Samochodowe oleje silnikowe - Klasyfikacje producentów: MB 229.51, Klasyfikacje producentów: Fiat 9.55535-D2, Klasyfikacje producentów: MB 226.5, Klasyfikacje producentów: RN 0720, Klasyfikacje producentów: MB 226.51, Klasyfikacje producentów: GM-LL-B-025, Klasyfikacje producentów: Fiat 9.55535-S1, Klasyfikacje producentów: Fiat 9.55535-G1, Klasyfikacje producentów: Chrysler MS-11106, Lepkość: 5W-40
Parametry
Lepkość
Zastosowanie
Klasyfikacje producentów
BMW Longlife-01BMW Longlife-04Chrysler MS-10725Chrysler MS-11106Chrysler MS-12991FerrariFiat 9.55535-D2Fiat 9.55535-G1Fiat 9.55535-GH2Fiat 9.55535-S1Fiat 9.55535-S2Fiat 9.55535-Z2Ford WSS-M2C917-AGM dexos2GM-LL-B-025MB 226.5MB 226.51MB 229.5MB 229.51Peugeot Citroen (PSA) B71 2296Porsche A40RN 0700 / RN 0710RN 0720VW 502 00VW 505 00VW 505 01
Cena
![Valvoline SynPower MST C3 5W40 1L](/img/product/59512/kind/0.jpg)
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości popiołu siarczanowego, fosforu i siarki do samochodów osobowych, z technologią wydłużonej żywotności, gwarantujący najwyższą ochronę — do najnowszych silników wysokoprężnych marki Mercedes-Benz oraz innych silników spełniających normy Euro IV i Euro V, wyposażonych w filtry cząstek stałych i/lub technologię katalizatora trójdrożnego.
![Motul 8100 X-CLEAN C3 5W40 4L](/img/product/102820/kind/0.jpg)
W pełni syntetyczne oleje do silników benzynowych i silników Diesla spełniających normy emisji spalin Euro IV i Euro V, wymagających oleju o podwyższonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS oraz zmniejszonej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu i siarki - zalecenia zgodnie z ACEA C3. Również do pojazdów, dla których zalecana jest klasa jakości ACEA A3/B3 lub A3/B4.
![Valvoline SynPower MST C3 5W40 5L](/img/product/44244/kind/0.jpg)
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości popiołu siarczanowego, fosforu i siarki do samochodów osobowych, z technologią wydłużonej żywotności, gwarantujący najwyższą ochronę — do najnowszych silników wysokoprężnych marki Mercedes-Benz oraz innych silników spełniających normy Euro IV i Euro V, wyposażonych w filtry cząstek stałych i/lub technologię katalizatora trójdrożnego.