Syntetyczny olej do nowoczesnych silników.
Samochodowe oleje silnikowe - Klasyfikacje producentów: Porsche A40, Klasyfikacje producentów: Fiat 9.55535-H2, Klasyfikacje producentów: Honda, Klasyfikacje producentów: Porsche C40, Klasyfikacje producentów: Peugeot Citroen (PSA) B71 2296, Klasyfikacje producentów: Subaru, Klasyfikacje producentów: Chrysler MS-10850
Parametry
Zastosowanie
Klasyfikacje producentów
BMW Longlife-01BMW Longlife-04Chrysler MS-10725Chrysler MS-10850Chrysler MS-12991FerrariFiat 9.55535-GH2Fiat 9.55535-H2Fiat 9.55535-S1Fiat 9.55535-S2Fiat 9.55535-Z2Ford WSS-M2C917-AGM dexos2HondaMB 226.5MB 229.3MB 229.5MB 229.51MB 229.52Peugeot Citroen (PSA) B71 2290Peugeot Citroen (PSA) B71 2296Porsche A40Porsche C40RN 0700 / RN 0710SubaruToyotaVW 502 00VW 505 00VW 505 01
Cena
Mobil 1 ESP 0W-40 to w pełni syntetyczny olej silnikowy opracowany z myślą o zapewnieniu silnikowi wyjątkowej czystości, ochrony przeciwzużyciowej i doskonałych osiągów.
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS w celu zmniejszenia zużycia paliwa. Opracowany zgodnie z najnowszymi wymogami technicznymi norm emisji spalin Euro IV i Euro V dla silników z trójfunkcyjnymi katalizatorami oraz filtrami cząstek stałych (DPF, FAP).
Syntetyczny olej do nowoczesnych silników.
Zaawansowany, w pełni syntetyczny olej silnikowy Mobil 1 FS 0W-40 zaprojektowano do stosowania w najnowszych silnikach benzynowych i wysokoprężnych (bez filtrów cząstek stałych DPF) i zapewnia pod każdym względem doskonałe osiągi. Charakteryzuje się wyjątkowymi właściwościami czyszczącymi, ochroną przed zużyciem oraz ogólną efektywnością. Z olejem Mobil 1 FS 0W-40 silnik wciąż pracuje jak nowy w każdych warunkach jezdnych.
W pełni syntetyczne oleje do silników benzynowych i silników Diesla spełniających normy emisji spalin Euro IV i Euro V, wymagających oleju o podwyższonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS oraz zmniejszonej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu i siarki - zalecenia zgodnie z ACEA C3. Również do pojazdów, dla których zalecana jest klasa jakości ACEA A3/B3 lub A3/B4.
Syntetyczny olej do nowoczesnych silników.
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS w celu zmniejszenia zużycia paliwa. Opracowany zgodnie z najnowszymi wymogami technicznymi norm emisji spalin Euro IV i Euro V dla silników z trójfunkcyjnymi katalizatorami oraz filtrami cząstek stałych (DPF, FAP).