Olej TOTAL QUARTZ 9000 ENERGY 5W40 opracowany w technologii syntetycznej, przeznaczony do stosowania zwłaszcza tam, gdzie wymagane są dłuższe okresy między wymianami oleju oraz doskonała odporność na utlenianie.
Samochodowe oleje silnikowe - Klasyfikacje producentów: MB 229.5, Klasyfikacje producentów: Ford WSS-M2C917-A, Klasyfikacje producentów: Fiat 9.55535-M2, Klasyfikacje producentów: Fiat 9.55535-S1, Klasyfikacje producentów: Mazda, Klasyfikacje producentów: MB 229.52, Klasyfikacje producentów: Fiat 9.55535-Z2
Parametry
Zastosowanie
Klasyfikacje producentów
BMW Longlife-01BMW Longlife-04Chrysler MS-10725Chrysler MS-10850Chrysler MS-11106Chrysler MS-12991Chrysler MS-6395FerrariFiat 9.55535-G1Fiat 9.55535-GH2Fiat 9.55535-GS1 / DS1Fiat 9.55535-H2Fiat 9.55535-M2Fiat 9.55535-N2Fiat 9.55535-S1Fiat 9.55535-S2Fiat 9.55535-S3Fiat 9.55535-Z2Ford WSS-M2C917-AFord WSS-M2C934-BFord WSS-M2C937-AFord WSS-M2C947-AGM dexos1GM dexos2GM-LL-A-025GM-LL-B-025HondaMB 226.5MB 226.51MB 229.3MB 229.31MB 229.5MB 229.51MB 229.52MazdaMitsubishiOV 040 1547 - D40Peugeot Citroen (PSA) B71 2290Peugeot Citroen (PSA) B71 2294Peugeot Citroen (PSA) B71 2296Porsche A40Porsche C30Porsche C40RN 0700RN 0700 / RN 0710SubaruToyotaVW 500 00VW 501 01VW 502 00VW 503 00VW 503 01VW 504 00VW 505 00VW 505 01VW 506 00VW 506 01VW 507 00
Cena
Syntetyczny olej do nowoczesnych silników diesla.
Mobil Super 3000 XE 5W-30 to wysokowydajny, nisko-popiołowy syntetyczny olej silnikowy opracowany z myślą o przedłużeniu żywotności i utrzymaniu wydajności systemu redukcji emisji spalin w pojazdach napędzanych zarówno benzyną jak i olejem napędowym.
Specjalnie zaprojektowany do współczesnych, mocnych samochodów, z silnikami o dużej pojemności, benzynowych, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem. Aprobaty wielu producentów pojazdów czynią z niego produkt uniwersalny, polecany szczególnie do samochodów w okresie gwarancji. Odpowiedni do paliwa z ołowiem lub bezołowiowego, paliwa dieslowskiego i LPG.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych — zapewnia doskonałe osiągi i bardzo długie okresy pomiędzy wymianami oleju.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych — zapewnia doskonałe osiągi i bardzo długie okresy pomiędzy wymianami oleju
Oryginalny produkt Mercedes-Benz A 000 989 97 01 AAA4, spełnia wymagania specyfikacji Mercedes-Benz 229.51. Przeznaczony do silników, dla których zaleca się używanie produktów zgodnych ze specyfikacją Mercedesa.
Jest najnowocześniejszym olejem silnikowym, stworzonym w Technologii Syntetycznej TOTAL, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla marek MERCEDES-BENZ, BMW i VW. Przystosowany do najnowszych systematów oczyszczania spalin.
Syntetyczny olej do nowoczesnych silników.
Wysokiej jakości syntetyczny olej odpowiedni do szerokiego zakresu silników. Nadaje się w szczególności do silników wysokoprężnych z turbodoładowaniem, stosowanych w samochodach osobowych i lekkich samochodach ciężarowych. Zalecany do silników wysokoprężnych firmy Volkswagen z pompowtryskiwaczami.
W pełni syntetyczny olej silnikowy dedykowany zwłaszcza do silników o stałych przebiegach pomiędzy wymianami oleju (15 000 km w Europie) napędzanych silnikami TDI lub Turbodiesel zarówno z pompowtryskiwaczami (Volkswagen PD), jak i klasycznymi z pompą wtryskową bez filtrów cząstek stałych (DPF), lub dla silników benzynowych.
Syntetyczny olej najwyższej jakości zapewniający pełną ochronę silników wysokoprężnych. Przeznaczony dla silników Diesla z wtryskiem bezpośrednim, układami Common Rail wyposażonymi w turbosprężarki i intercoolerami oraz filtry cząstek stałych, gdzie producenci wymagają spełnienia specyfikacji ACEA C3 lub API CF o lepkości SAE 5W-40. Odpowiedni także do silników benzynowych z 3-drożnymi układami katalitycznymi TWC. Łączy dedykowaną technologię dla silników Diesla z formułą Inteligentnych Molekuł, które przywierają do elementów wewnętrznych silnika, chroniąc silnik przed zużyciem w czasie uruchomienia i dalszej eksploatacji. Technologia Inteligentnych Molekuł zapewnia ochronę od momentu przękręcenia kluczyka dzięki zapewnieniu ochronnej warstwy oleju. Specjalny pakiet dodatków dedykowany do silników Diesla umożliwia utrzymanie wysokich parametrów pracy oleju nawet przy obecności dużej ilości sadzy.
Najnowszej generacji, bardzo wysokiej jakości olej silnikowy typu Low SAP (niska zawartość Siarki, Popiołu, Fosforu), opracowany w technologii syntetycznej, przeznaczony do stosowania w samochodach Mazda.
Oryginalny olej silnikowy Mazda. Najnowszej generacji, paliwooszczędny, bardzo wysokiej jakości olej silnikowy, opracowany w technologii syntetycznej.
W 100% syntetyczny olej silnikowy specjalnie opracowany do najnowszej generacji silników BMW, Mercedes-Benz oraz grupy Volkswagena (VW, Audi, Skoda, Seat) wuposażonych w silniki Diesla oraz benzynowe spełniające wymagania EURO 4 i EURO 5, a także EURO 6. Spełnia wymagania przedłużonych przebiegów międzywymianowych. Kompatybilny z filtrami cząstek stałych (DPF). Podwyższona lepkość wysokotemperaturowa HTHS. Zmniejszona zawartość siarki, fosforu i popiołów siarczanowych.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium, zawierający najwyższej jakości syntetyczne oleje bazowe, wzbogacony najnowocześniejszym pakietem dodatków uszlachetniających. Zapewnia doskonałą ochronę podczas rozruchu, nawet w ekstremalnych warunkach.
Specjalnie zaprojektowany do współczesnych, mocnych samochodów, z silnikami o dużej pojemności, benzynowych, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem. Aprobaty wielu producentów pojazdów czynią z niego produkt uniwersalny, polecany szczególnie do samochodów w okresie gwarancji. Odpowiedni do paliwa z ołowiem lub bezołowiowego, paliwa dieslowskiego i LPG.
Castrol EDGE Turbo Diesel 5W-40 wzmocniony TITANIUM FST™ idealnie nadaje się do silników wyposażonych w pompowtryskiwacze koncernu VW. Dedykowany do wysilonowych silników nowoczesnych konstrukcji, działających w warunkach wysokich obciążeń i temperatur.
Castrol EDGE 5W-40 zapewnia najlepsze osiągi dla nowoczesnych konstrukcji silników, które wymagają wysokiego poziomu ochrony przeciwzużyciowej. Odpowiedni do silników wyposażonych w filtry czastek stałych (DPF) i eksploatowanych w wydłużonym okresie pomiędzy wymianami oleju.
W pełni syntetyczne oleje do silników benzynowych i silników Diesla spełniających normy emisji spalin Euro IV i Euro V, wymagających oleju o podwyższonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS oraz zmniejszonej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu i siarki - zalecenia zgodnie z ACEA C3. Również do pojazdów, dla których zalecana jest klasa jakości ACEA A3/B3 lub A3/B4.
W 100% syntetyczny olej silnikowy specjalnie opracowany w celu zmniejszenia zużycia paliwa (FE). Przeznaczony do najnowszej generacji silników benzynowych i Diesla Mercedes Benz wyposażonych lub nie w system BlueTec (SCR) selektywnej redukcji katalitycznej. Najwyższa odporność na utlenianie. Kompatybilny wstecz z wymaganiami MB 229.51 oraz MB 229.31.
W pełni syntetyczny olej silnikowy wyprodukowany w technologii Shell PurePlus – najbardziej zaawansowana formuła Shell do wysokoobciążonych silników.
Do zastosowania w samochodach, gdzie zaleca się stosowanie technologii „low-SAPS” według ACEA C2. Zapobiega odkładaniu się osadu w filtrach cząstek stałych silników wysokoprężnych i ogranicza emisję spalin.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium przeznaczony specjalnie do użytku jako olej zgodny z katalizatorami nowoczesnych lekkich samochodów ciężarowych z silnikami wysokoprężnymi wyposażonymi w filtry cząstek stałych (DPF) oraz benzynowymi z katalizatorami trójdrożnymi (TWC).
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości popiołu siarczanowego, fosforu i siarki do samochodów osobowych, z technologią wydłużonej żywotności, gwarantujący najwyższą ochronę — do najnowszych silników wysokoprężnych marki Mercedes-Benz oraz innych silników spełniających normy Euro IV i Euro V, wyposażonych w filtry cząstek stałych i/lub technologię katalizatora trójdrożnego.
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości popiołu siarczanowego, fosforu i siarki do samochodów osobowych, z technologią wydłużonej żywotności, gwarantujący najwyższą ochronę — do najnowszych silników wysokoprężnych marki Mercedes-Benz oraz innych silników spełniających normy Euro IV i Euro V, wyposażonych w filtry cząstek stałych i/lub technologię katalizatora trójdrożnego.
Zaawansowany, w pełni syntetyczny olej silnikowy Mobil 1 FS 0W-40 zaprojektowano do stosowania w najnowszych silnikach benzynowych i wysokoprężnych (bez filtrów cząstek stałych DPF) i zapewnia pod każdym względem doskonałe osiągi. Charakteryzuje się wyjątkowymi właściwościami czyszczącymi, ochroną przed zużyciem oraz ogólną efektywnością. Z olejem Mobil 1 FS 0W-40 silnik wciąż pracuje jak nowy w każdych warunkach jezdnych.
Mobil 1™ ESP 0W-30 to zaawansowany, w pełni syntetyczny olej silnikowy opracowany z myślą o zapewnieniu wyjątkowych właściwości czyszczących, ochrony przed zużyciem oraz ogólnej efektywności. Mobil 1 ESP 0W-30 został opracowany przez specjalistów w celu przedłużenia żywotności i utrzymania wydajności systemów emisyjnych w pojazdach z napędem Diesla i benzynowym. Mobil 1 ESP 0W-30 spełnia lub przekracza wymagania norm wielu przodujących producentów samochodów, obowiązujących w najnowszych samochodach osobowych z napędem Diesla i benzynowym.
Mazda Supra DPF Skyactive 0W30 to syntetyczny olej silnikowy dedykowany do użytku w samochodach z silnikiem diesla z filtem DPF wykonanym w technologii SKYACTIV. Zapewnia wyjątkowe osiągi, zmniejsza zużycie paliwa oraz chroni silnik.
Oryginalne oleje Mazda są testowane bezpośrednio na samochodach tej marki i spełniają wszystkie wymogi jakościowe i gwarancyjne.
Oryginalne oleje Mazda są testowane bezpośrednio na samochodach tej marki i spełniają wszystkie wymogi jakościowe i gwarancyjne.
W 100% syntetyczny olej specjalnie opracowany do najnowszej generacji silników turbodoładowanych benzynowych i Diesla także z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Zalecany do wysilonych silników (np. BMW, MERCEDES oraz PORSCHE). Doskonałe własności przeciwzużyciowe. Najwyższa stabilność w wysokich temperaturach. Podwyższone osiągi i lepsze przyspieszenie.
Castrol EDGE 0W-40 wzmocniony TITANIUM FST™ zapewnia najlepsze osiągi dla nowoczesnych konstrukcji silników, które wymagają olejów o niskiej lepkości, które zapewniają najwyższy poziom ochrony.
Mobil 1 ESP 0W-40 to w pełni syntetyczny olej silnikowy opracowany z myślą o zapewnieniu silnikowi wyjątkowej czystości, ochrony przeciwzużyciowej i doskonałych osiągów.
Castrol EDGE 0W-30 wzmocniony TITANIUM FST™ zapewnia najlepsze osiągi dla nowoczesnych konstrukcji silników, które wymagają olejów o niskiej lepkości, które zapewniających najwyższy poziom ochrony
Top Tec 4300 5W-30 Jest to nowoczesny ubogi w popioły olej typu lekki bieg o obniżonej lepkości do zastosowania całorocznego. Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowszymi dodatkami gwarantuje doskonałą ochronę przed zużyciem, obniżenie zużycia paliwa i oleju oraz błyskawiczne dotarcie oleju w czasie rozruchu do wszystkich elementów podlegających smarowaniu.
Olej ten może być stosowany w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych. Maksymalny interwał wymiany dla tego oleju to maksymalnie 40 000 km zależnie od zaleceń producenta samochodu.
Olej ten jest także idealny do samochodów osobowych zasilanych gazem CNG/LPG.
Olej ten może być stosowany w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych. Maksymalny interwał wymiany dla tego oleju to maksymalnie 40 000 km zależnie od zaleceń producenta samochodu.
Olej ten jest także idealny do samochodów osobowych zasilanych gazem CNG/LPG.
Nowoczesny najwyższej jakości olej do silników benzynowych oraz Diesla bez filtra cząstek stałych DPF. Połączenie nowoczesnej bazy olejowej wraz z dodatkami najwyższej jakości gwarantuje olej silnikowy, który, przyczynia się do mniejszego zużycia paliwa, ponadto zapewnia doskonałe smarowanie silnika nawet w najtrudniejszych warunkach pracy. W zależności od wskazań producenta pojazdu częstotliwość wymiany oleju wynosi do 40 000km.
MAZDA Original Oil Supra 0W20 to syntetyczny olej silnikowy dedykowany do użytku w samochodach z silnikiem benzynowym wykonanym w technologii SKYACTIV. Zapewnia wyjątkowe osiągi, zmniejsza zużycie paliwa oraz chroni silnik.
Oryginalne oleje Mazda są testowane bezpośrednio na samochodach tej marki i spełniają wszystkie wymogi jakościowe i gwarancyjne.
Oryginalne oleje Mazda są testowane bezpośrednio na samochodach tej marki i spełniają wszystkie wymogi jakościowe i gwarancyjne.
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS w celu zmniejszenia zużycia paliwa. Opracowany zgodnie z najnowszymi wymogami technicznymi norm emisji spalin Euro IV i Euro V dla silników z trójfunkcyjnymi katalizatorami oraz filtrami cząstek stałych (DPF, FAP).
Nowoczesny olej silnikowy typu lekki bieg do całorocznego zastosowania. Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje olej silnikowy, który znakomicie chroni przed zużyciem współpracujące części.
Nowoczesny olej silnikowy typu "lekki bieg" o najwyższej klasie jakości do zastosowania całorocznego. Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowszymi dodatkami gwarantuje silnikowi znakomitą ochronę przed zużyciem minimalizuje zużycie paliwa i oleju oraz zapewnia szybki opływ oleju w silniku.
Nowoczesny olej do silników benzynowych i Diesla również wyposażonych w filtr cząstek stałych. Połączenie niekonwencjonalnej bazy olejowej oraz najnowocześniejszych dodatków sprawia, że olej ten zapewnia doskonałą ochronę przed zużyciem również w ekstremalnych warunkach pracy silnika. Dzięki zastosowaniu tego oleju można obniżyć zużycie paliwa. Jeżeli producent pojazdu dopuszcza taką możliwość olej ten można wymieniać co 40.000 km.
100% syntetyczny, paliwooszczędny olej silnikowy opracowany zgodnie z najnowszymi wymogami producentów. Dzięki niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołu siarczanowego nadaje się do zastosowania w silnikach spełniających normy emisji spalin EURO IV i EURO V. Obniżona lepkość wysokotemperaturowa HTHS.
Top Tec 4200 5W-30 Jest nowoczesnym całorocznym olejem typu lekki bieg, przeznaczonym do stosowania w samochodach osobowych VW/AUDI (z wyłączeniem silników R5, V10 TDI wyprodukowanych do 06.2006) można go również stosować w samochodach Mercedes-Benz, BMW, Renault itp.
Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje doskonałą ochronę przed zużyciem, zmniejszenie zużycia paliwa oraz oleju i szybki opływ oleju w silniku.
Jeżeli istnieją stosowne dopuszczenia producenta samochodu można wydłużyć interwał wymiany tego oleju do 50.000 km lub co dwa lata.
Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje doskonałą ochronę przed zużyciem, zmniejszenie zużycia paliwa oraz oleju i szybki opływ oleju w silniku.
Jeżeli istnieją stosowne dopuszczenia producenta samochodu można wydłużyć interwał wymiany tego oleju do 50.000 km lub co dwa lata.
Olej TOTAL QUARTZ 9000 ENERGY 5W40 opracowany w technologii syntetycznej, przeznaczony do stosowania zwłaszcza tam, gdzie wymagane są dłuższe okresy między wymianami oleju oraz doskonała odporność na utlenianie.
Syntetyczny olej do nowoczesnych silników.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych — zapewnia doskonałe osiągi i bardzo długie okresy pomiędzy wymianami oleju
Mobil Super 3000 XE 5W-30 to wysokowydajny, nisko-popiołowy syntetyczny olej silnikowy opracowany z myślą o przedłużeniu żywotności i utrzymaniu wydajności systemu redukcji emisji spalin w pojazdach napędzanych zarówno benzyną jak i olejem napędowym.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych — zapewnia doskonałe osiągi i bardzo długie okresy pomiędzy wymianami oleju.
Specjalnie zaprojektowany do współczesnych, mocnych samochodów, z silnikami o dużej pojemności, benzynowych, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem. Aprobaty wielu producentów pojazdów czynią z niego produkt uniwersalny, polecany szczególnie do samochodów w okresie gwarancji. Odpowiedni do paliwa z ołowiem lub bezołowiowego, paliwa dieslowskiego i LPG.
Syntetyczny olej najwyższej jakości zapewniający pełną ochronę silników wysokoprężnych. Przeznaczony dla silników Diesla z wtryskiem bezpośrednim, układami Common Rail wyposażonymi w turbosprężarki i intercoolerami oraz filtry cząstek stałych, gdzie producenci wymagają spełnienia specyfikacji ACEA C3 lub API CF o lepkości SAE 5W-40. Odpowiedni także do silników benzynowych z 3-drożnymi układami katalitycznymi TWC. Łączy dedykowaną technologię dla silników Diesla z formułą Inteligentnych Molekuł, które przywierają do elementów wewnętrznych silnika, chroniąc silnik przed zużyciem w czasie uruchomienia i dalszej eksploatacji. Technologia Inteligentnych Molekuł zapewnia ochronę od momentu przękręcenia kluczyka dzięki zapewnieniu ochronnej warstwy oleju. Specjalny pakiet dodatków dedykowany do silników Diesla umożliwia utrzymanie wysokich parametrów pracy oleju nawet przy obecności dużej ilości sadzy.
Specjalnie zaprojektowany do współczesnych, mocnych samochodów, z silnikami o dużej pojemności, benzynowych, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem. Aprobaty wielu producentów pojazdów czynią z niego produkt uniwersalny, polecany szczególnie do samochodów w okresie gwarancji. Odpowiedni do paliwa z ołowiem lub bezołowiowego, paliwa dieslowskiego i LPG.
Jest najnowocześniejszym olejem silnikowym, stworzonym w Technologii Syntetycznej TOTAL, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla marek MERCEDES-BENZ, BMW i VW. Przystosowany do najnowszych systematów oczyszczania spalin.