W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości popiołu siarczanowego, fosforu i siarki do samochodów osobowych, z technologią wydłużonej żywotności, gwarantujący najwyższą ochronę — do najnowszych silników wysokoprężnych marki Mercedes-Benz oraz innych silników spełniających normy Euro IV i Euro V, wyposażonych w filtry cząstek stałych i/lub technologię katalizatora trójdrożnego.
Samochodowe oleje silnikowe - Klasyfikacje producentów: VW 505 01, Klasyfikacje producentów: Ford WSS-M2C913-D, Klasyfikacje producentów: RN 0700, Klasyfikacje producentów: MB 226.51, Klasyfikacje producentów: Fiat 9.55535-S1, Klasyfikacje producentów: Toyota, Klasyfikacje producentów: Ford WSS-M2C913-A, Klasyfikacje producentów: Jaguar Land Rover STJLR.51.5122, Klasyfikacje producentów: Jaguar Land Rover STJLR.03.5007
Parametry
Zastosowanie
Klasyfikacje producentów
BMW Longlife-01BMW Longlife-04Chrysler MS-11106Chrysler MS-6395Fiat 9.55535-D2Fiat 9.55535-G1Fiat 9.55535-GS1 / DS1Fiat 9.55535-H2Fiat 9.55535-M2Fiat 9.55535-S1Fiat 9.55535-S2Fiat 9.55535-S3Ford WSS-M2C913-AFord WSS-M2C913-BFord WSS-M2C913-CFord WSS-M2C913-DFord WSS-M2C917-AFord WSS-M2C920-AFord WSS-M2C947-AFord WSS-M2C950-AGM dexos1GM dexos2GM-LL-A-025GM-LL-B-025HondaJaguar Land Rover STJLR.03.5003Jaguar Land Rover STJLR.03.5007Jaguar Land Rover STJLR.51.5122MB 226.5MB 226.51MB 229.1MB 229.31MB 229.51MB 229.52MB 229.71MazdaOV 040 1547 - D40Peugeot Citroen (PSA) B71 2290Peugeot Citroën (PSA) B71 2300Peugeot Citroën (PSA) B71 2302Peugeot Citroën (PSA) B71 2312Porsche A40Porsche C20Porsche C30RN 0700RN 0700 / RN 0710RN 0720SubaruToyotaVW 500 00VW 501 01VW 502 00VW 503 00VW 503 01VW 504 00VW 505 00VW 505 01VW 506 00VW 506 01VW 507 00VW 508 00VW 509 00
Cena
W pełni syntetyczne oleje do silników benzynowych i silników Diesla spełniających normy emisji spalin Euro IV i Euro V, wymagających oleju o podwyższonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS oraz zmniejszonej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu i siarki - zalecenia zgodnie z ACEA C3. Również do pojazdów, dla których zalecana jest klasa jakości ACEA A3/B3 lub A3/B4.
Wysokiej jakości syntetyczny olej odpowiedni do szerokiego zakresu silników. Nadaje się w szczególności do silników wysokoprężnych z turbodoładowaniem, stosowanych w samochodach osobowych i lekkich samochodach ciężarowych. Zalecany do silników wysokoprężnych firmy Volkswagen z pompowtryskiwaczami.
Do zastosowania w samochodach, gdzie zaleca się stosowanie technologii „low-SAPS” według ACEA C2. Zapobiega odkładaniu się osadu w filtrach cząstek stałych silników wysokoprężnych i ogranicza emisję spalin.
FORD - W 100% syntetyczny paliwooszczędny olej silnikowy specjalnie opracowany do silników Diesla oraz do niektórych silników benzynowych grupy Ford (sprawdź zalecenia w karcie technicznej produktu). Spełnia oficjalne wymagania specyfikacji FORD WSS M2C 913 D i jest kompatybilny z poprzednimi wymaganiami FORD WSS M2C 913 A, 913 B, oraz 913 C.
W pełni syntetyczne oleje do silników benzynowych i silników Diesla spełniających normy emisji spalin Euro IV i Euro V, wymagających oleju o podwyższonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS oraz zmniejszonej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu i siarki - zalecenia zgodnie z ACEA C3. Również do pojazdów, dla których zalecana jest klasa jakości ACEA A3/B3 lub A3/B4.
W pełni syntetyczny olej silnikowy dedykowany zwłaszcza do silników o stałych przebiegach pomiędzy wymianami oleju (15 000 km w Europie) napędzanych silnikami TDI lub Turbodiesel zarówno z pompowtryskiwaczami (Volkswagen PD), jak i klasycznymi z pompą wtryskową bez filtrów cząstek stałych (DPF), lub dla silników benzynowych.
Olej wykonany w technologii syntetycznej opracowany we współpracy z koncernem PSA (Peugeot, Citroën, DS) i używany fabrykach tego koncernu na pierwsze zalanie.
Millers Oils to innowacyjny, niezależny, angielski producent wiodących na rynku środków smarnych oraz dodatków do paliw, z których wiele jest przełomowych i niepowtarzalnych. Firma posiada ponad 130-letnie doświadczenie w branży. Powstała w 1887 roku, i ciągle, nieustannie pracuje nad opracowywaniem nowej generacji, wysokowydajnych produktów dla motoryzacji, jak najlepiej chroniących podzespoły, spełniających jednocześnie surowe wymagania określone przez ustawodawstwo, i producentów samochodów.
Oszczędzający paliwo olej silnikowy specjalnie zaprojektowany do nowoczesnych silników, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem lub silników benzynowych, przystosowanych do olejów o niskiej lepkości HTHS (Hight Temperature High Shear). Do nowoczesnych silników Diesla z turbodoładowaniem, silników benzynowych za katalizatorami, wymagających olejów oszczędzających paliwo (ACEA A1/B1 lub ACEA A5/B5).
Oleje te mogą być nieodpowiednie do niektórych rodzajów silników. W razie wątpliwości należy skonsultować się z instrukcją obsługi pojazdu.
Oleje te mogą być nieodpowiednie do niektórych rodzajów silników. W razie wątpliwości należy skonsultować się z instrukcją obsługi pojazdu.
Olej silnikowy Ford Castrol Magnatec Professional A5 5W-30 5L. Został opracowany, aby spełnić najnowszą specyfikację Forda 913-D.
Do zastosowania w samochodach, gdzie zaleca się stosowanie technologii „low-SAPS” według ACEA C2. Zapobiega odkładaniu się osadu w filtrach cząstek stałych silników wysokoprężnych i ogranicza emisję spalin.
Oryginalny - w pełni syntetyczny olej silnikowy o znakomitych parametrach technicznych.
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości popiołu siarczanowego, fosforu i siarki do samochodów osobowych, z technologią wydłużonej żywotności, gwarantujący najwyższą ochronę — do najnowszych silników wysokoprężnych marki Mercedes-Benz oraz innych silników spełniających normy Euro IV i Euro V, wyposażonych w filtry cząstek stałych i/lub technologię katalizatora trójdrożnego.
Top Tec 4200 5W-30 Jest nowoczesnym całorocznym olejem typu lekki bieg, przeznaczonym do stosowania w samochodach osobowych VW/AUDI (z wyłączeniem silników R5, V10 TDI wyprodukowanych do 06.2006) można go również stosować w samochodach Mercedes-Benz, BMW, Renault itp.
Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje doskonałą ochronę przed zużyciem, zmniejszenie zużycia paliwa oraz oleju i szybki opływ oleju w silniku.
Jeżeli istnieją stosowne dopuszczenia producenta samochodu można wydłużyć interwał wymiany tego oleju do 50.000 km lub co dwa lata.
Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje doskonałą ochronę przed zużyciem, zmniejszenie zużycia paliwa oraz oleju i szybki opływ oleju w silniku.
Jeżeli istnieją stosowne dopuszczenia producenta samochodu można wydłużyć interwał wymiany tego oleju do 50.000 km lub co dwa lata.
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości popiołu siarczanowego, fosforu i siarki do samochodów osobowych, z technologią wydłużonej żywotności, gwarantujący najwyższą ochronę — do najnowszych silników wysokoprężnych marki Mercedes-Benz oraz innych silników spełniających normy Euro IV i Euro V, wyposażonych w filtry cząstek stałych i/lub technologię katalizatora trójdrożnego.
Nowoczesny olej do silników benzynowych i Diesla również wyposażonych w filtr cząstek stałych. Połączenie niekonwencjonalnej bazy olejowej oraz najnowocześniejszych dodatków sprawia, że olej ten zapewnia doskonałą ochronę przed zużyciem również w ekstremalnych warunkach pracy silnika. Dzięki zastosowaniu tego oleju można obniżyć zużycie paliwa. Jeżeli producent pojazdu dopuszcza taką możliwość olej ten można wymieniać co 40.000 km.
Nowoczesny olej silnikowy typu lekki bieg do całorocznego zastosowania. Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje olej silnikowy, który znakomicie chroni przed zużyciem współpracujące części.
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS w celu zmniejszenia zużycia paliwa. Opracowany zgodnie z najnowszymi wymogami technicznymi norm emisji spalin Euro IV i Euro V dla silników z trójfunkcyjnymi katalizatorami oraz filtrami cząstek stałych (DPF, FAP).
Zaawansowany technologicznie olej silnikowy wzbogacony dodatkiem MOLYGEN. Olej silnikowy o niskim współczynniku tarcia do stosowania przez cały rok. Połączenie syntetycznych olejów bazowych i zaawansowanej technologii dodatków, a także specjalnego dodatku Molygen zapewnia, że olej silnikowy ma niską lepkość w czasie zimnego startu a także wysoką odporność na ścinanie w ekstremalnie wysokich temperaturach. Zapobiega tworzeniu się osadów podczas długich przerw między wymianami oleju.
MOLYGEN dodany do oleju silnikowego zmniejsza tarcie, dzięki czemu poprawia osiągi i znacząco obniża temperaturę roboczą oleju. Rezultatem są także oszczędności paliwa i wydłużona żywotność silnika.
MOLYGEN dodany do oleju silnikowego zmniejsza tarcie, dzięki czemu poprawia osiągi i znacząco obniża temperaturę roboczą oleju. Rezultatem są także oszczędności paliwa i wydłużona żywotność silnika.
Nowoczesny olej silnikowy typu lekki bieg do całorocznego zastosowania. Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje olej silnikowy, który znakomicie chroni przed zużyciem współpracujące części.
Top Tec 4200 5W-30 Jest nowoczesnym całorocznym olejem typu lekki bieg, przeznaczonym do stosowania w samochodach osobowych VW/AUDI (z wyłączeniem silników R5, V10 TDI wyprodukowanych do 06.2006) można go również stosować w samochodach Mercedes-Benz, BMW, Renault itp.
Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje doskonałą ochronę przed zużyciem, zmniejszenie zużycia paliwa oraz oleju i szybki opływ oleju w silniku.
Jeżeli istnieją stosowne dopuszczenia producenta samochodu można wydłużyć interwał wymiany tego oleju do 50.000 km lub co dwa lata.
Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje doskonałą ochronę przed zużyciem, zmniejszenie zużycia paliwa oraz oleju i szybki opływ oleju w silniku.
Jeżeli istnieją stosowne dopuszczenia producenta samochodu można wydłużyć interwał wymiany tego oleju do 50.000 km lub co dwa lata.
Top Tec 4300 5W-30 Jest to nowoczesny ubogi w popioły olej typu lekki bieg o obniżonej lepkości do zastosowania całorocznego. Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowszymi dodatkami gwarantuje doskonałą ochronę przed zużyciem, obniżenie zużycia paliwa i oleju oraz błyskawiczne dotarcie oleju w czasie rozruchu do wszystkich elementów podlegających smarowaniu.
Olej ten może być stosowany w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych. Maksymalny interwał wymiany dla tego oleju to maksymalnie 40 000 km zależnie od zaleceń producenta samochodu.
Olej ten jest także idealny do samochodów osobowych zasilanych gazem CNG/LPG.
Olej ten może być stosowany w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych. Maksymalny interwał wymiany dla tego oleju to maksymalnie 40 000 km zależnie od zaleceń producenta samochodu.
Olej ten jest także idealny do samochodów osobowych zasilanych gazem CNG/LPG.
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych dla nowoczesnych silników Euro V.
Leichtlauf Special F 5W-30 Nowoczesny olej oparty na technologii syntetycznej opracowany z myślą o nowoczesnych silnikach oszczędzających paliwo. Dzięki swoim właściwościom zapewnia szybkie smarowanie nawet w bardzo niskich temperaturach. Leichtlauf Special F 5W-30 zapewnia doskonałą ochronę nawet w najtrudniejszych warunkach pracy silnika. Dzięki wykorzystaniu najnowocześniejszych dodatków zapewnia czystość jednostki napędowej. Zmniejsza tarcie zapewnia doskonałą ochronę przed zużyciem.
Nowoczesny olej silnikowy typu "lekki bieg" o najwyższej klasie jakości do zastosowania całorocznego. Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowszymi dodatkami gwarantuje silnikowi znakomitą ochronę przed zużyciem minimalizuje zużycie paliwa i oleju oraz zapewnia szybki opływ oleju w silniku.
100% syntetyczny, paliwooszczędny olej silnikowy opracowany zgodnie z najnowszymi wymogami producentów. Dzięki niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołu siarczanowego nadaje się do zastosowania w silnikach spełniających normy emisji spalin EURO IV i EURO V. Obniżona lepkość wysokotemperaturowa HTHS.