnikowy specjalnie zaprojektowany do nowoczesnych silników, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem lub silników benzynowych, przystosowanych do olejów o niskiej lepkości HTHS (Hight Temperature High Shear). Do nowoczesnych silników Diesla z turbodoładowaniem, silników benzynowych za katalizatorami, wymagających olejów oszczędzających paliwo (ACEA A1/B1 lub ACEA A5/B5).
Oleje te mogą być nieodpowiednie do niektórych rodzajów silników. W razie wątpliwości należy skonsultować się z instrukcją obsługi pojazdu.
Olej półsyntetyczny, przy produkcji którego zachodzi proces hydrokrakowania, znakomicie smaruje części silnika podczas jego zimnego startu. Jest odporny na starzenie się i wysokie temperatury. Dla wymagającego kierowcy diesla. Gwarantuje czystość silnika. Zmniejsza zagęszczanie oleju poprzez wciąganie cząstek stałych. Zapewnia szybkie smarowanie silnika i turbosprężarki dzięki ulepszonej formule ochrony przed zużyciem. Olej całoroczny do stosowania w silnikach wysokoprężnych, w samochodach osobowych z turbodoładowaniem lub bez. Olej ten przewyższa wymogi niemieckich oraz innych producentów samochodów.
Top Tec 4300 5W-30 Jest to nowoczesny ubogi w popioły olej typu lekki bieg o obniżonej lepkości do zastosowania całorocznego. Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowszymi dodatkami gwarantuje doskonałą ochronę przed zużyciem, obniżenie zużycia paliwa i oleju oraz błyskawiczne dotarcie oleju w czasie rozruchu do wszystkich elementów podlegających smarowaniu.
Olej ten może być stosowany w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych. Maksymalny interwał wymiany dla tego oleju to maksymalnie 40 000 km zależnie od zaleceń producenta samochodu.
Olej ten jest także idealny do samochodów osobowych zasilanych gazem CNG/LPG.
Nowoczesny najwyższej jakości olej do silników benzynowych oraz Diesla bez filtra cząstek stałych DPF. Połączenie nowoczesnej bazy olejowej wraz z dodatkami najwyższej jakości gwarantuje olej silnikowy, który, przyczynia się do mniejszego zużycia paliwa, ponadto zapewnia doskonałe smarowanie silnika nawet w najtrudniejszych warunkach pracy. W zależności od wskazań producenta pojazdu częstotliwość wymiany oleju wynosi do 40 000km.
Wysokiej jakości, mineralny, wielosezonowy olej silnikowy opracowany z myślą o silnikach benzynowych i lekkich Diesl'a eksploatowanych w codziennych warunkach jazdy.
VW, AUDI, SEAT, SKODA - W pełni syntetyczny, estrowy, olej silnikowy specjalnie opracowany do najnowszej generacji silników VW, AUDI, SEAT, SKODA, przystosowanych do długich przebiegów między wymianami oleju. Przeznaczony do silników z lub bez turbodoładowania, z wtryskiem bezpośrednim lub pompowtryskiwaczami.
Top Tec 4200 5W-30 Jest nowoczesnym całorocznym olejem typu lekki bieg, przeznaczonym do stosowania w samochodach osobowych VW/AUDI (z wyłączeniem silników R5, V10 TDI wyprodukowanych do 06.2006) można go również stosować w samochodach Mercedes-Benz, BMW, Renault itp.
Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje doskonałą ochronę przed zużyciem, zmniejszenie zużycia paliwa oraz oleju i szybki opływ oleju w silniku.
Jeżeli istnieją stosowne dopuszczenia producenta samochodu można wydłużyć interwał wymiany tego oleju do 50.000 km lub co dwa lata.
Zaawansowany technologicznie olej silnikowy wzbogacony dodatkiem MOLYGEN. Olej silnikowy o niskim współczynniku tarcia do stosowania przez cały rok. Połączenie syntetycznych olejów bazowych i zaawansowanej technologii dodatków, a także specjalnego dodatku Molygen zapewnia, że olej silnikowy ma niską lepkość w czasie zimnego startu a także wysoką odporność na ścinanie w ekstremalnie wysokich temperaturach. Zapobiega tworzeniu się osadów podczas długich przerw między wymianami oleju. MOLYGEN dodany do oleju silnikowego zmniejsza tarcie, dzięki czemu poprawia osiągi i znacząco obniża temperaturę roboczą oleju. Rezultatem są także oszczędności paliwa i wydłużona żywotność silnika.
TOTAL QUARTZ 7000 ENERGY jest nowoczesnym, półsynetyczny olejem silnikowym, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i diesla większości producentów na świecie.
Semisyntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy stworzony w oparciu o nowoczesną formulację, w skład której oprócz olejów bazowych wchodzi nowoczesny, świetnie dobrany pakiet dodatków uszlachetniających.
Olej Mobil Super 2000 X1 5W-30 to najwyższej jakości semisyntetyczny olej silnikowy, który zapewnia długą żywotność silnika oraz ochronę przed osadami i zużyciem.
Pierwsza formuła z dodatkowymi składnikami wydłużającymi żywotność silnika — olej silnikowy regeneruje silniki o dużym przebiegu, spowalniając proces starzenia. Dzięki specjalnym dodatkom, takim jak zaawansowane środki konserwujące uszczelki oraz środki oczyszczające, produkty MaxLife regenerują kluczowe części silnika, umożliwiając ich lepszą pracę na dłużej. Wybrany „Produktem roku” przez magazyn Lubricant's World* olej silnikowy MaxLife jest unikalnym produktem Valvoline, wydłużającym żywotność silnika.
Wysokiej jakości olej przeznaczony do silników na olej napędowy, benzynę i gaz płynny z oraz bez turbodoładowania. Może być stosowany w samochodach osobowych, lekkich samochodach ciężarowych.
TOTAL QUARTZ DIESEL 7000 jest olejem półsyntetycznym, który spełnia najwyższe wymagania silników diesla pracujących w samochodach osobowych i dostawczych.
Wysokiej jakości olej przeznaczony do silników na olej napędowy, benzynę i gaz płynny z oraz bez turbodoładowania. Może być stosowany w samochodach osobowych, lekkich samochodach ciężarowych.
Do samochodów osobowych i furgonetek z silnikami benzynowymi, wysokoprężnymi oraz LPG, z lub bez turbosprężarki. Formuła opracowana pod kątem silników o wysokich przebiegach.
Pierwsza formuła z dodatkowymi składnikami wydłużającymi żywotność silnika — olej silnikowy regeneruje silniki o dużym przebiegu, spowalniając proces starzenia. Dzięki specjalnym dodatkom, takim jak zaawansowane środki konserwujące uszczelki oraz środki oczyszczające, produkty MaxLife regenerują kluczowe części silnika, umożliwiając ich lepszą pracę na dłużej. Wybrany „Produktem roku” przez magazyn Lubricant's World* olej silnikowy MaxLife jest unikalnym produktem Valvoline, wydłużającym żywotność silnika.
TOTAL QUARTZ 7000 ENERGY jest nowoczesnym, półsynetyczny olejem silnikowym, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i diesla większości producentów na świecie.
Syntetyczny olej „low SAPS” do silników samochodów osobowych. Shell Helix Ultra ECT to następca oleju Helix Ultra Extra, spełnia a w niektórych aspektach przewyższa normy ustanowione przez olej poprzedniej generacji.
W drugiej połowie 2014 roku firma Shell zastąpiła olej Ultra Extra 5W30 nowym olejem Helix Ultra ECT 5W30 dostosowując swoją ofertę do rosnących wymagań rynku. Nowy olej spełnia lub przewyższa wszystkie parametry oleju Ultra Extra i jest jego bezpośrednim następcą.
Specjalnie zaprojektowany do współczesnych, mocnych samochodów, z silnikami o dużej pojemności, benzynowych, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem. Aprobaty wielu producentów pojazdów czynią z niego produkt uniwersalny, polecany szczególnie do samochodów w okresie gwarancji. Odpowiedni do paliwa z ołowiem lub bezołowiowego, paliwa dieslowskiego i LPG.
Olej Technosynthese® specjalnie opracowany do obciążonych silników benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem lub wolnossących, wielozaworowych, gaźnikowych lub z wtryskiem paliwa, z katalizatorem lub bez. Odpowiedni do wszystkich rodzajów paliwa: benzyna ołowiowa, benzyna bezołowiowa, olej napędowy oraz gaz LPG.
Wysoce skuteczny preparat do czyszczenia felg stalowych i aluminiowych. Bez problemów usuwa nawet najbardziej oporny brud: zapieczony pył hamulcowy, plamy oleju, ślady po gumie oraz wszelkie zanieczyszczenia drogowe.
Nie zawiera kwasów. pH neutralne. Bezpieczny dla felg lakierowanych, nielakierowanych oraz śrub i nakrętek.
Zapewnia długotrwały, głęboki połysk i efekt „mokrej opony”. Konserwuje gumę, a przy regularnym stosowaniu również chroni przed pękaniem, przedwczesnym starzeniem, brązowym zabarwieniem i blaknięciem. Głęboki, czarny i błyszczący wygląd opony utrzymuje się do kilku tygodni. Nadaje się do wszystkich rodzajów opon. Niezwykle łatwy w aplikacji.
SONAX Xtreme Cockpit matowy czyści i pielęgnuje wszystkie wewnętrzne elementy samochodu wykonane z tworzyw sztucznych. Zachowuje oryginalna strukturę powierzchni matowych, ogranicza powstawanie oślepiających refleksów świetlnych.
Preparat pozwala na gruntowne oczyszczenia parownika oraz całego układu klimatyzacji bez demontażu elementów składowych. Szybko i skutecznie usuwa grzyby i bakterie. Tworzy ochronny film w parowniku i dba o świeżość i czystość powietrza. Czyszczenie zaleca się co najmniej raz w roku.