Evolution 700 STI jest nowoczesnym półsyntetycznym olejem silnikowym bardzo wysokiej jakości.
Samochodowe oleje silnikowe - Pojemność: 5 litrów, Klasyfikacje producentów: VW 505 01, Klasyfikacje producentów: VW 507 00, Klasyfikacje producentów: Ford WSS-M2C917-A, Klasyfikacje producentów: MB 229.1, Klasyfikacje producentów: MB 226.5, Klasyfikacje producentów: Ford WSS-M2C913-D, Klasyfikacje producentów: RN 0700, Klasyfikacje producentów: Fiat 9.55535-S1, Klasyfikacje producentów: Ford WSS-M2C913-A
Parametry
Pojemność
Zastosowanie
Klasyfikacje producentów
BMW Longlife-01BMW Longlife-04Chrysler MS-10725Chrysler MS-11106Chrysler MS-12991FerrariFiat 9.55535-D2Fiat 9.55535-G2Fiat 9.55535-GH2Fiat 9.55535-H2Fiat 9.55535-M2Fiat 9.55535-N2Fiat 9.55535-S1Fiat 9.55535-S2Fiat 9.55535-S3Fiat 9.55535-Z2Ford WSS-M2C913-AFord WSS-M2C913-BFord WSS-M2C913-CFord WSS-M2C913-DFord WSS-M2C917-AGM dexos2GM-LL-A-025GM-LL-B-025HondaJaguar Land Rover STJLR.03.5003MB 226.5MB 229.1MB 229.3MB 229.31MB 229.5MB 229.51MB 229.52MazdaPeugeot Citroen (PSA) B71 2290Peugeot Citroen (PSA) B71 2294Peugeot Citroen (PSA) B71 2296Peugeot Citroën (PSA) B71 2300Porsche A40Porsche C30RN 0700RN 0700 / RN 0710SubaruToyotaVW 500 00VW 501 01VW 502 00VW 503 00VW 503 01VW 504 00VW 505 00VW 505 01VW 506 00VW 506 01VW 507 00
Cena
TOTAL QUARTZ DIESEL 7000 jest olejem półsyntetycznym, który spełnia najwyższe wymagania silników diesla pracujących w samochodach osobowych i dostawczych.
Elf Evolution 500 TS jest nowoczesnym mineralnym olejem silnikowym bardzo wysokiej jakości przeznaczonym do silników benzynowych.
Olej Mobil Super 1000 X1 15W-40 to najwyższej jakości mineralny olej silnikowy zapewniające doskonały poziom ochrony i sprawności silników.
Olej Mobil Super 2000 X1 10W-40 to najwyższej jakości semisyntetyczny olej silnikowy zapewniający wysoki poziom ochrony i sprawności silnika.
TOTAL QUARTZ 7000 ENERGY jest nowoczesnym, półsynetyczny olejem silnikowym, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i diesla większości producentów na świecie.
Wysokiej jakości olej syntetyczny przeznaczony do wszystkich silników benzynowych oraz Diesla. Specjalna formuła oleju chroni silnik i obniża zużycie paliwa.
Olej Technosynthese® specjalnie opracowany do obciążonych silników benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem lub wolnossących, wielozaworowych, gaźnikowych lub z wtryskiem paliwa, z katalizatorem lub bez. Odpowiedni do wszystkich rodzajów paliwa: benzyna ołowiowa, benzyna bezołowiowa, olej napędowy oraz gaz LPG.
Olej przeznaczony do silników na olej napędowy, benzynę i gaz płynny z oraz bez turbodoładowania. Odpowiedni do samochodów osobowych i lekkich samochodów ciężarowych. Odpowiedni również do urządzeń przemysłowych, takich jak ładowarki teleskopowe lub wózki widłowe.
Jest najnowszej generacji, paliwooszczędnym, wielosezonowym olejem silnikowym. Dzięki zastosowaniu ultra nowoczesnej Technologii Syntetycznej ELF oraz specjalnie dobranemu pakietowi modyfikatorów tarcia olej ten pozwala na znaczne obniżenie oporów wewnętrznych w warstwie olejowej, co owocuje zmniejszeniem oporów wewnętrznych w silniku, wzrostem sprawności silnika i oszczędność paliwa.
Specjalnie zaprojektowany do współczesnych, mocnych samochodów, z silnikami o dużej pojemności, benzynowych, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem. Aprobaty wielu producentów pojazdów czynią z niego produkt uniwersalny, polecany szczególnie do samochodów w okresie gwarancji. Odpowiedni do paliwa z ołowiem lub bezołowiowego, paliwa dieslowskiego i LPG.
Oryginalny olej produkowany dla koncernu Volkswagen Audi (VAG) o lepkości SAE 5W30. Zapewnia efektywne smarowanie, niezależnie od warunków. Jest oczywiście szczególnie zalecany do silników pojazdów należących do koncernu VAG: Volkswagen, Audi, Skoda, Seat wyposażonych w filtr cząstek stałych. Może być także z powodzeniem wykorzystywany w pojazdach innych producentów.
Jest nowoczesnym olejem silnikowym, stworzonym w technologii syntetycznej, który jest całkowicie kompatybilny z rozwiązaniami technicznymi stosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla. Zalecany jest do silników benzynowych i wysokoprężnych najnowszej konstrukcji. Do stosowania w jeździe sportowej, miejskiej i po autostradzie, w samochodach osobowych i dostawczych użytkowanych w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych.
Jest najnowocześniejszym olejem silnikowym, stworzonym w Technologii Syntetycznej TOTAL, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla marek MERCEDES-BENZ, BMW i VW. Przystosowany do najnowszych systematów oczyszczania spalin.
Idealny olej dla szukających najwyższej jakości oleju półsyntetycznego, zapewniającego optymalną ochronę silników. Przeznaczony dla nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych wyposażonych w turbosprężarki i intercoolery. Olej używa Inteligentnych Molekuł dla zapewnienia stałej i aktywnej ochrony silnika już od momentu rozruchu i rozgrzewania silnika. Doskonały wszędzie tam, gdzie producenci wymagają spełnienia specyfikacji ACEA A3/B4 lub API SL/CF o lepkości 10W-40.
Ineo Long Life jest najnowocześniejszym olejem silnikowym, typu Low SAPS, stworzonym w Technologii Syntetycznej TOTAL, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla koncernu VOLKSWAGEN, MERCEDES i BMW. Kompatybilny z najnowszymi systemami oczyszczania spalin.
Mobil Super 3000 XE 5W-30 to wysokowydajny, nisko-popiołowy syntetyczny olej silnikowy opracowany z myślą o przedłużeniu żywotności i utrzymaniu wydajności systemu redukcji emisji spalin w pojazdach napędzanych zarówno benzyną jak i olejem napędowym.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych, z technologią wydłużonej żywotności. Zapewnia najwyższą ochronę, z możliwością wydłużenia okresu pomiędzy wymianami oleju, dostosowaną do najnowszych silników Volkswagena z technologią filtra cząstek stałych.
Shell Helix HX8 ECT powstał z zastosowaniem zaawansowanej technologii kompatybilnej z systemami emisji spalin, aby umożliwić utrzymanie w czystości systemów emisji spalin w samochodach. Niskopopiołowa formulacja umożliwia utrzymanie filtrów cząstek stałych w czystości i chroni przed powstawaniem popiołów, które mogą blokować układ wydechowy i zmniejszać wydajność silnika.
Shell Helix HX8 ECT może być stosowany w nowoczesnych silnikach benzynowych, silnikach Diesla, również tych wyposażonych w filtr cząstek stałych oraz silnikach zasilanych gazem.
Shell Helix HX8 ECT może być stosowany w nowoczesnych silnikach benzynowych, silnikach Diesla, również tych wyposażonych w filtr cząstek stałych oraz silnikach zasilanych gazem.
Oryginalny olej produkowany dla koncernu Volkswagen Audi (VAG) o lepkości SAE 5W40 . Zapewnia efektywne smarowanie, niezależnie od warunków. Jest oczywiście szczególnie zalecany do silników pojazdów należących do koncernu VAG: Volkswagen, Audi, Skoda, Seat.
W 100% syntetyczny olej silnikowy specjalnie opracowany do najnowszej generacji silników BMW, Mercedes-Benz oraz grupy Volkswagena (VW, Audi, Skoda, Seat) wuposażonych w silniki Diesla oraz benzynowe spełniające wymagania EURO 4 i EURO 5, a także EURO 6. Spełnia wymagania przedłużonych przebiegów międzywymianowych. Kompatybilny z filtrami cząstek stałych (DPF). Podwyższona lepkość wysokotemperaturowa HTHS. Zmniejszona zawartość siarki, fosforu i popiołów siarczanowych.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium, zawierający najwyższej jakości syntetyczne oleje bazowe oraz zaawansowany technologicznie pakiet dodatków uszlachetniających. Zwalcza trzy główne przyczyny obciążeń silnika — ciepło, osady i zużycie.
Wysokiej jakości syntetyczny olej odpowiedni do szerokiego zakresu silników. Nadaje się w szczególności do silników wysokoprężnych z turbodoładowaniem, stosowanych w samochodach osobowych i lekkich samochodach ciężarowych. Zalecany do silników wysokoprężnych firmy Volkswagen z pompowtryskiwaczami.
Syntetyczny olej do nowoczesnych silników diesla.
Syntetyczny olej do nowoczesnych silników.
Olej łączy w pełni syntetyczną technologię z formułą Inteligentnych Molekuł, które przywierają do silnika zapewniając najwyższą ochronę przeciwzużyciową w czasie uruchomienia silnika i dalszej eksploatacji. Inteligentne Molekuły zapewniają aktywną i stałą ochronę od momentu przekręcenia kluczyka dla uzyskania trwałej warstwy ochronnej. Odpowiedni do silników benzynowych i Diesla gdzie producenci wymagają spełnienia norm jakościowych ACEA A3, B4 lub C3, API SN lub wcześniejszych w lepkości SAE 5W-40.
Przedstawiamy Państwu w pełni syntetyczny olej silnikowy do nowoczesnych silników benzynowych i silników Diesla spełniających normy emisji spalin Euro IV i Euro V. Tego typu silniki wymagają oleju o podwyższonej lepkości - takie właśnie są proponowane przez nas oleje Motul 5w30. Posiadają one także mniejszą zawartość siarki, popiołów siarczanowych, a także fosforu. Dzięki temu nie zachodzi obawa, że uszkodzone zostaną katalizatory, a filtry zostaną zatkane.
FORD - W 100% syntetyczny paliwooszczędny olej silnikowy specjalnie opracowany do silników Diesla oraz do niektórych silników benzynowych grupy Ford (sprawdź zalecenia w karcie technicznej produktu). Spełnia oficjalne wymagania specyfikacji FORD WSS M2C 913 D i jest kompatybilny z poprzednimi wymaganiami FORD WSS M2C 913 A, 913 B, oraz 913 C.
W pełni syntetyczne oleje do silników benzynowych i silników Diesla spełniających normy emisji spalin Euro IV i Euro V, wymagających oleju o podwyższonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS oraz zmniejszonej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu i siarki - zalecenia zgodnie z ACEA C3. Również do pojazdów, dla których zalecana jest klasa jakości ACEA A3/B3 lub A3/B4.
W pełni syntetyczny olej silnikowy dedykowany zwłaszcza do silników o stałych przebiegach pomiędzy wymianami oleju (15 000 km w Europie) napędzanych silnikami TDI lub Turbodiesel zarówno z pompowtryskiwaczami (Volkswagen PD), jak i klasycznymi z pompą wtryskową bez filtrów cząstek stałych (DPF), lub dla silników benzynowych.
Liqui Moly Super Leichtlauf to olej wyprodukowany w technologii syntetycznej typu lekki bieg. Oszczędza paliwo, skutecznie chroni silnik przed zużyciem. Zapewnia błyskawiczne smarowanie przy zimnym rozruchu silnika. Super Leichtlauf jest olejem do nowoczesnych silników benzynowych oraz Diesla bez możliwości wydłużenia interwału wymiany oleju.
Specjalne opracowane składniki oleju utrzymują uszczelki silnika w doskonałym stanie nie dopuszczając do powstawania wycieków. Szczególnie dobra zdolność zawieszania i czyszczenia brudu. Zapobiega tworzeniu się szlamu olejowego.
Specjalne opracowane składniki oleju utrzymują uszczelki silnika w doskonałym stanie nie dopuszczając do powstawania wycieków. Szczególnie dobra zdolność zawieszania i czyszczenia brudu. Zapobiega tworzeniu się szlamu olejowego.
Olej półsyntetyczny, przy produkcji którego zachodzi proces hydrokrakowania, znakomicie smaruje części silnika podczas jego zimnego startu. Jest odporny na starzenie się i wysokie temperatury. Dla wymagającego kierowcy diesla. Gwarantuje czystość silnika. Zmniejsza zagęszczanie oleju poprzez wciąganie cząstek stałych. Zapewnia szybkie smarowanie silnika i turbosprężarki dzięki ulepszonej formule ochrony przed zużyciem.
Olej całoroczny do stosowania w silnikach wysokoprężnych, w samochodach osobowych z turbodoładowaniem lub bez.
Olej ten przewyższa wymogi niemieckich oraz innych producentów samochodów.
Olej całoroczny do stosowania w silnikach wysokoprężnych, w samochodach osobowych z turbodoładowaniem lub bez.
Olej ten przewyższa wymogi niemieckich oraz innych producentów samochodów.
Millers Oils to innowacyjny, niezależny, angielski producent wiodących na rynku środków smarnych oraz dodatków do paliw, z których wiele jest przełomowych i niepowtarzalnych. Firma posiada ponad 130-letnie doświadczenie w branży. Powstała w 1887 roku, i ciągle, nieustannie pracuje nad opracowywaniem nowej generacji, wysokowydajnych produktów dla motoryzacji, jak najlepiej chroniących podzespoły, spełniających jednocześnie surowe wymagania określone przez ustawodawstwo, i producentów samochodów.
Specjalnie zaprojektowany do współczesnych, mocnych samochodów, z silnikami o dużej pojemności, benzynowych, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem. Aprobaty wielu producentów pojazdów czynią z niego produkt uniwersalny, polecany szczególnie do samochodów w okresie gwarancji. Odpowiedni do paliwa z ołowiem lub bezołowiowego, paliwa dieslowskiego i LPG.
Oszczędzający paliwo olej silnikowy specjalnie zaprojektowany do nowoczesnych silników, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem lub silników benzynowych, przystosowanych do olejów o niskiej lepkości HTHS (Hight Temperature High Shear). Do nowoczesnych silników Diesla z turbodoładowaniem, silników benzynowych za katalizatorami, wymagających olejów oszczędzających paliwo (ACEA A1/B1 lub ACEA A5/B5).
Oleje te mogą być nieodpowiednie do niektórych rodzajów silników. W razie wątpliwości należy skonsultować się z instrukcją obsługi pojazdu.
Oleje te mogą być nieodpowiednie do niektórych rodzajów silników. W razie wątpliwości należy skonsultować się z instrukcją obsługi pojazdu.
Olej silnikowy Ford Castrol Magnatec Professional A5 5W-30 5L. Został opracowany, aby spełnić najnowszą specyfikację Forda 913-D.
Następca CASTROL SLX Professional Longlife III 5W-30. CASTROL EDGE Professional Longlife III 5W-30 4L - W pełni syntetyczny olej silnikowy opracowany przy współpracy z Grupą VW jako olej technologii niskopopiołowej LOW SAPS. Przeznaczony do nowoczesnych silników benzynowych i Diesla z filtrami cząstek stałych.
Do zastosowania w samochodach, gdzie zaleca się stosowanie technologii „low-SAPS” według ACEA C2. Zapobiega odkładaniu się osadu w filtrach cząstek stałych silników wysokoprężnych i ogranicza emisję spalin.
Oryginalny - w pełni syntetyczny olej silnikowy o znakomitych parametrach technicznych.
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości popiołu siarczanowego, fosforu i siarki do samochodów osobowych, z technologią wydłużonej żywotności, gwarantujący najwyższą ochronę — do najnowszych silników wysokoprężnych marki Mercedes-Benz oraz innych silników spełniających normy Euro IV i Euro V, wyposażonych w filtry cząstek stałych i/lub technologię katalizatora trójdrożnego.
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości popiołu siarczanowego, fosforu i siarki do samochodów osobowych, z technologią wydłużonej żywotności, gwarantujący najwyższą ochronę — do najnowszych silników wysokoprężnych marki Mercedes-Benz oraz innych silników spełniających normy Euro IV i Euro V, wyposażonych w filtry cząstek stałych i/lub technologię katalizatora trójdrożnego.
Olej silnikowy specjalnie opracowany do najnowszych silników VOLKSWAGEN, AUDI, SEAT, SKODA spełniających normy emisji spalin EURO IV, wyposażonych w filtr cząstek stałych, wymagających olejów wykonanych w technologii "Low SAPS".
Do długich przebiegów międzywymianowych. Olej zgodny z wcześniejszymi normami VOLKSWAGENA: 502.00, 505.00, 505.01, 503.00, 503.01, 506.00, 506.01.
Do długich przebiegów międzywymianowych. Olej zgodny z wcześniejszymi normami VOLKSWAGENA: 502.00, 505.00, 505.01, 503.00, 503.01, 506.00, 506.01.
Nowoczesny olej do silników benzynowych i Diesla również wyposażonych w filtr cząstek stałych. Połączenie niekonwencjonalnej bazy olejowej oraz najnowocześniejszych dodatków sprawia, że olej ten zapewnia doskonałą ochronę przed zużyciem również w ekstremalnych warunkach pracy silnika. Dzięki zastosowaniu tego oleju można obniżyć zużycie paliwa. Jeżeli producent pojazdu dopuszcza taką możliwość olej ten można wymieniać co 40.000 km.
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS w celu zmniejszenia zużycia paliwa. Opracowany zgodnie z najnowszymi wymogami technicznymi norm emisji spalin Euro IV i Euro V dla silników z trójfunkcyjnymi katalizatorami oraz filtrami cząstek stałych (DPF, FAP).
Nowoczesny olej silnikowy typu lekki bieg do całorocznego zastosowania. Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje olej silnikowy, który znakomicie chroni przed zużyciem współpracujące części.
Top Tec 4200 5W-30 Jest nowoczesnym całorocznym olejem typu lekki bieg, przeznaczonym do stosowania w samochodach osobowych VW/AUDI (z wyłączeniem silników R5, V10 TDI wyprodukowanych do 06.2006) można go również stosować w samochodach Mercedes-Benz, BMW, Renault itp.
Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje doskonałą ochronę przed zużyciem, zmniejszenie zużycia paliwa oraz oleju i szybki opływ oleju w silniku.
Jeżeli istnieją stosowne dopuszczenia producenta samochodu można wydłużyć interwał wymiany tego oleju do 50.000 km lub co dwa lata.
Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje doskonałą ochronę przed zużyciem, zmniejszenie zużycia paliwa oraz oleju i szybki opływ oleju w silniku.
Jeżeli istnieją stosowne dopuszczenia producenta samochodu można wydłużyć interwał wymiany tego oleju do 50.000 km lub co dwa lata.
Top Tec 4300 5W-30 Jest to nowoczesny ubogi w popioły olej typu lekki bieg o obniżonej lepkości do zastosowania całorocznego. Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowszymi dodatkami gwarantuje doskonałą ochronę przed zużyciem, obniżenie zużycia paliwa i oleju oraz błyskawiczne dotarcie oleju w czasie rozruchu do wszystkich elementów podlegających smarowaniu.
Olej ten może być stosowany w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych. Maksymalny interwał wymiany dla tego oleju to maksymalnie 40 000 km zależnie od zaleceń producenta samochodu.
Olej ten jest także idealny do samochodów osobowych zasilanych gazem CNG/LPG.
Olej ten może być stosowany w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych. Maksymalny interwał wymiany dla tego oleju to maksymalnie 40 000 km zależnie od zaleceń producenta samochodu.
Olej ten jest także idealny do samochodów osobowych zasilanych gazem CNG/LPG.
Leichtlauf Special F 5W-30 Nowoczesny olej oparty na technologii syntetycznej opracowany z myślą o nowoczesnych silnikach oszczędzających paliwo. Dzięki swoim właściwościom zapewnia szybkie smarowanie nawet w bardzo niskich temperaturach. Leichtlauf Special F 5W-30 zapewnia doskonałą ochronę nawet w najtrudniejszych warunkach pracy silnika. Dzięki wykorzystaniu najnowocześniejszych dodatków zapewnia czystość jednostki napędowej. Zmniejsza tarcie zapewnia doskonałą ochronę przed zużyciem.
Nowoczesny olej silnikowy typu "lekki bieg" o najwyższej klasie jakości do zastosowania całorocznego. Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowszymi dodatkami gwarantuje silnikowi znakomitą ochronę przed zużyciem minimalizuje zużycie paliwa i oleju oraz zapewnia szybki opływ oleju w silniku.