Olej wykonany w technologii syntetycznej opracowany we współpracy z koncernem PSA (Peugeot, Citroën, DS) i używany fabrykach tego koncernu na pierwsze zalanie.
Samochodowe oleje silnikowe - Klasyfikacje producentów: MB 229.5, Klasyfikacje producentów: VW 505 00, Klasyfikacje producentów: VW 503 00, Klasyfikacje producentów: Toyota, Klasyfikacje producentów: Honda, Klasyfikacje producentów: Volvo VCC RBS0-2AE, Klasyfikacje producentów: Suzuki, Lepkość: 0W-30
Parametry
Lepkość
Zastosowanie
Klasyfikacje producentów
BMW Longlife-04Fiat 9.55535-GS1 / DS1Ford WSS-M2C950-AGM dexos2HondaJaguar Land Rover STJLR.03.5007Jaguar Land Rover STJLR.51.5122MB 229.3MB 229.31MB 229.5MB 229.51Peugeot Citroën (PSA) B71 2302Peugeot Citroën (PSA) B71 2312RN 0700 / RN 0710SubaruSuzukiToyotaVW 502 00VW 503 00VW 505 00VW 506 00VW 506 01Volvo VCC RBS0-2AE
Cena
Castrol EDGE 0W-30 wzmocniony TITANIUM FST™ zapewnia najlepsze osiągi dla nowoczesnych konstrukcji silników, które wymagają olejów o niskiej lepkości, które zapewniających najwyższy poziom ochrony
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych dla nowoczesnych silników Euro V.
VW, AUDI, SEAT, SKODA - W pełni syntetyczny, estrowy, olej silnikowy specjalnie opracowany do najnowszej generacji silników VW, AUDI, SEAT, SKODA, przystosowanych do długich przebiegów między wymianami oleju. Przeznaczony do silników z lub bez turbodoładowania, z wtryskiem bezpośrednim lub pompowtryskiwaczami.
Olej wykonany w technologii syntetycznej opracowany we współpracy z koncernem PSA (Peugeot, Citroën, DS) i używany fabrykach tego koncernu na pierwsze zalanie.
Castrol EDGE 0W-30 wzmocniony TITANIUM FST™ zapewnia najlepsze osiągi dla nowoczesnych konstrukcji silników, które wymagają olejów o niskiej lepkości, które zapewniających najwyższy poziom ochrony.
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych dla nowoczesnych silników Euro V.
VW, AUDI, SEAT, SKODA - W pełni syntetyczny, estrowy, olej silnikowy specjalnie opracowany do najnowszej generacji silników VW, AUDI, SEAT, SKODA, przystosowanych do długich przebiegów między wymianami oleju. Przeznaczony do silników z lub bez turbodoładowania, z wtryskiem bezpośrednim lub pompowtryskiwaczami.