Samochodowe oleje silnikowe - Klasyfikacja ACEA: C3, Klasyfikacja ACEA: B4, Klasyfikacje producentów: MB 229.51, Klasyfikacje producentów: Fiat 9.55535-D2, Klasyfikacje producentów: MB 226.5, Klasyfikacje producentów: MB 226.51, Klasyfikacje producentów: GM-LL-B-025, Klasyfikacje producentów: VW 503 01, Klasyfikacje producentów: MB 229.52, Lepkość: 5W-40
Parametry
Lepkość
Zastosowanie
Klasyfikacje producentów
BMW Longlife-01BMW Longlife-04Chrysler MS-10725Chrysler MS-12991FerrariFiat 9.55535-D2Fiat 9.55535-GH2Fiat 9.55535-H2Fiat 9.55535-M2Fiat 9.55535-N2Fiat 9.55535-S2Fiat 9.55535-Z2Ford WSS-M2C917-AGM dexos2GM-LL-A-025GM-LL-B-025MB 226.5MB 226.51MB 229.3MB 229.31MB 229.5MB 229.51MB 229.52Peugeot Citroen (PSA) B71 2296Porsche A40RN 0700 / RN 0710VW 502 00VW 503 01VW 505 00VW 505 01
Cena
![Valvoline All Climate 5W40 1 L](/img/product/59628/kind/0.jpg)
Wysokiej jakości syntetyczny olej przeznaczony do silników na benzynę, olej napędowy i gaz płynny, stosowanych w samochodach osobowych, furgonach dostawczych, mikrobusach i samochodach z częścią mieszkalną. Odpowiedni do nowoczesnych silników z turbosprężarkami i katalizatorami.
![Valvoline SynPower 5W40 1L](/img/product/44235/kind/0.jpg)
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych — zapewnia doskonałe osiągi i bardzo długie okresy pomiędzy wymianami oleju
![Valvoline All Climate Diesel C3 5W40 1 L](/img/product/59632/kind/0.jpg)
Wysokiej jakości syntetyczny olej odpowiedni do szerokiego zakresu silników. Nadaje się w szczególności do silników wysokoprężnych z turbodoładowaniem, stosowanych w samochodach osobowych i lekkich samochodach ciężarowych. Zalecany do silników wysokoprężnych firmy Volkswagen z pompowtryskiwaczami.
![Valvoline SynPower MST C3 5W40 1L](/img/product/59512/kind/0.jpg)
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości popiołu siarczanowego, fosforu i siarki do samochodów osobowych, z technologią wydłużonej żywotności, gwarantujący najwyższą ochronę — do najnowszych silników wysokoprężnych marki Mercedes-Benz oraz innych silników spełniających normy Euro IV i Euro V, wyposażonych w filtry cząstek stałych i/lub technologię katalizatora trójdrożnego.
![Valvoline SynPower 5W40 4L](/img/product/44233/kind/0.jpg)
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych — zapewnia doskonałe osiągi i bardzo długie okresy pomiędzy wymianami oleju
![Valvoline SynPower 5W40 5L](/img/product/44234/kind/0.jpg)
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych — zapewnia doskonałe osiągi i bardzo długie okresy pomiędzy wymianami oleju
![Valvoline All Climate 5W40 5 L](/img/product/59629/kind/0.jpg)
Wysokiej jakości syntetyczny olej przeznaczony do silników na benzynę, olej napędowy i gaz płynny, stosowanych w samochodach osobowych, furgonach dostawczych, mikrobusach i samochodach z częścią mieszkalną. Odpowiedni do nowoczesnych silników z turbosprężarkami i katalizatorami.
![Motul 8100 X-CLEAN C3 5W40 4L](/img/product/102820/kind/0.jpg)
W pełni syntetyczne oleje do silników benzynowych i silników Diesla spełniających normy emisji spalin Euro IV i Euro V, wymagających oleju o podwyższonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS oraz zmniejszonej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu i siarki - zalecenia zgodnie z ACEA C3. Również do pojazdów, dla których zalecana jest klasa jakości ACEA A3/B3 lub A3/B4.
![Valvoline All Climate Diesel C3 5W40 5 L](/img/product/59633/kind/0.jpg)
Wysokiej jakości syntetyczny olej odpowiedni do szerokiego zakresu silników. Nadaje się w szczególności do silników wysokoprężnych z turbodoładowaniem, stosowanych w samochodach osobowych i lekkich samochodach ciężarowych. Zalecany do silników wysokoprężnych firmy Volkswagen z pompowtryskiwaczami.
![Valvoline SynPower MST C3 5W40 5L](/img/product/44244/kind/0.jpg)
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości popiołu siarczanowego, fosforu i siarki do samochodów osobowych, z technologią wydłużonej żywotności, gwarantujący najwyższą ochronę — do najnowszych silników wysokoprężnych marki Mercedes-Benz oraz innych silników spełniających normy Euro IV i Euro V, wyposażonych w filtry cząstek stałych i/lub technologię katalizatora trójdrożnego.