W pełni syntetyczny olej silnikowy wyprodukowany w technologii Shell PurePlus – najbardziej zaawansowana formuła Shell do wysokoobciążonych silników.
Samochodowe oleje silnikowe - Klasyfikacje producentów: BMW Longlife-01, Klasyfikacje producentów: VW 504 00, Klasyfikacje producentów: Fiat 9.55535-M2, Klasyfikacje producentów: Peugeot Citroen (PSA) B71 2290, Klasyfikacje producentów: Mazda, Klasyfikacje producentów: Subaru, Klasyfikacje producentów: Volvo VCC RBS0-2AE, Klasyfikacje producentów: Peugeot Citroen (PSA) B71 2294
Parametry
Zastosowanie
Klasyfikacje producentów
BMW Longlife-04Chrysler MS-10725Chrysler MS-10850Chrysler MS-12991Chrysler MS-6395FerrariFiat 9.55535-G1Fiat 9.55535-GH2Fiat 9.55535-GS1 / DS1Fiat 9.55535-H2Fiat 9.55535-M2Fiat 9.55535-N2Fiat 9.55535-S1Fiat 9.55535-S2Fiat 9.55535-S3Fiat 9.55535-Z2Ford WSS-M2C917-AFord WSS-M2C934-BFord WSS-M2C937-AFord WSS-M2C947-AFord WSS-M2C950-AGM dexos1GM-LL-A-025GM-LL-B-025HondaJaguar Land Rover STJLR.51.5122MB 226.5MB 229.1MB 229.3MB 229.31MB 229.5MB 229.51MB 229.52MazdaMitsubishiPeugeot Citroen (PSA) B71 2290Peugeot Citroen (PSA) B71 2294Peugeot Citroen (PSA) B71 2296Peugeot Citroën (PSA) B71 2300Porsche A40Porsche C30RN 0700RN 0700 / RN 0710SubaruSuzukiToyotaVW 500 00VW 501 01VW 502 00VW 503 00VW 503 01VW 504 00VW 505 00VW 505 01VW 506 00VW 506 01VW 507 00Volvo VCC RBS0-2AE
Cena
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych, z technologią wydłużonej żywotności. Zapewnia najwyższą ochronę, z możliwością wydłużenia okresu pomiędzy wymianami oleju, dostosowaną do najnowszych silników Volkswagena z technologią filtra cząstek stałych.
Shell Helix HX8 ECT powstał z zastosowaniem zaawansowanej technologii kompatybilnej z systemami emisji spalin, aby umożliwić utrzymanie w czystości systemów emisji spalin w samochodach. Niskopopiołowa formulacja umożliwia utrzymanie filtrów cząstek stałych w czystości i chroni przed powstawaniem popiołów, które mogą blokować układ wydechowy i zmniejszać wydajność silnika.
Shell Helix HX8 ECT może być stosowany w nowoczesnych silnikach benzynowych, silnikach Diesla, również tych wyposażonych w filtr cząstek stałych oraz silnikach zasilanych gazem.
Shell Helix HX8 ECT może być stosowany w nowoczesnych silnikach benzynowych, silnikach Diesla, również tych wyposażonych w filtr cząstek stałych oraz silnikach zasilanych gazem.
Specjalnie zaprojektowany do współczesnych, mocnych samochodów, z silnikami o dużej pojemności, benzynowych, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem. Aprobaty wielu producentów pojazdów czynią z niego produkt uniwersalny, polecany szczególnie do samochodów w okresie gwarancji. Odpowiedni do paliwa z ołowiem lub bezołowiowego, paliwa dieslowskiego i LPG.
Syntetyczny olej do nowoczesnych silników diesla.
Syntetyczny olej do nowoczesnych silników.
Do zastosowania w samochodach, gdzie zaleca się stosowanie technologii „low-SAPS” według ACEA C2. Zapobiega odkładaniu się osadu w filtrach cząstek stałych silników wysokoprężnych i ogranicza emisję spalin.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium, zawierający najwyższej jakości syntetyczne oleje bazowe, wzbogacony najnowocześniejszym pakietem dodatków uszlachetniających. Zapewnia doskonałą ochronę podczas rozruchu, nawet w ekstremalnych warunkach.
Przedstawiamy Państwu w pełni syntetyczny olej silnikowy do nowoczesnych silników benzynowych i silników Diesla spełniających normy emisji spalin Euro IV i Euro V. Tego typu silniki wymagają oleju o podwyższonej lepkości - takie właśnie są proponowane przez nas oleje Motul 5w30. Posiadają one także mniejszą zawartość siarki, popiołów siarczanowych, a także fosforu. Dzięki temu nie zachodzi obawa, że uszkodzone zostaną katalizatory, a filtry zostaną zatkane.
Olej półsyntetyczny, przy produkcji którego zachodzi proces hydrokrakowania, znakomicie smaruje części silnika podczas jego zimnego startu. Jest odporny na starzenie się i wysokie temperatury. Dla wymagającego kierowcy diesla. Gwarantuje czystość silnika. Zmniejsza zagęszczanie oleju poprzez wciąganie cząstek stałych. Zapewnia szybkie smarowanie silnika i turbosprężarki dzięki ulepszonej formule ochrony przed zużyciem.
Olej całoroczny do stosowania w silnikach wysokoprężnych, w samochodach osobowych z turbodoładowaniem lub bez.
Olej ten przewyższa wymogi niemieckich oraz innych producentów samochodów.
Olej całoroczny do stosowania w silnikach wysokoprężnych, w samochodach osobowych z turbodoładowaniem lub bez.
Olej ten przewyższa wymogi niemieckich oraz innych producentów samochodów.
Specjalnie zaprojektowany do współczesnych, mocnych samochodów, z silnikami o dużej pojemności, benzynowych, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem. Aprobaty wielu producentów pojazdów czynią z niego produkt uniwersalny, polecany szczególnie do samochodów w okresie gwarancji. Odpowiedni do paliwa z ołowiem lub bezołowiowego, paliwa dieslowskiego i LPG.
Oryginalny olej silnikowy Mazda. Najnowszej generacji, paliwooszczędny, bardzo wysokiej jakości olej silnikowy, opracowany w technologii syntetycznej.
Najnowszej generacji, bardzo wysokiej jakości olej silnikowy typu Low SAP (niska zawartość Siarki, Popiołu, Fosforu), opracowany w technologii syntetycznej, przeznaczony do stosowania w samochodach Mazda.
Następca CASTROL SLX Professional Longlife III 5W-30. CASTROL EDGE Professional Longlife III 5W-30 4L - W pełni syntetyczny olej silnikowy opracowany przy współpracy z Grupą VW jako olej technologii niskopopiołowej LOW SAPS. Przeznaczony do nowoczesnych silników benzynowych i Diesla z filtrami cząstek stałych.
Następca CASTROL SLX Professional Longlife III 5W-30. CASTROL EDGE Professional Longlife III 5W-30 4L - W pełni syntetyczny olej silnikowy opracowany przy współpracy z Grupą VW jako olej technologii niskopopiołowej LOW SAPS. Przeznaczony do nowoczesnych silników benzynowych i Diesla z filtrami cząstek stałych.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium przeznaczony specjalnie do użytku jako olej zgodny z katalizatorami nowoczesnych lekkich samochodów ciężarowych z silnikami wysokoprężnymi wyposażonymi w filtry cząstek stałych (DPF) oraz benzynowymi z katalizatorami trójdrożnymi (TWC).
Do zastosowania w samochodach, gdzie zaleca się stosowanie technologii „low-SAPS” według ACEA C2. Zapobiega odkładaniu się osadu w filtrach cząstek stałych silników wysokoprężnych i ogranicza emisję spalin.
Top Tec 4200 5W-30 Jest nowoczesnym całorocznym olejem typu lekki bieg, przeznaczonym do stosowania w samochodach osobowych VW/AUDI (z wyłączeniem silników R5, V10 TDI wyprodukowanych do 06.2006) można go również stosować w samochodach Mercedes-Benz, BMW, Renault itp.
Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje doskonałą ochronę przed zużyciem, zmniejszenie zużycia paliwa oraz oleju i szybki opływ oleju w silniku.
Jeżeli istnieją stosowne dopuszczenia producenta samochodu można wydłużyć interwał wymiany tego oleju do 50.000 km lub co dwa lata.
Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje doskonałą ochronę przed zużyciem, zmniejszenie zużycia paliwa oraz oleju i szybki opływ oleju w silniku.
Jeżeli istnieją stosowne dopuszczenia producenta samochodu można wydłużyć interwał wymiany tego oleju do 50.000 km lub co dwa lata.
Olej silnikowy specjalnie opracowany do najnowszych silników VOLKSWAGEN, AUDI, SEAT, SKODA spełniających normy emisji spalin EURO IV, wyposażonych w filtr cząstek stałych, wymagających olejów wykonanych w technologii "Low SAPS".
Do długich przebiegów międzywymianowych. Olej zgodny z wcześniejszymi normami VOLKSWAGENA: 502.00, 505.00, 505.01, 503.00, 503.01, 506.00, 506.01.
Do długich przebiegów międzywymianowych. Olej zgodny z wcześniejszymi normami VOLKSWAGENA: 502.00, 505.00, 505.01, 503.00, 503.01, 506.00, 506.01.
Nowoczesny najwyższej jakości olej do silników benzynowych oraz Diesla bez filtra cząstek stałych DPF. Połączenie nowoczesnej bazy olejowej wraz z dodatkami najwyższej jakości gwarantuje olej silnikowy, który, przyczynia się do mniejszego zużycia paliwa, ponadto zapewnia doskonałe smarowanie silnika nawet w najtrudniejszych warunkach pracy. W zależności od wskazań producenta pojazdu częstotliwość wymiany oleju wynosi do 40 000km.
Najwyższych parametrów w 100% syntetyczny paliwooszczędny olej silnikowy specjalnie opracowany do samochodów VOLVO. Do najnowyszych silników "DRIVEE" benzynowych (VEP) i Diesla (VED) wyposażonych w najnowsze katalizatory i filtry cząstek stałych (DPF).
Nowoczesny olej silnikowy typu lekki bieg do całorocznego zastosowania. Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje olej silnikowy, który znakomicie chroni przed zużyciem współpracujące części.
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS w celu zmniejszenia zużycia paliwa. Opracowany zgodnie z najnowszymi wymogami technicznymi norm emisji spalin Euro IV i Euro V dla silników z trójfunkcyjnymi katalizatorami oraz filtrami cząstek stałych (DPF, FAP).
Nowoczesny olej silnikowy typu lekki bieg do całorocznego zastosowania. Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje olej silnikowy, który znakomicie chroni przed zużyciem współpracujące części.
W 100% syntetyczny olej specjalnie opracowany do najnowszej generacji silników turbodoładowanych benzynowych i Diesla także z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Zalecany do wysilonych silników (np. BMW, MERCEDES oraz PORSCHE). Doskonałe własności przeciwzużyciowe. Najwyższa stabilność w wysokich temperaturach. Podwyższone osiągi i lepsze przyspieszenie.
Opracowany do stosowania praktycznie we wszystkich samochodach osobowych, lekkich samochodach ciężarowych i furgonetkach z silnikami na benzynę, olej napędowy i gaz płynny, do których zalecany jest olej klasy 0W-20. Polecony przez Volvo z napędem VEA Drive-E. Odpowiedni do innych samochodów osobowych,do których zalecany jest olej SAE 0W-20, spełniający wymogi normy ACEA A1/B1. Na przykład do niektórych modeli Honda, Subaru i Suzuki.
Top Tec 4200 5W-30 Jest nowoczesnym całorocznym olejem typu lekki bieg, przeznaczonym do stosowania w samochodach osobowych VW/AUDI (z wyłączeniem silników R5, V10 TDI wyprodukowanych do 06.2006) można go również stosować w samochodach Mercedes-Benz, BMW, Renault itp.
Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje doskonałą ochronę przed zużyciem, zmniejszenie zużycia paliwa oraz oleju i szybki opływ oleju w silniku.
Jeżeli istnieją stosowne dopuszczenia producenta samochodu można wydłużyć interwał wymiany tego oleju do 50.000 km lub co dwa lata.
Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje doskonałą ochronę przed zużyciem, zmniejszenie zużycia paliwa oraz oleju i szybki opływ oleju w silniku.
Jeżeli istnieją stosowne dopuszczenia producenta samochodu można wydłużyć interwał wymiany tego oleju do 50.000 km lub co dwa lata.
Top Tec 4300 5W-30 Jest to nowoczesny ubogi w popioły olej typu lekki bieg o obniżonej lepkości do zastosowania całorocznego. Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowszymi dodatkami gwarantuje doskonałą ochronę przed zużyciem, obniżenie zużycia paliwa i oleju oraz błyskawiczne dotarcie oleju w czasie rozruchu do wszystkich elementów podlegających smarowaniu.
Olej ten może być stosowany w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych. Maksymalny interwał wymiany dla tego oleju to maksymalnie 40 000 km zależnie od zaleceń producenta samochodu.
Olej ten jest także idealny do samochodów osobowych zasilanych gazem CNG/LPG.
Olej ten może być stosowany w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych. Maksymalny interwał wymiany dla tego oleju to maksymalnie 40 000 km zależnie od zaleceń producenta samochodu.
Olej ten jest także idealny do samochodów osobowych zasilanych gazem CNG/LPG.
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych dla nowoczesnych silników Euro V.
Mazda Supra DPF Skyactive 0W30 to syntetyczny olej silnikowy dedykowany do użytku w samochodach z silnikiem diesla z filtem DPF wykonanym w technologii SKYACTIV. Zapewnia wyjątkowe osiągi, zmniejsza zużycie paliwa oraz chroni silnik.
Oryginalne oleje Mazda są testowane bezpośrednio na samochodach tej marki i spełniają wszystkie wymogi jakościowe i gwarancyjne.
Oryginalne oleje Mazda są testowane bezpośrednio na samochodach tej marki i spełniają wszystkie wymogi jakościowe i gwarancyjne.
100% syntetyczny, paliwooszczędny olej silnikowy opracowany zgodnie z najnowszymi wymogami producentów. Dzięki niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołu siarczanowego nadaje się do zastosowania w silnikach spełniających normy emisji spalin EURO IV i EURO V. Obniżona lepkość wysokotemperaturowa HTHS.
MAZDA Original Supra SkyActive X 0W20 to syntetyczny olej silnikowy dedykowany do użytku w samochodach z silnikiem benzynowym wykonanym w technologii SKYACTIV-X i SKYACTIV-G. Zapewnia wyjątkowe osiągi, zmniejsza zużycie paliwa oraz chroni silnik.
Oryginalne oleje Mazda są testowane bezpośrednio na samochodach tej marki i spełniają wszystkie wymogi jakościowe i gwarancyjne.
Oryginalne oleje Mazda są testowane bezpośrednio na samochodach tej marki i spełniają wszystkie wymogi jakościowe i gwarancyjne.