Najwyższej jakości olej silnikowy na bazie syntetycznej.
Samochodowe oleje silnikowe - Pojemność: 1 litr, Klasyfikacje producentów: RN 0700 / RN 0710, Klasyfikacje producentów: VW 507 00, Klasyfikacje producentów: Fiat 9.55535-D2, Klasyfikacje producentów: Fiat 9.55535-S1, Klasyfikacje producentów: VW 503 01, Klasyfikacje producentów: Chrysler MS-11106, Klasyfikacje producentów: OV 040 1547 - D40
Parametry
Producent
Pojemność
Zastosowanie
Klasyfikacje producentów
BMW Longlife-01Chrysler MS-10725Chrysler MS-11106Chrysler MS-12991FerrariFiat 9.55535-D2Fiat 9.55535-GH2Fiat 9.55535-S1Fiat 9.55535-Z2HondaMB 226.5MB 229.1MB 229.3MB 229.5OV 040 1547 - D40Peugeot Citroen (PSA) B71 2290Peugeot Citroen (PSA) B71 2294Peugeot Citroen (PSA) B71 2296Porsche A40RN 0700 / RN 0710SubaruToyotaVW 502 00VW 503 01VW 504 00VW 505 00VW 507 00
Cena
Oryginalny olej produkowany dla koncernu Volkswagen Audi (VAG) o lepkości SAE 5W30. Zapewnia efektywne smarowanie, niezależnie od warunków. Jest oczywiście szczególnie zalecany do silników pojazdów należących do koncernu VAG: Volkswagen, Audi, Skoda, Seat wyposażonych w filtr cząstek stałych. Może być także z powodzeniem wykorzystywany w pojazdach innych producentów.
Syntetyczny olej do nowoczesnych silników.
Olej półsyntetyczny, przy produkcji którego zachodzi proces hydrokrakowania, znakomicie smaruje części silnika podczas jego zimnego startu. Jest odporny na starzenie się i wysokie temperatury. Dla wymagającego kierowcy diesla. Gwarantuje czystość silnika. Zmniejsza zagęszczanie oleju poprzez wciąganie cząstek stałych. Zapewnia szybkie smarowanie silnika i turbosprężarki dzięki ulepszonej formule ochrony przed zużyciem.
Olej całoroczny do stosowania w silnikach wysokoprężnych, w samochodach osobowych z turbodoładowaniem lub bez.
Olej ten przewyższa wymogi niemieckich oraz innych producentów samochodów.
Olej całoroczny do stosowania w silnikach wysokoprężnych, w samochodach osobowych z turbodoładowaniem lub bez.
Olej ten przewyższa wymogi niemieckich oraz innych producentów samochodów.
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS w celu zmniejszenia zużycia paliwa. Opracowany zgodnie z najnowszymi wymogami technicznymi norm emisji spalin Euro IV i Euro V dla silników z trójfunkcyjnymi katalizatorami oraz filtrami cząstek stałych (DPF, FAP).