Wysokiej jakości olej przeznaczony do silników na olej napędowy, benzynę i gaz płynny z oraz bez turbodoładowania. Może być stosowany w samochodach osobowych, lekkich samochodach ciężarowych.
Samochodowe oleje silnikowe - Pojemność: 5 litrów, Klasyfikacje producentów: BMW Longlife-01, Klasyfikacje producentów: MB 229.3, Klasyfikacje producentów: MB 229.51, Klasyfikacje producentów: Ford WSS-M2C917-A, Klasyfikacje producentów: Fiat 9.55535-D2, Klasyfikacje producentów: MB 226.5, Klasyfikacje producentów: Peugeot Citroen (PSA) B71 2290, Klasyfikacje producentów: Subaru, Klasyfikacje producentów: Fiat 9.55535-N2
Parametry
Pojemność
Zastosowanie
Klasyfikacje producentów
BMW Longlife-04BMW Longlife-98Chrysler MS-10725Chrysler MS-10850Chrysler MS-11106Chrysler MS-12991Chrysler MS-6395FerrariFiat 9.55535-D2Fiat 9.55535-G1Fiat 9.55535-G2Fiat 9.55535-GH2Fiat 9.55535-GS1 / DS1Fiat 9.55535-H2Fiat 9.55535-M2Fiat 9.55535-N2Fiat 9.55535-S1Fiat 9.55535-S2Fiat 9.55535-S3Fiat 9.55535-Z2Ford WSS-M2C917-AFord WSS-M2C937-AFord WSS-M2C947-AFord WSS-M2C950-AGM dexos1GM dexos2GM-LL-A-025GM-LL-B-025HondaJaguar Land Rover STJLR.51.5122MB 226.5MB 229.1MB 229.3MB 229.31MB 229.5MB 229.51MB 229.52MazdaPeugeot Citroen (PSA) B71 2290Peugeot Citroen (PSA) B71 2294Peugeot Citroen (PSA) B71 2296Peugeot Citroën (PSA) B71 2300Porsche A40Porsche C30RN 0700RN 0700 / RN 0710SubaruSuzukiToyotaVW 500 00VW 501 01VW 502 00VW 503 00VW 503 01VW 504 00VW 505 00VW 505 01VW 506 00VW 506 01VW 507 00Volvo VCC RBS0-2AE
Cena
Olej TOTAL QUARTZ 9000 ENERGY 5W40 opracowany w technologii syntetycznej, przeznaczony do stosowania zwłaszcza tam, gdzie wymagane są dłuższe okresy między wymianami oleju oraz doskonała odporność na utlenianie.
Evolution 900 NF jest nowoczesnym olejem silnikowym, stworzonym w Technologii Syntetycznej ELF, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla (bez DPF, FAP) koncernów MERCEDES-BENZ, VOLKSWAGEN, PORSCHE (benzynowe), itd.
Pierwsza formuła z dodatkowymi składnikami wydłużającymi żywotność silnika — olej silnikowy regeneruje silniki o dużym przebiegu, spowalniając proces starzenia. Dzięki specjalnym dodatkom, takim jak zaawansowane środki konserwujące uszczelki oraz środki oczyszczające, produkty MaxLife regenerują kluczowe części silnika, umożliwiając ich lepszą pracę na dłużej. Wybrany „Produktem roku” przez magazyn Lubricant's World* olej silnikowy MaxLife jest unikalnym produktem Valvoline, wydłużającym żywotność silnika.
Najwyższej jakości olej silnikowy na bazie syntetycznej.
Wysokiej jakości olej syntetyczny przeznaczony do wszystkich silników benzynowych oraz Diesla. Specjalna formuła oleju chroni silnik i obniża zużycie paliwa.
Oleje Mobil Super 3000 to wysokiej jakości oleje silnikowe w technologii syntetycznej zapewniające doskonały poziom ochrony i sprawności silników.
Olej przeznaczony do silników na olej napędowy, benzynę i gaz płynny z oraz bez turbodoładowania. Odpowiedni do samochodów osobowych i lekkich samochodów ciężarowych. Odpowiedni również do urządzeń przemysłowych, takich jak ładowarki teleskopowe lub wózki widłowe.
Najwyższej jakości olej silnikowy na bazie syntetycznej.
Specjalnie zaprojektowany do współczesnych, mocnych samochodów, z silnikami o dużej pojemności, benzynowych, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem. Aprobaty wielu producentów pojazdów czynią z niego produkt uniwersalny, polecany szczególnie do samochodów w okresie gwarancji. Odpowiedni do paliwa z ołowiem lub bezołowiowego, paliwa dieslowskiego i LPG.
W naszej ofercie znajduje się szeroki wybór akcesoriów, kosmetyków oraz dodatków do samochodów. Nie mogło u nas zabraknąć również wyjątkowego produktu, jakim jest Total Quartz Ineo ECS 5w30. Jest to olej silnikowy typu “low SAP”, który został stworzony w zgodzie z najnowszymi standardami. Podczas jego tworzenia współpracowano z markami PEUGEOT i CITROEN. Ma za zadanie sprawić, że pojazd będzie pracował szybciej i płynniej, jednocześnie minimalizując zużycie paliwa. Możliwe jest również stosowanie go w autach, które posiadają systemu oczyszczalnia spalin – takich jak na przykład Diesel Particulate Filter (znanym bardziej jako DPF).
Jest nowoczesnym olejem silnikowym, stworzonym w technologii syntetycznej, który jest całkowicie kompatybilny z rozwiązaniami technicznymi stosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla. Zalecany jest do silników benzynowych i wysokoprężnych najnowszej konstrukcji. Do stosowania w jeździe sportowej, miejskiej i po autostradzie, w samochodach osobowych i dostawczych użytkowanych w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych.
Jest najnowocześniejszym olejem silnikowym, stworzonym w Technologii Syntetycznej TOTAL, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla marek MERCEDES-BENZ, BMW i VW. Przystosowany do najnowszych systematów oczyszczania spalin.
Wysokiej jakości syntetyczny olej przeznaczony do silników na benzynę, olej napędowy i gaz płynny, stosowanych w samochodach osobowych, furgonach dostawczych, mikrobusach i samochodach z częścią mieszkalną. Odpowiedni do nowoczesnych silników z turbosprężarkami i katalizatorami, oraz o wydłużonych odstępach między wymianami oleju.
Idealny olej dla szukających najwyższej jakości oleju półsyntetycznego, zapewniającego optymalną ochronę silników. Przeznaczony dla nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych wyposażonych w turbosprężarki i intercoolery. Olej używa Inteligentnych Molekuł dla zapewnienia stałej i aktywnej ochrony silnika już od momentu rozruchu i rozgrzewania silnika. Doskonały wszędzie tam, gdzie producenci wymagają spełnienia specyfikacji ACEA A3/B4 lub API SL/CF o lepkości 10W-40.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych — zapewnia doskonałe osiągi i bardzo długie okresy pomiędzy wymianami oleju
Ineo Long Life jest najnowocześniejszym olejem silnikowym, typu Low SAPS, stworzonym w Technologii Syntetycznej TOTAL, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla koncernu VOLKSWAGEN, MERCEDES i BMW. Kompatybilny z najnowszymi systemami oczyszczania spalin.
Mobil Super 3000 XE 5W-30 to wysokowydajny, nisko-popiołowy syntetyczny olej silnikowy opracowany z myślą o przedłużeniu żywotności i utrzymaniu wydajności systemu redukcji emisji spalin w pojazdach napędzanych zarówno benzyną jak i olejem napędowym.
Zaawansowany, w pełni syntetyczny olej silnikowy Mobil 1 FS 0W-40 zaprojektowano do stosowania w najnowszych silnikach benzynowych i wysokoprężnych (bez filtrów cząstek stałych DPF) i zapewnia pod każdym względem doskonałe osiągi. Charakteryzuje się wyjątkowymi właściwościami czyszczącymi, ochroną przed zużyciem oraz ogólną efektywnością. Z olejem Mobil 1 FS 0W-40 silnik wciąż pracuje jak nowy w każdych warunkach jezdnych.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych, z technologią wydłużonej żywotności. Zapewnia najwyższą ochronę, z możliwością wydłużenia okresu pomiędzy wymianami oleju, dostosowaną do najnowszych silników Volkswagena z technologią filtra cząstek stałych.
Shell Helix HX8 ECT powstał z zastosowaniem zaawansowanej technologii kompatybilnej z systemami emisji spalin, aby umożliwić utrzymanie w czystości systemów emisji spalin w samochodach. Niskopopiołowa formulacja umożliwia utrzymanie filtrów cząstek stałych w czystości i chroni przed powstawaniem popiołów, które mogą blokować układ wydechowy i zmniejszać wydajność silnika.
Shell Helix HX8 ECT może być stosowany w nowoczesnych silnikach benzynowych, silnikach Diesla, również tych wyposażonych w filtr cząstek stałych oraz silnikach zasilanych gazem.
Shell Helix HX8 ECT może być stosowany w nowoczesnych silnikach benzynowych, silnikach Diesla, również tych wyposażonych w filtr cząstek stałych oraz silnikach zasilanych gazem.
Wysokiej jakości syntetyczny olej przeznaczony do silników na benzynę, olej napędowy i gaz płynny, stosowanych w samochodach osobowych, furgonach dostawczych, mikrobusach i samochodach z częścią mieszkalną. Odpowiedni do nowoczesnych silników z turbosprężarkami i katalizatorami.
Wysokiej jakości syntetyczny olej odpowiedni do szerokiego zakresu silników. Nadaje się w szczególności do silników wysokoprężnych z turbodoładowaniem, stosowanych w samochodach osobowych i lekkich samochodach ciężarowych. Zalecany do silników wysokoprężnych firmy Volkswagen z pompowtryskiwaczami.
Syntetyczny olej do nowoczesnych silników diesla.
Syntetyczny olej do nowoczesnych silników.
Olej łączy w pełni syntetyczną technologię z formułą Inteligentnych Molekuł, które przywierają do silnika zapewniając najwyższą ochronę przeciwzużyciową w czasie uruchomienia silnika i dalszej eksploatacji. Inteligentne Molekuły zapewniają aktywną i stałą ochronę od momentu przekręcenia kluczyka dla uzyskania trwałej warstwy ochronnej. Odpowiedni do silników benzynowych i Diesla gdzie producenci wymagają spełnienia norm jakościowych ACEA A3, B4 lub C3, API SN lub wcześniejszych w lepkości SAE 5W-40.
Przeznaczony do silników na benzynę, olej napędowy i gaz płynny, stosowanych w samochodach osobowych, furgonach dostawczych, lekkich samochodach ciężarowych, mikrobusach i samochodach z częścią mieszkalną. Formuła specjalnie opracowana pod kątem nowoczesnych silników o wysokich przebiegach.
Przedstawiamy Państwu w pełni syntetyczny olej silnikowy do nowoczesnych silników benzynowych i silników Diesla spełniających normy emisji spalin Euro IV i Euro V. Tego typu silniki wymagają oleju o podwyższonej lepkości - takie właśnie są proponowane przez nas oleje Motul 5w30. Posiadają one także mniejszą zawartość siarki, popiołów siarczanowych, a także fosforu. Dzięki temu nie zachodzi obawa, że uszkodzone zostaną katalizatory, a filtry zostaną zatkane.
W pełni syntetyczne oleje do silników benzynowych i silników Diesla spełniających normy emisji spalin Euro IV i Euro V, wymagających oleju o podwyższonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS oraz zmniejszonej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu i siarki - zalecenia zgodnie z ACEA C3. Również do pojazdów, dla których zalecana jest klasa jakości ACEA A3/B3 lub A3/B4.
W pełni syntetyczny olej silnikowy dedykowany zwłaszcza do silników o stałych przebiegach pomiędzy wymianami oleju (15 000 km w Europie) napędzanych silnikami TDI lub Turbodiesel zarówno z pompowtryskiwaczami (Volkswagen PD), jak i klasycznymi z pompą wtryskową bez filtrów cząstek stałych (DPF), lub dla silników benzynowych.
Liqui Moly Super Leichtlauf to olej wyprodukowany w technologii syntetycznej typu lekki bieg. Oszczędza paliwo, skutecznie chroni silnik przed zużyciem. Zapewnia błyskawiczne smarowanie przy zimnym rozruchu silnika. Super Leichtlauf jest olejem do nowoczesnych silników benzynowych oraz Diesla bez możliwości wydłużenia interwału wymiany oleju.
Specjalne opracowane składniki oleju utrzymują uszczelki silnika w doskonałym stanie nie dopuszczając do powstawania wycieków. Szczególnie dobra zdolność zawieszania i czyszczenia brudu. Zapobiega tworzeniu się szlamu olejowego.
Specjalne opracowane składniki oleju utrzymują uszczelki silnika w doskonałym stanie nie dopuszczając do powstawania wycieków. Szczególnie dobra zdolność zawieszania i czyszczenia brudu. Zapobiega tworzeniu się szlamu olejowego.
Olej półsyntetyczny, przy produkcji którego zachodzi proces hydrokrakowania, znakomicie smaruje części silnika podczas jego zimnego startu. Jest odporny na starzenie się i wysokie temperatury. Dla wymagającego kierowcy diesla. Gwarantuje czystość silnika. Zmniejsza zagęszczanie oleju poprzez wciąganie cząstek stałych. Zapewnia szybkie smarowanie silnika i turbosprężarki dzięki ulepszonej formule ochrony przed zużyciem.
Olej całoroczny do stosowania w silnikach wysokoprężnych, w samochodach osobowych z turbodoładowaniem lub bez.
Olej ten przewyższa wymogi niemieckich oraz innych producentów samochodów.
Olej całoroczny do stosowania w silnikach wysokoprężnych, w samochodach osobowych z turbodoładowaniem lub bez.
Olej ten przewyższa wymogi niemieckich oraz innych producentów samochodów.
Millers Oils to innowacyjny, niezależny, angielski producent wiodących na rynku środków smarnych oraz dodatków do paliw, z których wiele jest przełomowych i niepowtarzalnych. Firma posiada ponad 130-letnie doświadczenie w branży. Powstała w 1887 roku, i ciągle, nieustannie pracuje nad opracowywaniem nowej generacji, wysokowydajnych produktów dla motoryzacji, jak najlepiej chroniących podzespoły, spełniających jednocześnie surowe wymagania określone przez ustawodawstwo, i producentów samochodów.
Specjalnie zaprojektowany do współczesnych, mocnych samochodów, z silnikami o dużej pojemności, benzynowych, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem. Aprobaty wielu producentów pojazdów czynią z niego produkt uniwersalny, polecany szczególnie do samochodów w okresie gwarancji. Odpowiedni do paliwa z ołowiem lub bezołowiowego, paliwa dieslowskiego i LPG.
Do zastosowania w samochodach, gdzie zaleca się stosowanie technologii „low-SAPS” według ACEA C2. Zapobiega odkładaniu się osadu w filtrach cząstek stałych silników wysokoprężnych i ogranicza emisję spalin.
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości popiołu siarczanowego, fosforu i siarki do samochodów osobowych, z technologią wydłużonej żywotności, gwarantujący najwyższą ochronę — do najnowszych silników wysokoprężnych marki Mercedes-Benz oraz innych silników spełniających normy Euro IV i Euro V, wyposażonych w filtry cząstek stałych i/lub technologię katalizatora trójdrożnego.
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości popiołu siarczanowego, fosforu i siarki do samochodów osobowych, z technologią wydłużonej żywotności, gwarantujący najwyższą ochronę — do najnowszych silników wysokoprężnych marki Mercedes-Benz oraz innych silników spełniających normy Euro IV i Euro V, wyposażonych w filtry cząstek stałych i/lub technologię katalizatora trójdrożnego.
Nowoczesny najwyższej jakości olej do silników benzynowych oraz Diesla bez filtra cząstek stałych DPF. Połączenie nowoczesnej bazy olejowej wraz z dodatkami najwyższej jakości gwarantuje olej silnikowy, który, przyczynia się do mniejszego zużycia paliwa, ponadto zapewnia doskonałe smarowanie silnika nawet w najtrudniejszych warunkach pracy. W zależności od wskazań producenta pojazdu częstotliwość wymiany oleju wynosi do 40 000km.
Nowoczesny olej do silników benzynowych i Diesla również wyposażonych w filtr cząstek stałych. Połączenie niekonwencjonalnej bazy olejowej oraz najnowocześniejszych dodatków sprawia, że olej ten zapewnia doskonałą ochronę przed zużyciem również w ekstremalnych warunkach pracy silnika. Dzięki zastosowaniu tego oleju można obniżyć zużycie paliwa. Jeżeli producent pojazdu dopuszcza taką możliwość olej ten można wymieniać co 40.000 km.
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS w celu zmniejszenia zużycia paliwa. Opracowany zgodnie z najnowszymi wymogami technicznymi norm emisji spalin Euro IV i Euro V dla silników z trójfunkcyjnymi katalizatorami oraz filtrami cząstek stałych (DPF, FAP).
Nowoczesny olej silnikowy typu lekki bieg do całorocznego zastosowania. Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje olej silnikowy, który znakomicie chroni przed zużyciem współpracujące części.
W 100% syntetyczny olej specjalnie opracowany do najnowszej generacji silników turbodoładowanych benzynowych i Diesla także z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Zalecany do wysilonych silników (np. BMW, MERCEDES oraz PORSCHE). Doskonałe własności przeciwzużyciowe. Najwyższa stabilność w wysokich temperaturach. Podwyższone osiągi i lepsze przyspieszenie.
Opracowany do stosowania praktycznie we wszystkich samochodach osobowych, lekkich samochodach ciężarowych i furgonetkach z silnikami na benzynę, olej napędowy i gaz płynny, do których zalecany jest olej klasy 0W-20. Polecony przez Volvo z napędem VEA Drive-E. Odpowiedni do innych samochodów osobowych,do których zalecany jest olej SAE 0W-20, spełniający wymogi normy ACEA A1/B1. Na przykład do niektórych modeli Honda, Subaru i Suzuki.
Top Tec 4200 5W-30 Jest nowoczesnym całorocznym olejem typu lekki bieg, przeznaczonym do stosowania w samochodach osobowych VW/AUDI (z wyłączeniem silników R5, V10 TDI wyprodukowanych do 06.2006) można go również stosować w samochodach Mercedes-Benz, BMW, Renault itp.
Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje doskonałą ochronę przed zużyciem, zmniejszenie zużycia paliwa oraz oleju i szybki opływ oleju w silniku.
Jeżeli istnieją stosowne dopuszczenia producenta samochodu można wydłużyć interwał wymiany tego oleju do 50.000 km lub co dwa lata.
Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje doskonałą ochronę przed zużyciem, zmniejszenie zużycia paliwa oraz oleju i szybki opływ oleju w silniku.
Jeżeli istnieją stosowne dopuszczenia producenta samochodu można wydłużyć interwał wymiany tego oleju do 50.000 km lub co dwa lata.
Top Tec 4300 5W-30 Jest to nowoczesny ubogi w popioły olej typu lekki bieg o obniżonej lepkości do zastosowania całorocznego. Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowszymi dodatkami gwarantuje doskonałą ochronę przed zużyciem, obniżenie zużycia paliwa i oleju oraz błyskawiczne dotarcie oleju w czasie rozruchu do wszystkich elementów podlegających smarowaniu.
Olej ten może być stosowany w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych. Maksymalny interwał wymiany dla tego oleju to maksymalnie 40 000 km zależnie od zaleceń producenta samochodu.
Olej ten jest także idealny do samochodów osobowych zasilanych gazem CNG/LPG.
Olej ten może być stosowany w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych. Maksymalny interwał wymiany dla tego oleju to maksymalnie 40 000 km zależnie od zaleceń producenta samochodu.
Olej ten jest także idealny do samochodów osobowych zasilanych gazem CNG/LPG.
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych dla nowoczesnych silników Euro V.
Nowoczesny olej silnikowy typu "lekki bieg" o najwyższej klasie jakości do zastosowania całorocznego. Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowszymi dodatkami gwarantuje silnikowi znakomitą ochronę przed zużyciem minimalizuje zużycie paliwa i oleju oraz zapewnia szybki opływ oleju w silniku.
W pełni syntetyczny olej lekkiego biegu do nowoczesnych silników. Redukuje zużycie paliwa. Zapewnia stabilną lepkość w bardzo szerokim zakresie temperatur. Optymalne smarowanie zostaje zachowane nawet w skrajnych temperaturach.
Zapewnia optymalne osiągi silnika i znakomitą ochronę przed zużyciem.
Zapewnia optymalne osiągi silnika i znakomitą ochronę przed zużyciem.
100% syntetyczny, paliwooszczędny olej silnikowy opracowany zgodnie z najnowszymi wymogami producentów. Dzięki niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołu siarczanowego nadaje się do zastosowania w silnikach spełniających normy emisji spalin EURO IV i EURO V. Obniżona lepkość wysokotemperaturowa HTHS.