Syntetyczny olej do nowoczesnych silników.
Samochodowe oleje silnikowe - Klasyfikacje producentów: BMW Longlife-04, Klasyfikacje producentów: MB 229.51, Klasyfikacje producentów: Porsche A40, Klasyfikacje producentów: VW 507 00, Klasyfikacje producentów: Porsche C30, Klasyfikacje producentów: MB 226.51, Klasyfikacje producentów: Fiat 9.55535-S3, Klasyfikacje producentów: VW 500 00, Klasyfikacje producentów: Fiat 9.55535-Z2, Lepkość: 5W-40
Parametry
Lepkość
Zastosowanie
Klasyfikacje producentów
BMW Longlife-01BMW Longlife-04Chrysler MS-10725Chrysler MS-12991FerrariFiat 9.55535-GH2Fiat 9.55535-S2Fiat 9.55535-S3Fiat 9.55535-Z2Ford WSS-M2C917-AGM dexos2MB 226.5MB 226.51MB 229.31MB 229.5MB 229.51Peugeot Citroen (PSA) B71 2296Porsche A40Porsche C30RN 0700 / RN 0710VW 500 00VW 502 00VW 505 00VW 505 01VW 507 00
Cena
Syntetyczny olej najwyższej jakości zapewniający pełną ochronę silników wysokoprężnych. Przeznaczony dla silników Diesla z wtryskiem bezpośrednim, układami Common Rail wyposażonymi w turbosprężarki i intercoolerami oraz filtry cząstek stałych, gdzie producenci wymagają spełnienia specyfikacji ACEA C3 lub API CF o lepkości SAE 5W-40. Odpowiedni także do silników benzynowych z 3-drożnymi układami katalitycznymi TWC. Łączy dedykowaną technologię dla silników Diesla z formułą Inteligentnych Molekuł, które przywierają do elementów wewnętrznych silnika, chroniąc silnik przed zużyciem w czasie uruchomienia i dalszej eksploatacji. Technologia Inteligentnych Molekuł zapewnia ochronę od momentu przękręcenia kluczyka dzięki zapewnieniu ochronnej warstwy oleju. Specjalny pakiet dodatków dedykowany do silników Diesla umożliwia utrzymanie wysokich parametrów pracy oleju nawet przy obecności dużej ilości sadzy.
Syntetyczny olej do nowoczesnych silników.
W pełni syntetyczne oleje do silników benzynowych i silników Diesla spełniających normy emisji spalin Euro IV i Euro V, wymagających oleju o podwyższonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS oraz zmniejszonej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu i siarki - zalecenia zgodnie z ACEA C3. Również do pojazdów, dla których zalecana jest klasa jakości ACEA A3/B3 lub A3/B4.
Syntetyczny olej do nowoczesnych silników.