Oryginalny olej produkowany dla koncernu Volkswagen Audi (VAG) o lepkości SAE 5W40 . Zapewnia efektywne smarowanie, niezależnie od warunków. Jest oczywiście szczególnie zalecany do silników pojazdów należących do koncernu VAG: Volkswagen, Audi, Skoda, Seat.
Samochodowe oleje silnikowe - Pojemność: 5 litrów, Klasyfikacje producentów: BMW Longlife-01, Klasyfikacje producentów: VW 505 01, Klasyfikacje producentów: Porsche C30, Klasyfikacje producentów: Ford WSS-M2C917-A, Klasyfikacje producentów: Fiat 9.55535-S1, Klasyfikacje producentów: Fiat 9.55535-S3, Klasyfikacje producentów: VW 503 00, Klasyfikacje producentów: Peugeot Citroen (PSA) B71 2296, Klasyfikacje producentów: Fiat 9.55535-N2, Klasyfikacje producentów: OV 040 1547 - D40
Parametry
Pojemność
Zastosowanie
Klasyfikacje producentów
BMW Longlife-04Chrysler MS-10725Chrysler MS-12991FerrariFiat 9.55535-GH2Fiat 9.55535-N2Fiat 9.55535-S1Fiat 9.55535-S3Fiat 9.55535-Z2Ford WSS-M2C917-AGM dexos2MB 226.5MB 229.5MB 229.51OV 040 1547 - D40Peugeot Citroen (PSA) B71 2290Peugeot Citroen (PSA) B71 2296Porsche A40Porsche C30RN 0700 / RN 0710SubaruToyotaVW 502 00VW 503 00VW 504 00VW 505 00VW 505 01VW 507 00
Cena
Syntetyczny olej do nowoczesnych silników.
Millers Oils to innowacyjny, niezależny, angielski producent wiodących na rynku środków smarnych oraz dodatków do paliw, z których wiele jest przełomowych i niepowtarzalnych. Firma posiada ponad 130-letnie doświadczenie w branży. Powstała w 1887 roku, i ciągle, nieustannie pracuje nad opracowywaniem nowej generacji, wysokowydajnych produktów dla motoryzacji, jak najlepiej chroniących podzespoły, spełniających jednocześnie surowe wymagania określone przez ustawodawstwo, i producentów samochodów.
Następca CASTROL SLX Professional Longlife III 5W-30. CASTROL EDGE Professional Longlife III 5W-30 4L - W pełni syntetyczny olej silnikowy opracowany przy współpracy z Grupą VW jako olej technologii niskopopiołowej LOW SAPS. Przeznaczony do nowoczesnych silników benzynowych i Diesla z filtrami cząstek stałych.
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS w celu zmniejszenia zużycia paliwa. Opracowany zgodnie z najnowszymi wymogami technicznymi norm emisji spalin Euro IV i Euro V dla silników z trójfunkcyjnymi katalizatorami oraz filtrami cząstek stałych (DPF, FAP).