Syntetyczny olej do nowoczesnych silników.
Samochodowe oleje silnikowe - Pojemność: 1 litr, Klasyfikacje producentów: Porsche A40, Klasyfikacje producentów: Porsche C30, Klasyfikacje producentów: Fiat 9.55535-M2, Klasyfikacje producentów: Fiat 9.55535-S1, Klasyfikacje producentów: VW 500 00, Klasyfikacje producentów: Fiat 9.55535-Z2, Klasyfikacje producentów: Peugeot Citroen (PSA) B71 2294
Parametry
Producent
Pojemność
Zastosowanie
Klasyfikacje producentów
BMW Longlife-01Chrysler MS-10725Chrysler MS-12991FerrariFiat 9.55535-GH2Fiat 9.55535-M2Fiat 9.55535-S1Fiat 9.55535-Z2HondaMB 226.5MB 229.1MB 229.3MB 229.5Peugeot Citroen (PSA) B71 2290Peugeot Citroen (PSA) B71 2294Peugeot Citroen (PSA) B71 2296Porsche A40Porsche C30RN 0700 / RN 0710SubaruToyotaVW 500 00VW 502 00VW 505 00
Cena
Olej półsyntetyczny, przy produkcji którego zachodzi proces hydrokrakowania, znakomicie smaruje części silnika podczas jego zimnego startu. Jest odporny na starzenie się i wysokie temperatury. Dla wymagającego kierowcy diesla. Gwarantuje czystość silnika. Zmniejsza zagęszczanie oleju poprzez wciąganie cząstek stałych. Zapewnia szybkie smarowanie silnika i turbosprężarki dzięki ulepszonej formule ochrony przed zużyciem.
Olej całoroczny do stosowania w silnikach wysokoprężnych, w samochodach osobowych z turbodoładowaniem lub bez.
Olej ten przewyższa wymogi niemieckich oraz innych producentów samochodów.
Olej całoroczny do stosowania w silnikach wysokoprężnych, w samochodach osobowych z turbodoładowaniem lub bez.
Olej ten przewyższa wymogi niemieckich oraz innych producentów samochodów.
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS w celu zmniejszenia zużycia paliwa. Opracowany zgodnie z najnowszymi wymogami technicznymi norm emisji spalin Euro IV i Euro V dla silników z trójfunkcyjnymi katalizatorami oraz filtrami cząstek stałych (DPF, FAP).