Samochodowe oleje silnikowe - Klasyfikacja ACEA: B3, Klasyfikacja ACEA: B4, Klasyfikacja ACEA: A3, Klasyfikacje producentów: MB 229.3, Klasyfikacje producentów: Porsche A40, Klasyfikacje producentów: VW 505 01, Klasyfikacje producentów: VW 506 00, Klasyfikacje producentów: Fiat 9.55535-N2, Klasyfikacje producentów: Ford WSS-M2C937-A, Klasyfikacje producentów: Fiat 9.55535-G1, Lepkość: 10W-40
Parametry
Producent
Lepkość
Zastosowanie
Cena
![Liqui Moly Diesel Leichtlauf 10W40 1L](/img/product/100009/kind/0.jpg)
Olej półsyntetyczny, przy produkcji którego zachodzi proces hydrokrakowania, znakomicie smaruje części silnika podczas jego zimnego startu. Jest odporny na starzenie się i wysokie temperatury. Dla wymagającego kierowcy diesla. Gwarantuje czystość silnika. Zmniejsza zagęszczanie oleju poprzez wciąganie cząstek stałych. Zapewnia szybkie smarowanie silnika i turbosprężarki dzięki ulepszonej formule ochrony przed zużyciem.
Olej całoroczny do stosowania w silnikach wysokoprężnych, w samochodach osobowych z turbodoładowaniem lub bez.
Olej ten przewyższa wymogi niemieckich oraz innych producentów samochodów.
Olej całoroczny do stosowania w silnikach wysokoprężnych, w samochodach osobowych z turbodoładowaniem lub bez.
Olej ten przewyższa wymogi niemieckich oraz innych producentów samochodów.
![Valvoline All Climate Extra 10W40 5 L](/img/product/59636/kind/0.jpg)
Wysokiej jakości olej przeznaczony do silników na olej napędowy, benzynę i gaz płynny z oraz bez turbodoładowania. Może być stosowany w samochodach osobowych, lekkich samochodach ciężarowych.
![Liqui Moly Diesel Leichtlauf 10W40 5L](/img/product/100008/kind/0.jpg)
Olej półsyntetyczny, przy produkcji którego zachodzi proces hydrokrakowania, znakomicie smaruje części silnika podczas jego zimnego startu. Jest odporny na starzenie się i wysokie temperatury. Dla wymagającego kierowcy diesla. Gwarantuje czystość silnika. Zmniejsza zagęszczanie oleju poprzez wciąganie cząstek stałych. Zapewnia szybkie smarowanie silnika i turbosprężarki dzięki ulepszonej formule ochrony przed zużyciem.
Olej całoroczny do stosowania w silnikach wysokoprężnych, w samochodach osobowych z turbodoładowaniem lub bez.
Olej ten przewyższa wymogi niemieckich oraz innych producentów samochodów.
Olej całoroczny do stosowania w silnikach wysokoprężnych, w samochodach osobowych z turbodoładowaniem lub bez.
Olej ten przewyższa wymogi niemieckich oraz innych producentów samochodów.