Oryginalny olej produkowany dla koncernu Volkswagen Audi (VAG) o lepkości SAE 5W30. Zapewnia efektywne smarowanie, niezależnie od warunków. Jest oczywiście szczególnie zalecany do silników pojazdów należących do koncernu VAG: Volkswagen, Audi, Skoda, Seat wyposażonych w filtr cząstek stałych. Może być także z powodzeniem wykorzystywany w pojazdach innych producentów.
Samochodowe oleje silnikowe - Pojemność: 1 litr, Klasyfikacje producentów: BMW Longlife-01, Klasyfikacje producentów: VW 504 00, Klasyfikacje producentów: VW 507 00, Klasyfikacje producentów: Ford WSS-M2C950-A, Klasyfikacje producentów: GM-LL-A-025, Klasyfikacje producentów: Peugeot Citroen (PSA) B71 2290, Klasyfikacje producentów: Subaru, Klasyfikacje producentów: Fiat 9.55535-GS1 / DS1, Klasyfikacje producentów: Ford WSS-M2C947-A, Klasyfikacje producentów: Fiat 9.55535-Z2
Parametry
Pojemność
Zastosowanie
Klasyfikacje producentów
Chrysler MS-10725Chrysler MS-12991FerrariFiat 9.55535-GH2Fiat 9.55535-GS1 / DS1Fiat 9.55535-S1Fiat 9.55535-Z2Ford WSS-M2C947-AFord WSS-M2C950-AGM-LL-A-025HondaMB 226.5MB 229.5Peugeot Citroen (PSA) B71 2290Peugeot Citroen (PSA) B71 2296Porsche A40RN 0700 / RN 0710SubaruToyotaVW 502 00VW 504 00VW 505 00VW 507 00
Cena
Syntetyczny olej do nowoczesnych silników.
Opracowany pod kątem silników wysokoprężnych Euro 5, wykorzystujących technologię DPF (filtr cząstek stałych) i/lub TWC (katalizator trójdrożny). Odpowiedni także do silników na benzynę i gaz płynny. Specjalnie opracowany do stosowania w silnikach Ford Duratorq TDCI Euro 5.
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS w celu zmniejszenia zużycia paliwa. Opracowany zgodnie z najnowszymi wymogami technicznymi norm emisji spalin Euro IV i Euro V dla silników z trójfunkcyjnymi katalizatorami oraz filtrami cząstek stałych (DPF, FAP).