Nowoczesny olej silnikowy typu "lekki bieg" o najwyższej klasie jakości do zastosowania całorocznego. Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowszymi dodatkami gwarantuje silnikowi znakomitą ochronę przed zużyciem minimalizuje zużycie paliwa i oleju oraz zapewnia szybki opływ oleju w silniku.
Samochodowe oleje silnikowe - Klasyfikacje producentów: BMW Longlife-04, Klasyfikacje producentów: Porsche A40, Klasyfikacje producentów: VW 504 00, Klasyfikacje producentów: Ford WSS-M2C913-D, Klasyfikacje producentów: RN 0700, Klasyfikacje producentów: Fiat 9.55535-H2, Klasyfikacje producentów: VW 503 00, Klasyfikacje producentów: Peugeot Citroen (PSA) B71 2290, Klasyfikacje producentów: Mazda, Klasyfikacje producentów: Ferrari
Parametry
Zastosowanie
Klasyfikacje producentów
BMW Longlife-01BMW Longlife-04BMW Longlife-98Chrysler MS-10725Chrysler MS-10850Chrysler MS-11106Chrysler MS-12991Chrysler MS-6395FerrariFiat 9.55535-G1Fiat 9.55535-GH2Fiat 9.55535-GS1 / DS1Fiat 9.55535-H2Fiat 9.55535-M2Fiat 9.55535-N2Fiat 9.55535-S1Fiat 9.55535-S2Fiat 9.55535-S3Fiat 9.55535-Z2Ford WSS-M2C913-AFord WSS-M2C913-BFord WSS-M2C913-CFord WSS-M2C913-DFord WSS-M2C917-AFord WSS-M2C934-BFord WSS-M2C937-AFord WSS-M2C947-AGM dexos1GM dexos2GM-LL-A-025GM-LL-B-025HondaJaguar Land Rover STJLR.03.5003MB 226.5MB 226.51MB 229.1MB 229.3MB 229.31MB 229.5MB 229.51MB 229.52MazdaMitsubishiPeugeot Citroen (PSA) B71 2290Peugeot Citroen (PSA) B71 2294Peugeot Citroen (PSA) B71 2296Peugeot Citroën (PSA) B71 2300Porsche A40Porsche C30RN 0700RN 0700 / RN 0710SubaruToyotaVW 500 00VW 501 01VW 502 00VW 503 00VW 503 01VW 504 00VW 505 00VW 505 01VW 506 00VW 506 01VW 507 00
Cena
VW, AUDI, SEAT, SKODA - W pełni syntetyczny, estrowy, olej silnikowy specjalnie opracowany do najnowszej generacji silników VW, AUDI, SEAT, SKODA, przystosowanych do długich przebiegów między wymianami oleju. Przeznaczony do silników z lub bez turbodoładowania, z wtryskiem bezpośrednim lub pompowtryskiwaczami.
W pełni syntetyczny olej lekkiego biegu do nowoczesnych silników. Redukuje zużycie paliwa. Zapewnia stabilną lepkość w bardzo szerokim zakresie temperatur. Optymalne smarowanie zostaje zachowane nawet w skrajnych temperaturach.
Zapewnia optymalne osiągi silnika i znakomitą ochronę przed zużyciem.
Zapewnia optymalne osiągi silnika i znakomitą ochronę przed zużyciem.
100% syntetyczny, paliwooszczędny olej silnikowy opracowany zgodnie z najnowszymi wymogami producentów. Dzięki niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołu siarczanowego nadaje się do zastosowania w silnikach spełniających normy emisji spalin EURO IV i EURO V. Obniżona lepkość wysokotemperaturowa HTHS.
Top Tec 4200 5W-30 Jest nowoczesnym całorocznym olejem typu lekki bieg, przeznaczonym do stosowania w samochodach osobowych VW/AUDI (z wyłączeniem silników R5, V10 TDI wyprodukowanych do 06.2006) można go również stosować w samochodach Mercedes-Benz, BMW, Renault itp.
Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje doskonałą ochronę przed zużyciem, zmniejszenie zużycia paliwa oraz oleju i szybki opływ oleju w silniku.
Jeżeli istnieją stosowne dopuszczenia producenta samochodu można wydłużyć interwał wymiany tego oleju do 50.000 km lub co dwa lata.
Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje doskonałą ochronę przed zużyciem, zmniejszenie zużycia paliwa oraz oleju i szybki opływ oleju w silniku.
Jeżeli istnieją stosowne dopuszczenia producenta samochodu można wydłużyć interwał wymiany tego oleju do 50.000 km lub co dwa lata.
Nowoczesny olej do silników benzynowych i Diesla również wyposażonych w filtr cząstek stałych. Połączenie niekonwencjonalnej bazy olejowej oraz najnowocześniejszych dodatków sprawia, że olej ten zapewnia doskonałą ochronę przed zużyciem również w ekstremalnych warunkach pracy silnika. Dzięki zastosowaniu tego oleju można obniżyć zużycie paliwa. Jeżeli producent pojazdu dopuszcza taką możliwość olej ten można wymieniać co 40.000 km.
Jest najnowszej generacji, paliwooszczędnym, wielosezonowym olejem silnikowym. Dzięki zastosowaniu ultra nowoczesnej Technologii Syntetycznej ELF oraz specjalnie dobranemu pakietowi modyfikatorów tarcia olej ten pozwala na znaczne obniżenie oporów wewnętrznych w warstwie olejowej, co owocuje zmniejszeniem oporów wewnętrznych w silniku, wzrostem sprawności silnika i oszczędność paliwa.
Olej TOTAL QUARTZ 9000 ENERGY 5W40 opracowany w technologii syntetycznej, przeznaczony do stosowania zwłaszcza tam, gdzie wymagane są dłuższe okresy między wymianami oleju oraz doskonała odporność na utlenianie.
Syntetyczny olej do nowoczesnych silników.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych — zapewnia doskonałe osiągi i bardzo długie okresy pomiędzy wymianami oleju
Mobil Super 3000 X1 Formula FE 5W-30 to wysokiej jakości syntetyczny olej silnikowy zapewniający doskonały poziom ochrony i sprawności silników.
Mobil Super 3000 XE 5W-30 to wysokowydajny, nisko-popiołowy syntetyczny olej silnikowy opracowany z myślą o przedłużeniu żywotności i utrzymaniu wydajności systemu redukcji emisji spalin w pojazdach napędzanych zarówno benzyną jak i olejem napędowym.
Wysokiej jakości olej syntetyczny przeznaczony do wszystkich silników benzynowych oraz Diesla. Specjalna formuła oleju chroni silnik i obniża zużycie paliwa.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych, z technologią wydłużonej żywotności. Zapewnia najwyższą ochronę, z możliwością wydłużenia okresu pomiędzy wymianami oleju, dostosowaną do najnowszych silników Volkswagena z technologią filtra cząstek stałych.
Syntetyczny olej „low SAPS” do silników samochodów osobowych. Shell Helix Ultra ECT to następca oleju Helix Ultra Extra, spełnia a w niektórych aspektach przewyższa normy ustanowione przez olej poprzedniej generacji.
W drugiej połowie 2014 roku firma Shell zastąpiła olej Ultra Extra 5W30 nowym olejem Helix Ultra ECT 5W30 dostosowując swoją ofertę do rosnących wymagań rynku. Nowy olej spełnia lub przewyższa wszystkie parametry oleju Ultra Extra i jest jego bezpośrednim następcą.
W drugiej połowie 2014 roku firma Shell zastąpiła olej Ultra Extra 5W30 nowym olejem Helix Ultra ECT 5W30 dostosowując swoją ofertę do rosnących wymagań rynku. Nowy olej spełnia lub przewyższa wszystkie parametry oleju Ultra Extra i jest jego bezpośrednim następcą.
Specjalnie zaprojektowany do współczesnych, mocnych samochodów, z silnikami o dużej pojemności, benzynowych, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem. Aprobaty wielu producentów pojazdów czynią z niego produkt uniwersalny, polecany szczególnie do samochodów w okresie gwarancji. Odpowiedni do paliwa z ołowiem lub bezołowiowego, paliwa dieslowskiego i LPG.
Olej Technosynthese® specjalnie opracowany do obciążonych silników benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem lub wolnossących, wielozaworowych, gaźnikowych lub z wtryskiem paliwa, z katalizatorem lub bez. Odpowiedni do wszystkich rodzajów paliwa: benzyna ołowiowa, benzyna bezołowiowa, olej napędowy oraz gaz LPG.
Oleje Mobil Super 3000 to wysokiej jakości oleje silnikowe w technologii syntetycznej zapewniające doskonały poziom ochrony i sprawności silników.
Jest najnowszej generacji, paliwooszczędnym, wielosezonowym olejem silnikowym. Dzięki zastosowaniu ultra nowoczesnej Technologii Syntetycznej ELF oraz specjalnie dobranemu pakietowi modyfikatorów tarcia olej ten pozwala na znaczne obniżenie oporów wewnętrznych w warstwie olejowej, co owocuje zmniejszeniem oporów wewnętrznych w silniku, wzrostem sprawności silnika i oszczędność paliwa.
Specjalnie zaprojektowany do współczesnych, mocnych samochodów, z silnikami o dużej pojemności, benzynowych, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem. Aprobaty wielu producentów pojazdów czynią z niego produkt uniwersalny, polecany szczególnie do samochodów w okresie gwarancji. Odpowiedni do paliwa z ołowiem lub bezołowiowego, paliwa dieslowskiego i LPG.
Oryginalny olej produkowany dla koncernu Volkswagen Audi (VAG) o lepkości SAE 5W30. Zapewnia efektywne smarowanie, niezależnie od warunków. Jest oczywiście szczególnie zalecany do silników pojazdów należących do koncernu VAG: Volkswagen, Audi, Skoda, Seat wyposażonych w filtr cząstek stałych. Może być także z powodzeniem wykorzystywany w pojazdach innych producentów.
W naszej ofercie znajduje się szeroki wybór akcesoriów, kosmetyków oraz dodatków do samochodów. Nie mogło u nas zabraknąć również wyjątkowego produktu, jakim jest Total Quartz Ineo ECS 5w30. Jest to olej silnikowy typu “low SAP”, który został stworzony w zgodzie z najnowszymi standardami. Podczas jego tworzenia współpracowano z markami PEUGEOT i CITROEN. Ma za zadanie sprawić, że pojazd będzie pracował szybciej i płynniej, jednocześnie minimalizując zużycie paliwa. Możliwe jest również stosowanie go w autach, które posiadają systemu oczyszczalnia spalin – takich jak na przykład Diesel Particulate Filter (znanym bardziej jako DPF).
Jest najnowocześniejszym olejem silnikowym, stworzonym w Technologii Syntetycznej TOTAL, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla marek MERCEDES-BENZ, BMW i VW. Przystosowany do najnowszych systematów oczyszczania spalin.
Syntetyczny olej do nowoczesnych silników diesla.
Pierwsza formuła z dodatkowymi składnikami wydłużającymi żywotność silnika — w pełni syntetyczny olej silnikowy regeneruje silniki o dużym przebiegu, spowalniając proces starzenia. Dzięki specjalnym dodatkom, takim jak zaawansowane środki konserwujące uszczelki oraz środki oczyszczające, produkty MaxLife regenerują kluczowe części silnika, umożliwiając ich lepszą pracę na dłużej. Olej silnikowy MaxLife, wybrany „Produktem roku” przez magazyn Lubricants World*, został zatwierdzony przez niezależną europejską organizację certyfikacyjną TÜV Nord.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych — zapewnia doskonałe osiągi i bardzo długie okresy pomiędzy wymianami oleju
Ineo Long Life jest najnowocześniejszym olejem silnikowym, typu Low SAPS, stworzonym w Technologii Syntetycznej TOTAL, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla koncernu VOLKSWAGEN, MERCEDES i BMW. Kompatybilny z najnowszymi systemami oczyszczania spalin.
Mobil Super 3000 XE 5W-30 to wysokowydajny, nisko-popiołowy syntetyczny olej silnikowy opracowany z myślą o przedłużeniu żywotności i utrzymaniu wydajności systemu redukcji emisji spalin w pojazdach napędzanych zarówno benzyną jak i olejem napędowym.
W pełni syntetyczny olej silnikowy wyprodukowany w technologii Shell PurePlus – najbardziej zaawansowana formuła Shell do wysokoobciążonych silników.
Zaawansowany, w pełni syntetyczny olej silnikowy Mobil 1 FS 0W-40 zaprojektowano do stosowania w najnowszych silnikach benzynowych i wysokoprężnych (bez filtrów cząstek stałych DPF) i zapewnia pod każdym względem doskonałe osiągi. Charakteryzuje się wyjątkowymi właściwościami czyszczącymi, ochroną przed zużyciem oraz ogólną efektywnością. Z olejem Mobil 1 FS 0W-40 silnik wciąż pracuje jak nowy w każdych warunkach jezdnych.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych, z technologią wydłużonej żywotności. Zapewnia najwyższą ochronę, z możliwością wydłużenia okresu pomiędzy wymianami oleju, dostosowaną do najnowszych silników Volkswagena z technologią filtra cząstek stałych.
Shell Helix HX8 ECT powstał z zastosowaniem zaawansowanej technologii kompatybilnej z systemami emisji spalin, aby umożliwić utrzymanie w czystości systemów emisji spalin w samochodach. Niskopopiołowa formulacja umożliwia utrzymanie filtrów cząstek stałych w czystości i chroni przed powstawaniem popiołów, które mogą blokować układ wydechowy i zmniejszać wydajność silnika.
Shell Helix HX8 ECT może być stosowany w nowoczesnych silnikach benzynowych, silnikach Diesla, również tych wyposażonych w filtr cząstek stałych oraz silnikach zasilanych gazem.
Shell Helix HX8 ECT może być stosowany w nowoczesnych silnikach benzynowych, silnikach Diesla, również tych wyposażonych w filtr cząstek stałych oraz silnikach zasilanych gazem.
Specjalnie zaprojektowany do współczesnych, mocnych samochodów, z silnikami o dużej pojemności, benzynowych, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem. Aprobaty wielu producentów pojazdów czynią z niego produkt uniwersalny, polecany szczególnie do samochodów w okresie gwarancji. Odpowiedni do paliwa z ołowiem lub bezołowiowego, paliwa dieslowskiego i LPG.
W 100% syntetyczny olej silnikowy specjalnie opracowany do najnowszej generacji silników BMW, Mercedes-Benz oraz grupy Volkswagena (VW, Audi, Skoda, Seat) wuposażonych w silniki Diesla oraz benzynowe spełniające wymagania EURO 4 i EURO 5, a także EURO 6. Spełnia wymagania przedłużonych przebiegów międzywymianowych. Kompatybilny z filtrami cząstek stałych (DPF). Podwyższona lepkość wysokotemperaturowa HTHS. Zmniejszona zawartość siarki, fosforu i popiołów siarczanowych.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium, zawierający najwyższej jakości syntetyczne oleje bazowe oraz zaawansowany technologicznie pakiet dodatków uszlachetniających. Zwalcza trzy główne przyczyny obciążeń silnika — ciepło, osady i zużycie.
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości popiołu siarczanowego, fosforu i siarki do samochodów osobowych, z technologią wydłużonej żywotności, gwarantujący najwyższą ochronę — do najnowszych silników wysokoprężnych marki Mercedes-Benz oraz innych silników spełniających normy Euro IV i Euro V, wyposażonych w filtry cząstek stałych i/lub technologię katalizatora trójdrożnego.
W pełni syntetyczne oleje do silników benzynowych i silników Diesla spełniających normy emisji spalin Euro IV i Euro V, wymagających oleju o podwyższonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS oraz zmniejszonej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu i siarki - zalecenia zgodnie z ACEA C3. Również do pojazdów, dla których zalecana jest klasa jakości ACEA A3/B3 lub A3/B4.
Wysokiej jakości syntetyczny olej odpowiedni do szerokiego zakresu silników. Nadaje się w szczególności do silników wysokoprężnych z turbodoładowaniem, stosowanych w samochodach osobowych i lekkich samochodach ciężarowych. Zalecany do silników wysokoprężnych firmy Volkswagen z pompowtryskiwaczami.
Syntetyczny olej do nowoczesnych silników diesla.
Syntetyczny olej do nowoczesnych silników.
Do zastosowania w samochodach, gdzie zaleca się stosowanie technologii „low-SAPS” według ACEA C2. Zapobiega odkładaniu się osadu w filtrach cząstek stałych silników wysokoprężnych i ogranicza emisję spalin.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium, zawierający najwyższej jakości syntetyczne oleje bazowe, wzbogacony najnowocześniejszym pakietem dodatków uszlachetniających. Zapewnia doskonałą ochronę podczas rozruchu, nawet w ekstremalnych warunkach.
Przedstawiamy Państwu w pełni syntetyczny olej silnikowy do nowoczesnych silników benzynowych i silników Diesla spełniających normy emisji spalin Euro IV i Euro V. Tego typu silniki wymagają oleju o podwyższonej lepkości - takie właśnie są proponowane przez nas oleje Motul 5w30. Posiadają one także mniejszą zawartość siarki, popiołów siarczanowych, a także fosforu. Dzięki temu nie zachodzi obawa, że uszkodzone zostaną katalizatory, a filtry zostaną zatkane.
FORD - W 100% syntetyczny paliwooszczędny olej silnikowy specjalnie opracowany do silników Diesla oraz do niektórych silników benzynowych grupy Ford (sprawdź zalecenia w karcie technicznej produktu). Spełnia oficjalne wymagania specyfikacji FORD WSS M2C 913 D i jest kompatybilny z poprzednimi wymaganiami FORD WSS M2C 913 A, 913 B, oraz 913 C.
W pełni syntetyczne oleje do silników benzynowych i silników Diesla spełniających normy emisji spalin Euro IV i Euro V, wymagających oleju o podwyższonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS oraz zmniejszonej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu i siarki - zalecenia zgodnie z ACEA C3. Również do pojazdów, dla których zalecana jest klasa jakości ACEA A3/B3 lub A3/B4.
Zaawansowany, w pełni syntetyczny olej silnikowy Mobil 1 FS 0W-40 zaprojektowano do stosowania w najnowszych silnikach benzynowych i wysokoprężnych (bez filtrów cząstek stałych DPF) i zapewnia pod każdym względem doskonałe osiągi. Charakteryzuje się wyjątkowymi właściwościami czyszczącymi, ochroną przed zużyciem oraz ogólną efektywnością. Z olejem Mobil 1 FS 0W-40 silnik wciąż pracuje jak nowy w każdych warunkach jezdnych.
Millers Oils to innowacyjny, niezależny, angielski producent wiodących na rynku środków smarnych oraz dodatków do paliw, z których wiele jest przełomowych i niepowtarzalnych. Firma posiada ponad 130-letnie doświadczenie w branży. Powstała w 1887 roku, i ciągle, nieustannie pracuje nad opracowywaniem nowej generacji, wysokowydajnych produktów dla motoryzacji, jak najlepiej chroniących podzespoły, spełniających jednocześnie surowe wymagania określone przez ustawodawstwo, i producentów samochodów.
Specjalnie zaprojektowany do współczesnych, mocnych samochodów, z silnikami o dużej pojemności, benzynowych, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem. Aprobaty wielu producentów pojazdów czynią z niego produkt uniwersalny, polecany szczególnie do samochodów w okresie gwarancji. Odpowiedni do paliwa z ołowiem lub bezołowiowego, paliwa dieslowskiego i LPG.
Oryginalny olej silnikowy Mazda. Najnowszej generacji, paliwooszczędny, bardzo wysokiej jakości olej silnikowy, opracowany w technologii syntetycznej.
Najnowszej generacji, bardzo wysokiej jakości olej silnikowy typu Low SAP (niska zawartość Siarki, Popiołu, Fosforu), opracowany w technologii syntetycznej, przeznaczony do stosowania w samochodach Mazda.
Następca CASTROL SLX Professional Longlife III 5W-30. CASTROL EDGE Professional Longlife III 5W-30 4L - W pełni syntetyczny olej silnikowy opracowany przy współpracy z Grupą VW jako olej technologii niskopopiołowej LOW SAPS. Przeznaczony do nowoczesnych silników benzynowych i Diesla z filtrami cząstek stałych.