Syntetyczny olej do nowoczesnych silników.
Samochodowe oleje silnikowe - Pojemność: 1 litr, Klasyfikacje producentów: BMW Longlife-01, Klasyfikacje producentów: Fiat 9.55535-M2, Klasyfikacje producentów: VW 503 00, Klasyfikacje producentów: Subaru, Klasyfikacje producentów: Chrysler MS-11106, Klasyfikacje producentów: Peugeot Citroen (PSA) B71 2294
Parametry
Producent
Pojemność
Zastosowanie
Klasyfikacje producentów
Chrysler MS-10725Chrysler MS-11106Chrysler MS-12991FerrariFiat 9.55535-GH2Fiat 9.55535-M2Fiat 9.55535-S1Fiat 9.55535-Z2HondaMB 226.5MB 229.1MB 229.3MB 229.5Peugeot Citroen (PSA) B71 2290Peugeot Citroen (PSA) B71 2294Peugeot Citroen (PSA) B71 2296Porsche A40RN 0700 / RN 0710SubaruToyotaVW 502 00VW 503 00VW 505 00VW 506 00VW 506 01
Cena
Olej półsyntetyczny, przy produkcji którego zachodzi proces hydrokrakowania, znakomicie smaruje części silnika podczas jego zimnego startu. Jest odporny na starzenie się i wysokie temperatury. Dla wymagającego kierowcy diesla. Gwarantuje czystość silnika. Zmniejsza zagęszczanie oleju poprzez wciąganie cząstek stałych. Zapewnia szybkie smarowanie silnika i turbosprężarki dzięki ulepszonej formule ochrony przed zużyciem.
Olej całoroczny do stosowania w silnikach wysokoprężnych, w samochodach osobowych z turbodoładowaniem lub bez.
Olej ten przewyższa wymogi niemieckich oraz innych producentów samochodów.
Olej całoroczny do stosowania w silnikach wysokoprężnych, w samochodach osobowych z turbodoładowaniem lub bez.
Olej ten przewyższa wymogi niemieckich oraz innych producentów samochodów.
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS w celu zmniejszenia zużycia paliwa. Opracowany zgodnie z najnowszymi wymogami technicznymi norm emisji spalin Euro IV i Euro V dla silników z trójfunkcyjnymi katalizatorami oraz filtrami cząstek stałych (DPF, FAP).
VW, AUDI, SEAT, SKODA - W pełni syntetyczny, estrowy, olej silnikowy specjalnie opracowany do najnowszej generacji silników VW, AUDI, SEAT, SKODA, przystosowanych do długich przebiegów między wymianami oleju. Przeznaczony do silników z lub bez turbodoładowania, z wtryskiem bezpośrednim lub pompowtryskiwaczami.