Samochodowe oleje silnikowe - Pojemność: 1 litr, Klasyfikacje producentów: MB 229.3, Klasyfikacje producentów: MB 229.5, Klasyfikacje producentów: Porsche A40, Klasyfikacje producentów: Fiat 9.55535-S1, Klasyfikacje producentów: Mazda, Klasyfikacje producentów: Toyota, Klasyfikacje producentów: GM dexos1
Parametry
Producent
Pojemność
Zastosowanie
Klasyfikacje producentów
BMW Longlife-01Chrysler MS-10725Chrysler MS-12991FerrariFiat 9.55535-GH2Fiat 9.55535-S1Fiat 9.55535-Z2Ford WSS-M2C930-AFord WSS-M2C945-AGM dexos1HondaMB 226.5MB 229.1MB 229.3MB 229.5MB 229.51MazdaPeugeot Citroen (PSA) B71 2290Peugeot Citroen (PSA) B71 2294Peugeot Citroen (PSA) B71 2296Porsche A40RN 0700 / RN 0710SubaruToyotaVW 502 00VW 505 00
Cena
![Mobil 1 0W20 1L](/img/product/59580/kind/0.jpg)
Olej Mobil 1™ 0W-20 jest zaawansowanym technologicznie, w pełni syntetycznym olejem silnikowym, który pomaga zapewnić wyjątkowo skuteczną ochronę silnika i wysoką oszczędność paliwa.
![Liqui Moly Diesel Leichtlauf 10W40 1L](/img/product/100009/kind/0.jpg)
Olej półsyntetyczny, przy produkcji którego zachodzi proces hydrokrakowania, znakomicie smaruje części silnika podczas jego zimnego startu. Jest odporny na starzenie się i wysokie temperatury. Dla wymagającego kierowcy diesla. Gwarantuje czystość silnika. Zmniejsza zagęszczanie oleju poprzez wciąganie cząstek stałych. Zapewnia szybkie smarowanie silnika i turbosprężarki dzięki ulepszonej formule ochrony przed zużyciem.
Olej całoroczny do stosowania w silnikach wysokoprężnych, w samochodach osobowych z turbodoładowaniem lub bez.
Olej ten przewyższa wymogi niemieckich oraz innych producentów samochodów.
Olej całoroczny do stosowania w silnikach wysokoprężnych, w samochodach osobowych z turbodoładowaniem lub bez.
Olej ten przewyższa wymogi niemieckich oraz innych producentów samochodów.
![Motul 8100 ECO-CLEAN C2 5W30 1L](/img/product/21296/kind/0.jpg)
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS w celu zmniejszenia zużycia paliwa. Opracowany zgodnie z najnowszymi wymogami technicznymi norm emisji spalin Euro IV i Euro V dla silników z trójfunkcyjnymi katalizatorami oraz filtrami cząstek stałych (DPF, FAP).