Samochodowe oleje silnikowe - Klasyfikacje producentów: MB 229.5, Klasyfikacje producentów: Fiat 9.55535-S2, Klasyfikacje producentów: BMW M Serie, Klasyfikacje producentów: Ford WSS-M2C950-A, Klasyfikacje producentów: Mazda, Klasyfikacje producentów: Toyota
Parametry
Zastosowanie
Klasyfikacje producentów
BMW Longlife-01BMW Longlife-04BMW M SerieChrysler MS-10725Chrysler MS-12991FerrariFiat 9.55535-GH2Fiat 9.55535-S1Fiat 9.55535-S2Fiat 9.55535-Z2Ford WSS-M2C917-AFord WSS-M2C950-AGM dexos2HondaMB 226.5MB 229.3MB 229.31MB 229.5MB 229.51MB 229.52MazdaPeugeot Citroen (PSA) B71 2290Peugeot Citroen (PSA) B71 2296Porsche A40Porsche C40RN 0700 / RN 0710SubaruToyotaVW 502 00VW 505 00VW 505 01
Cena
![Castrol Magnatec Diesel 5W40 C3 1L](/img/product/5336/kind/0.jpg)
Syntetyczny olej najwyższej jakości zapewniający pełną ochronę silników wysokoprężnych. Przeznaczony dla silników Diesla z wtryskiem bezpośrednim, układami Common Rail wyposażonymi w turbosprężarki i intercoolerami oraz filtry cząstek stałych, gdzie producenci wymagają spełnienia specyfikacji ACEA C3 lub API CF o lepkości SAE 5W-40. Odpowiedni także do silników benzynowych z 3-drożnymi układami katalitycznymi TWC. Łączy dedykowaną technologię dla silników Diesla z formułą Inteligentnych Molekuł, które przywierają do elementów wewnętrznych silnika, chroniąc silnik przed zużyciem w czasie uruchomienia i dalszej eksploatacji. Technologia Inteligentnych Molekuł zapewnia ochronę od momentu przękręcenia kluczyka dzięki zapewnieniu ochronnej warstwy oleju. Specjalny pakiet dodatków dedykowany do silników Diesla umożliwia utrzymanie wysokich parametrów pracy oleju nawet przy obecności dużej ilości sadzy.
![Mobil 1 ESP 0W40 1L](/img/product/59578/kind/0.jpg)
Mobil 1 ESP 0W-40 to w pełni syntetyczny olej silnikowy opracowany z myślą o zapewnieniu silnikowi wyjątkowej czystości, ochrony przeciwzużyciowej i doskonałych osiągów.
![Valvoline SynPower DT C2 0W30 1 L](/img/product/59644/kind/0.jpg)
Opracowany pod kątem silników wysokoprężnych Euro 5, wykorzystujących technologię DPF (filtr cząstek stałych) i/lub TWC (katalizator trójdrożny). Odpowiedni także do silników na benzynę i gaz płynny. Specjalnie opracowany do stosowania w silnikach Ford Duratorq TDCI Euro 5.
![Motul 8100 ECO-CLEAN C2 5W30 1L](/img/product/21296/kind/0.jpg)
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS w celu zmniejszenia zużycia paliwa. Opracowany zgodnie z najnowszymi wymogami technicznymi norm emisji spalin Euro IV i Euro V dla silników z trójfunkcyjnymi katalizatorami oraz filtrami cząstek stałych (DPF, FAP).
![Mobil 1 FS 0W40 5L](/img/product/77207/kind/0.jpg)
Zaawansowany, w pełni syntetyczny olej silnikowy Mobil 1 FS 0W-40 zaprojektowano do stosowania w najnowszych silnikach benzynowych i wysokoprężnych (bez filtrów cząstek stałych DPF) i zapewnia pod każdym względem doskonałe osiągi. Charakteryzuje się wyjątkowymi właściwościami czyszczącymi, ochroną przed zużyciem oraz ogólną efektywnością. Z olejem Mobil 1 FS 0W-40 silnik wciąż pracuje jak nowy w każdych warunkach jezdnych.
![Motul 8100 X-CLEAN C3 5W40 4L](/img/product/102820/kind/0.jpg)
W pełni syntetyczne oleje do silników benzynowych i silników Diesla spełniających normy emisji spalin Euro IV i Euro V, wymagających oleju o podwyższonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS oraz zmniejszonej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu i siarki - zalecenia zgodnie z ACEA C3. Również do pojazdów, dla których zalecana jest klasa jakości ACEA A3/B3 lub A3/B4.
![Motul 8100 ECO-CLEAN C2 5W30 5L](/img/product/21297/kind/0.jpg)
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS w celu zmniejszenia zużycia paliwa. Opracowany zgodnie z najnowszymi wymogami technicznymi norm emisji spalin Euro IV i Euro V dla silników z trójfunkcyjnymi katalizatorami oraz filtrami cząstek stałych (DPF, FAP).
![Valvoline SynPower DT C2 0W30 5 L](/img/product/59643/kind/0.jpg)
Opracowany pod kątem silników wysokoprężnych Euro 5, wykorzystujących technologię DPF (filtr cząstek stałych) i/lub TWC (katalizator trójdrożny). Odpowiedni także do silników na benzynę i gaz płynny. Specjalnie opracowany do stosowania w silnikach Ford Duratorq TDCI Euro 5.