Syntetyczny olej do nowoczesnych silników.
Samochodowe oleje silnikowe - Pojemność: 1 litr, Klasyfikacje producentów: BMW Longlife-01, Klasyfikacje producentów: MB 226.5, Klasyfikacje producentów: Ford WSS-M2C950-A, Klasyfikacje producentów: Peugeot Citroen (PSA) B71 2290, Klasyfikacje producentów: Subaru, Klasyfikacje producentów: Chrysler MS-6395, Klasyfikacje producentów: Fiat 9.55535-Z2, Klasyfikacje producentów: Volvo VCC RBS0-2AE, Klasyfikacje producentów: Peugeot Citroen (PSA) B71 2294, Klasyfikacje producentów: Ferrari
Parametry
Producent
Pojemność
Zastosowanie
Klasyfikacje producentów
Chrysler MS-10725Chrysler MS-12991Chrysler MS-6395FerrariFiat 9.55535-GH2Fiat 9.55535-S1Fiat 9.55535-Z2Ford WSS-M2C950-AHondaMB 226.5MB 229.1MB 229.3MB 229.5Peugeot Citroen (PSA) B71 2290Peugeot Citroen (PSA) B71 2294Peugeot Citroen (PSA) B71 2296Porsche A40RN 0700 / RN 0710SubaruToyotaVW 502 00VW 505 00Volvo VCC RBS0-2AE
Cena
Olej półsyntetyczny, przy produkcji którego zachodzi proces hydrokrakowania, znakomicie smaruje części silnika podczas jego zimnego startu. Jest odporny na starzenie się i wysokie temperatury. Dla wymagającego kierowcy diesla. Gwarantuje czystość silnika. Zmniejsza zagęszczanie oleju poprzez wciąganie cząstek stałych. Zapewnia szybkie smarowanie silnika i turbosprężarki dzięki ulepszonej formule ochrony przed zużyciem.
Olej całoroczny do stosowania w silnikach wysokoprężnych, w samochodach osobowych z turbodoładowaniem lub bez.
Olej ten przewyższa wymogi niemieckich oraz innych producentów samochodów.
Olej całoroczny do stosowania w silnikach wysokoprężnych, w samochodach osobowych z turbodoładowaniem lub bez.
Olej ten przewyższa wymogi niemieckich oraz innych producentów samochodów.
Opracowany pod kątem silników wysokoprężnych Euro 5, wykorzystujących technologię DPF (filtr cząstek stałych) i/lub TWC (katalizator trójdrożny). Odpowiedni także do silników na benzynę i gaz płynny. Specjalnie opracowany do stosowania w silnikach Ford Duratorq TDCI Euro 5.
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS w celu zmniejszenia zużycia paliwa. Opracowany zgodnie z najnowszymi wymogami technicznymi norm emisji spalin Euro IV i Euro V dla silników z trójfunkcyjnymi katalizatorami oraz filtrami cząstek stałych (DPF, FAP).