TOTAL QUARTZ DIESEL 7000 jest olejem półsyntetycznym, który spełnia najwyższe wymagania silników diesla pracujących w samochodach osobowych i dostawczych.
Samochodowe oleje silnikowe - Pojemność: 5 litrów, Klasyfikacje producentów: MB 229.5, Klasyfikacje producentów: VW 506 00, Klasyfikacje producentów: VW 506 01, Klasyfikacje producentów: MB 229.52, Klasyfikacje producentów: Peugeot Citroen (PSA) B71 2294, Zastosowanie: Osobowe
Parametry
Pojemność
Zastosowanie
Klasyfikacje producentów
Cena
Zaawansowany, w pełni syntetyczny olej silnikowy Mobil 1 FS 0W-40 zaprojektowano do stosowania w najnowszych silnikach benzynowych i wysokoprężnych (bez filtrów cząstek stałych DPF) i zapewnia pod każdym względem doskonałe osiągi. Charakteryzuje się wyjątkowymi właściwościami czyszczącymi, ochroną przed zużyciem oraz ogólną efektywnością. Z olejem Mobil 1 FS 0W-40 silnik wciąż pracuje jak nowy w każdych warunkach jezdnych.
Oryginalny produkt Mercedes-Benz A 000 989 83 01 ACA4, spełnia wymagania specyfikacji Mercedes-Benz 229.5. Przeznaczony do silników, dla których zaleca się używanie produktów zgodnych ze specyfikacją Mercedesa.
Syntetyczny olej do nowoczesnych silników.
Olej półsyntetyczny, przy produkcji którego zachodzi proces hydrokrakowania, znakomicie smaruje części silnika podczas jego zimnego startu. Jest odporny na starzenie się i wysokie temperatury. Dla wymagającego kierowcy diesla. Gwarantuje czystość silnika. Zmniejsza zagęszczanie oleju poprzez wciąganie cząstek stałych. Zapewnia szybkie smarowanie silnika i turbosprężarki dzięki ulepszonej formule ochrony przed zużyciem.
Olej całoroczny do stosowania w silnikach wysokoprężnych, w samochodach osobowych z turbodoładowaniem lub bez.
Olej ten przewyższa wymogi niemieckich oraz innych producentów samochodów.
Olej całoroczny do stosowania w silnikach wysokoprężnych, w samochodach osobowych z turbodoładowaniem lub bez.
Olej ten przewyższa wymogi niemieckich oraz innych producentów samochodów.
W 100% syntetyczny olej silnikowy specjalnie opracowany w celu zmniejszenia zużycia paliwa (FE). Przeznaczony do najnowszej generacji silników benzynowych i Diesla Mercedes Benz wyposażonych lub nie w system BlueTec (SCR) selektywnej redukcji katalitycznej. Najwyższa odporność na utlenianie. Kompatybilny wstecz z wymaganiami MB 229.51 oraz MB 229.31.