W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS w celu zmniejszenia zużycia paliwa. Opracowany zgodnie z najnowszymi wymogami technicznymi norm emisji spalin Euro IV i Euro V dla silników z trójfunkcyjnymi katalizatorami oraz filtrami cząstek stałych (DPF, FAP).
Samochodowe oleje silnikowe - Pojemność: 5 litrów, Klasyfikacja ACEA: C2, Klasyfikacje producentów: VW 502 00, Klasyfikacje producentów: Porsche C30, Klasyfikacje producentów: Ford WSS-M2C950-A, Klasyfikacje producentów: Fiat 9.55535-S1, Klasyfikacje producentów: Peugeot Citroën (PSA) B71 2300, Klasyfikacje producentów: Subaru, Klasyfikacje producentów: Fiat 9.55535-Z2, Klasyfikacje producentów: Suzuki, Klasyfikacje producentów: Chrysler MS-10850
Parametry
Pojemność
Zastosowanie
Klasyfikacja ACEA
Cena
Opracowany pod kątem silników wysokoprężnych Euro 5, wykorzystujących technologię DPF (filtr cząstek stałych) i/lub TWC (katalizator trójdrożny). Odpowiedni także do silników na benzynę i gaz płynny. Specjalnie opracowany do stosowania w silnikach Ford Duratorq TDCI Euro 5.