Wysokiej jakości olej syntetyczny przeznaczony do wszystkich silników benzynowych oraz Diesla. Specjalna formuła oleju chroni silnik i obniża zużycie paliwa.
Samochodowe oleje silnikowe - Pojemność: 5 litrów, Klasyfikacja ACEA: C3, Klasyfikacje producentów: MB 229.51, Klasyfikacje producentów: GM dexos2, Klasyfikacje producentów: Fiat 9.55535-S3, Klasyfikacje producentów: VW 506 01, Klasyfikacje producentów: MB 229.52, Zastosowanie: Osobowe
Parametry
Pojemność
Zastosowanie
Klasyfikacje producentów
BMW Longlife-01BMW Longlife-04Chrysler MS-11106Fiat 9.55535-S1Fiat 9.55535-S2Fiat 9.55535-S3Ford WSS-M2C917-AGM dexos2GM-LL-A-025GM-LL-B-025MB 226.5MB 229.31MB 229.51MB 229.52Peugeot Citroen (PSA) B71 2290Porsche A40Porsche C30RN 0700 / RN 0710VW 500 00VW 501 01VW 502 00VW 503 00VW 503 01VW 504 00VW 505 00VW 505 01VW 506 00VW 506 01VW 507 00
Cena
Jest najnowocześniejszym olejem silnikowym, stworzonym w Technologii Syntetycznej TOTAL, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla marek MERCEDES-BENZ, BMW i VW. Przystosowany do najnowszych systematów oczyszczania spalin.
Ineo Long Life jest najnowocześniejszym olejem silnikowym, typu Low SAPS, stworzonym w Technologii Syntetycznej TOTAL, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla koncernu VOLKSWAGEN, MERCEDES i BMW. Kompatybilny z najnowszymi systemami oczyszczania spalin.
Mobil Super 3000 XE 5W-30 to wysokowydajny, nisko-popiołowy syntetyczny olej silnikowy opracowany z myślą o przedłużeniu żywotności i utrzymaniu wydajności systemu redukcji emisji spalin w pojazdach napędzanych zarówno benzyną jak i olejem napędowym.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych, z technologią wydłużonej żywotności. Zapewnia najwyższą ochronę, z możliwością wydłużenia okresu pomiędzy wymianami oleju, dostosowaną do najnowszych silników Volkswagena z technologią filtra cząstek stałych.
Shell Helix HX8 ECT powstał z zastosowaniem zaawansowanej technologii kompatybilnej z systemami emisji spalin, aby umożliwić utrzymanie w czystości systemów emisji spalin w samochodach. Niskopopiołowa formulacja umożliwia utrzymanie filtrów cząstek stałych w czystości i chroni przed powstawaniem popiołów, które mogą blokować układ wydechowy i zmniejszać wydajność silnika.
Shell Helix HX8 ECT może być stosowany w nowoczesnych silnikach benzynowych, silnikach Diesla, również tych wyposażonych w filtr cząstek stałych oraz silnikach zasilanych gazem.
Shell Helix HX8 ECT może być stosowany w nowoczesnych silnikach benzynowych, silnikach Diesla, również tych wyposażonych w filtr cząstek stałych oraz silnikach zasilanych gazem.
W 100% syntetyczny olej silnikowy specjalnie opracowany do najnowszej generacji silników BMW, Mercedes-Benz oraz grupy Volkswagena (VW, Audi, Skoda, Seat) wuposażonych w silniki Diesla oraz benzynowe spełniające wymagania EURO 4 i EURO 5, a także EURO 6. Spełnia wymagania przedłużonych przebiegów międzywymianowych. Kompatybilny z filtrami cząstek stałych (DPF). Podwyższona lepkość wysokotemperaturowa HTHS. Zmniejszona zawartość siarki, fosforu i popiołów siarczanowych.
Wysokiej jakości syntetyczny olej odpowiedni do szerokiego zakresu silników. Nadaje się w szczególności do silników wysokoprężnych z turbodoładowaniem, stosowanych w samochodach osobowych i lekkich samochodach ciężarowych. Zalecany do silników wysokoprężnych firmy Volkswagen z pompowtryskiwaczami.
Olej łączy w pełni syntetyczną technologię z formułą Inteligentnych Molekuł, które przywierają do silnika zapewniając najwyższą ochronę przeciwzużyciową w czasie uruchomienia silnika i dalszej eksploatacji. Inteligentne Molekuły zapewniają aktywną i stałą ochronę od momentu przekręcenia kluczyka dla uzyskania trwałej warstwy ochronnej. Odpowiedni do silników benzynowych i Diesla gdzie producenci wymagają spełnienia norm jakościowych ACEA A3, B4 lub C3, API SN lub wcześniejszych w lepkości SAE 5W-40.
Przedstawiamy Państwu w pełni syntetyczny olej silnikowy do nowoczesnych silników benzynowych i silników Diesla spełniających normy emisji spalin Euro IV i Euro V. Tego typu silniki wymagają oleju o podwyższonej lepkości - takie właśnie są proponowane przez nas oleje Motul 5w30. Posiadają one także mniejszą zawartość siarki, popiołów siarczanowych, a także fosforu. Dzięki temu nie zachodzi obawa, że uszkodzone zostaną katalizatory, a filtry zostaną zatkane.
W pełni syntetyczne oleje do silników benzynowych i silników Diesla spełniających normy emisji spalin Euro IV i Euro V, wymagających oleju o podwyższonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS oraz zmniejszonej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu i siarki - zalecenia zgodnie z ACEA C3. Również do pojazdów, dla których zalecana jest klasa jakości ACEA A3/B3 lub A3/B4.
Millers Oils to innowacyjny, niezależny, angielski producent wiodących na rynku środków smarnych oraz dodatków do paliw, z których wiele jest przełomowych i niepowtarzalnych. Firma posiada ponad 130-letnie doświadczenie w branży. Powstała w 1887 roku, i ciągle, nieustannie pracuje nad opracowywaniem nowej generacji, wysokowydajnych produktów dla motoryzacji, jak najlepiej chroniących podzespoły, spełniających jednocześnie surowe wymagania określone przez ustawodawstwo, i producentów samochodów.
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości popiołu siarczanowego, fosforu i siarki do samochodów osobowych, z technologią wydłużonej żywotności, gwarantujący najwyższą ochronę — do najnowszych silników wysokoprężnych marki Mercedes-Benz oraz innych silników spełniających normy Euro IV i Euro V, wyposażonych w filtry cząstek stałych i/lub technologię katalizatora trójdrożnego.
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości popiołu siarczanowego, fosforu i siarki do samochodów osobowych, z technologią wydłużonej żywotności, gwarantujący najwyższą ochronę — do najnowszych silników wysokoprężnych marki Mercedes-Benz oraz innych silników spełniających normy Euro IV i Euro V, wyposażonych w filtry cząstek stałych i/lub technologię katalizatora trójdrożnego.
Nowoczesny olej do silników benzynowych i Diesla również wyposażonych w filtr cząstek stałych. Połączenie niekonwencjonalnej bazy olejowej oraz najnowocześniejszych dodatków sprawia, że olej ten zapewnia doskonałą ochronę przed zużyciem również w ekstremalnych warunkach pracy silnika. Dzięki zastosowaniu tego oleju można obniżyć zużycie paliwa. Jeżeli producent pojazdu dopuszcza taką możliwość olej ten można wymieniać co 40.000 km.
GM - OPEL - W pełni syntetyczny olej silnikowy do pojazdów, w których producenci (Opel,Vauxhall i Saab) zalecają stosowanie olejów zgodnych z normą GM Opel Dexos2™. Opracowany w technologii „Mid SAPS” zgodnie z wymogami GM Europe spełniającymi normy emisji spalin Euro IV i Euro V. Nadaje się również do wszystkich rodzajów paliwa: benzyny, oleju napędowego, biodiesla, bioetanolu E85, gazu ziemnego i gazu LPG. Kompatybilny z olejami o specyfikacji Opel GM LL-A/B-025.
Możliwość stosowania w silnikach, do których zalecane są oleje zgodnie z ACEA C3.
Możliwość stosowania w silnikach, do których zalecane są oleje zgodnie z ACEA C3.
W 100% syntetyczny olej silnikowy specjalnie opracowany w celu zmniejszenia zużycia paliwa (FE). Przeznaczony do najnowszej generacji silników benzynowych i Diesla Mercedes Benz wyposażonych lub nie w system BlueTec (SCR) selektywnej redukcji katalitycznej. Najwyższa odporność na utlenianie. Kompatybilny wstecz z wymaganiami MB 229.51 oraz MB 229.31.
Top Tec 4200 5W-30 Jest nowoczesnym całorocznym olejem typu lekki bieg, przeznaczonym do stosowania w samochodach osobowych VW/AUDI (z wyłączeniem silników R5, V10 TDI wyprodukowanych do 06.2006) można go również stosować w samochodach Mercedes-Benz, BMW, Renault itp.
Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje doskonałą ochronę przed zużyciem, zmniejszenie zużycia paliwa oraz oleju i szybki opływ oleju w silniku.
Jeżeli istnieją stosowne dopuszczenia producenta samochodu można wydłużyć interwał wymiany tego oleju do 50.000 km lub co dwa lata.
Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje doskonałą ochronę przed zużyciem, zmniejszenie zużycia paliwa oraz oleju i szybki opływ oleju w silniku.
Jeżeli istnieją stosowne dopuszczenia producenta samochodu można wydłużyć interwał wymiany tego oleju do 50.000 km lub co dwa lata.
Nowoczesny olej silnikowy typu "lekki bieg" o najwyższej klasie jakości do zastosowania całorocznego. Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowszymi dodatkami gwarantuje silnikowi znakomitą ochronę przed zużyciem minimalizuje zużycie paliwa i oleju oraz zapewnia szybki opływ oleju w silniku.