Wysokiej jakości olej przeznaczony do silników na olej napędowy, benzynę i gaz płynny z oraz bez turbodoładowania. Może być stosowany w samochodach osobowych, lekkich samochodach ciężarowych.
TOTAL QUARTZ DIESEL 7000 jest olejem półsyntetycznym, który spełnia najwyższe wymagania silników diesla pracujących w samochodach osobowych i dostawczych.
Olej Technosynthese® specjalnie opracowany do obciążonych silników benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem lub wolnossących, wielozaworowych, gaźnikowych lub z wtryskiem paliwa, z katalizatorem lub bez. Odpowiedni do wszystkich rodzajów paliwa: benzyna ołowiowa, benzyna bezołowiowa, olej napędowy oraz gaz LPG.
Zaawansowany, w pełni syntetyczny olej silnikowy Mobil 1 FS 0W-40 zaprojektowano do stosowania w najnowszych silnikach benzynowych i wysokoprężnych (bez filtrów cząstek stałych DPF) i zapewnia pod każdym względem doskonałe osiągi. Charakteryzuje się wyjątkowymi właściwościami czyszczącymi, ochroną przed zużyciem oraz ogólną efektywnością. Z olejem Mobil 1 FS 0W-40 silnik wciąż pracuje jak nowy w każdych warunkach jezdnych.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych, z technologią wydłużonej żywotności. Zapewnia najwyższą ochronę, z możliwością wydłużenia okresu pomiędzy wymianami oleju, dostosowaną do najnowszych silników Volkswagena z technologią filtra cząstek stałych.
Oryginalny olej produkowany dla koncernu Volkswagen Audi (VAG) o lepkości SAE 5W40 . Zapewnia efektywne smarowanie, niezależnie od warunków. Jest oczywiście szczególnie zalecany do silników pojazdów należących do koncernu VAG: Volkswagen, Audi, Skoda, Seat.
Przeznaczony do silników na benzynę, olej napędowy i gaz płynny, stosowanych w samochodach osobowych, furgonach dostawczych, lekkich samochodach ciężarowych, mikrobusach i samochodach z częścią mieszkalną. Formuła specjalnie opracowana pod kątem nowoczesnych silników o wysokich przebiegach.
Olej półsyntetyczny, przy produkcji którego zachodzi proces hydrokrakowania, znakomicie smaruje części silnika podczas jego zimnego startu. Jest odporny na starzenie się i wysokie temperatury. Dla wymagającego kierowcy diesla. Gwarantuje czystość silnika. Zmniejsza zagęszczanie oleju poprzez wciąganie cząstek stałych. Zapewnia szybkie smarowanie silnika i turbosprężarki dzięki ulepszonej formule ochrony przed zużyciem. Olej całoroczny do stosowania w silnikach wysokoprężnych, w samochodach osobowych z turbodoładowaniem lub bez. Olej ten przewyższa wymogi niemieckich oraz innych producentów samochodów.
Następca CASTROL SLX Professional Longlife III 5W-30. CASTROL EDGE Professional Longlife III 5W-30 4L - W pełni syntetyczny olej silnikowy opracowany przy współpracy z Grupą VW jako olej technologii niskopopiołowej LOW SAPS. Przeznaczony do nowoczesnych silników benzynowych i Diesla z filtrami cząstek stałych.
Do zastosowania w samochodach, gdzie zaleca się stosowanie technologii „low-SAPS” według ACEA C2. Zapobiega odkładaniu się osadu w filtrach cząstek stałych silników wysokoprężnych i ogranicza emisję spalin.
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości popiołu siarczanowego, fosforu i siarki do samochodów osobowych, z technologią wydłużonej żywotności, gwarantujący najwyższą ochronę — do najnowszych silników wysokoprężnych marki Mercedes-Benz oraz innych silników spełniających normy Euro IV i Euro V, wyposażonych w filtry cząstek stałych i/lub technologię katalizatora trójdrożnego.
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości popiołu siarczanowego, fosforu i siarki do samochodów osobowych, z technologią wydłużonej żywotności, gwarantujący najwyższą ochronę — do najnowszych silników wysokoprężnych marki Mercedes-Benz oraz innych silników spełniających normy Euro IV i Euro V, wyposażonych w filtry cząstek stałych i/lub technologię katalizatora trójdrożnego.
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS w celu zmniejszenia zużycia paliwa. Opracowany zgodnie z najnowszymi wymogami technicznymi norm emisji spalin Euro IV i Euro V dla silników z trójfunkcyjnymi katalizatorami oraz filtrami cząstek stałych (DPF, FAP).
Wysoce skuteczny preparat do czyszczenia felg stalowych i aluminiowych. Bez problemów usuwa nawet najbardziej oporny brud: zapieczony pył hamulcowy, plamy oleju, ślady po gumie oraz wszelkie zanieczyszczenia drogowe.
Nie zawiera kwasów. pH neutralne. Bezpieczny dla felg lakierowanych, nielakierowanych oraz śrub i nakrętek.
Zapewnia długotrwały, głęboki połysk i efekt „mokrej opony”. Konserwuje gumę, a przy regularnym stosowaniu również chroni przed pękaniem, przedwczesnym starzeniem, brązowym zabarwieniem i blaknięciem. Głęboki, czarny i błyszczący wygląd opony utrzymuje się do kilku tygodni. Nadaje się do wszystkich rodzajów opon. Niezwykle łatwy w aplikacji.
SONAX Xtreme Cockpit matowy czyści i pielęgnuje wszystkie wewnętrzne elementy samochodu wykonane z tworzyw sztucznych. Zachowuje oryginalna strukturę powierzchni matowych, ogranicza powstawanie oślepiających refleksów świetlnych.
Preparat pozwala na gruntowne oczyszczenia parownika oraz całego układu klimatyzacji bez demontażu elementów składowych. Szybko i skutecznie usuwa grzyby i bakterie. Tworzy ochronny film w parowniku i dba o świeżość i czystość powietrza. Czyszczenie zaleca się co najmniej raz w roku.