Samochodowe oleje silnikowe - Klasyfikacje producentów: MB 229.5, Klasyfikacje producentów: BMW M Serie, Klasyfikacje producentów: Ford WSS-M2C950-A, Klasyfikacje producentów: Mazda, Klasyfikacje producentów: Toyota, Klasyfikacje producentów: Jaguar Land Rover STJLR.03.5007
Parametry
Zastosowanie
Klasyfikacje producentów
BMW Longlife-01BMW M SerieChrysler MS-10725Chrysler MS-12991FerrariFiat 9.55535-GH2Fiat 9.55535-S1Fiat 9.55535-Z2Ford WSS-M2C950-AHondaJaguar Land Rover STJLR.03.5007MB 226.5MB 229.3MB 229.5MB 229.51MazdaPeugeot Citroen (PSA) B71 2290Peugeot Citroen (PSA) B71 2296Porsche A40RN 0700 / RN 0710SubaruToyotaVW 502 00VW 505 00
Cena
![Valvoline SynPower DT C2 0W30 1 L](/img/product/59644/kind/0.jpg)
Opracowany pod kątem silników wysokoprężnych Euro 5, wykorzystujących technologię DPF (filtr cząstek stałych) i/lub TWC (katalizator trójdrożny). Odpowiedni także do silników na benzynę i gaz płynny. Specjalnie opracowany do stosowania w silnikach Ford Duratorq TDCI Euro 5.
![Motul 8100 ECO-CLEAN C2 5W30 1L](/img/product/21296/kind/0.jpg)
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS w celu zmniejszenia zużycia paliwa. Opracowany zgodnie z najnowszymi wymogami technicznymi norm emisji spalin Euro IV i Euro V dla silników z trójfunkcyjnymi katalizatorami oraz filtrami cząstek stałych (DPF, FAP).
![Mobil 1 FS 0W40 5L](/img/product/77207/kind/0.jpg)
Zaawansowany, w pełni syntetyczny olej silnikowy Mobil 1 FS 0W-40 zaprojektowano do stosowania w najnowszych silnikach benzynowych i wysokoprężnych (bez filtrów cząstek stałych DPF) i zapewnia pod każdym względem doskonałe osiągi. Charakteryzuje się wyjątkowymi właściwościami czyszczącymi, ochroną przed zużyciem oraz ogólną efektywnością. Z olejem Mobil 1 FS 0W-40 silnik wciąż pracuje jak nowy w każdych warunkach jezdnych.
![Motul 8100 ECO-CLEAN C2 5W30 5L](/img/product/21297/kind/0.jpg)
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS w celu zmniejszenia zużycia paliwa. Opracowany zgodnie z najnowszymi wymogami technicznymi norm emisji spalin Euro IV i Euro V dla silników z trójfunkcyjnymi katalizatorami oraz filtrami cząstek stałych (DPF, FAP).
![Valvoline SynPower DT C2 0W30 5 L](/img/product/59643/kind/0.jpg)
Opracowany pod kątem silników wysokoprężnych Euro 5, wykorzystujących technologię DPF (filtr cząstek stałych) i/lub TWC (katalizator trójdrożny). Odpowiedni także do silników na benzynę i gaz płynny. Specjalnie opracowany do stosowania w silnikach Ford Duratorq TDCI Euro 5.