Olej wykonany w technologii syntetycznej opracowany we współpracy z koncernem PSA (Peugeot, Citroën, DS) i używany fabrykach tego koncernu na pierwsze zalanie.
Samochodowe oleje silnikowe - Klasyfikacje producentów: VW 502 00, Klasyfikacje producentów: VW 505 00, Klasyfikacje producentów: BMW M Serie, Klasyfikacje producentów: Porsche C30, Klasyfikacje producentów: MB 229.1, Klasyfikacje producentów: MB 226.51, Klasyfikacje producentów: Fiat 9.55535-S1, Klasyfikacje producentów: Peugeot Citroen (PSA) B71 2290, Klasyfikacje producentów: Toyota, Klasyfikacje producentów: Chrysler MS-12991, Lepkość: 0W-30
Parametry
Lepkość
Zastosowanie
Klasyfikacje producentów
Fiat 9.55535-GS1 / DS1Fiat 9.55535-S1Ford WSS-M2C950-AJaguar Land Rover STJLR.03.5007Jaguar Land Rover STJLR.51.5122MB 226.51MB 229.1MB 229.31MB 229.51MB 229.52Peugeot Citroen (PSA) B71 2290Peugeot Citroën (PSA) B71 2302Peugeot Citroën (PSA) B71 2312Porsche C30SubaruToyotaVW 502 00VW 504 00VW 505 00VW 507 00
Cena
W pełni syntetyczny olej silnikowy wyprodukowany w technologii Shell PurePlus – najbardziej zaawansowana formuła Shell do wysokoobciążonych silników.
Mobil 1™ ESP 0W-30 to zaawansowany, w pełni syntetyczny olej silnikowy opracowany z myślą o zapewnieniu wyjątkowych właściwości czyszczących, ochrony przed zużyciem oraz ogólnej efektywności. Mobil 1 ESP 0W-30 został opracowany przez specjalistów w celu przedłużenia żywotności i utrzymania wydajności systemów emisyjnych w pojazdach z napędem Diesla i benzynowym. Mobil 1 ESP 0W-30 spełnia lub przekracza wymagania norm wielu przodujących producentów samochodów, obowiązujących w najnowszych samochodach osobowych z napędem Diesla i benzynowym.
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych dla nowoczesnych silników Euro V.
W pełni syntetyczny olej silnikowy wyprodukowany w technologii Shell PurePlus – najbardziej zaawansowana formuła Shell do wysokoobciążonych silników.
Olej wykonany w technologii syntetycznej opracowany we współpracy z koncernem PSA (Peugeot, Citroën, DS) i używany fabrykach tego koncernu na pierwsze zalanie.
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych dla nowoczesnych silników Euro V.