Jest to nowej generacji olej silnikowy typu „low SAP”. Został on opracowany przy ścisłej współpracy z PEUGEOT i CITROEN. Olej Quartz INEO ECS 5W30 produkowany jest w najnowszej technologii pozwalającej nie tylko na zmniejszenie zużycia paliwa, ale na stosowanie w pojazdach wyposażonych w systemy oczyszczania spalin jak DPF (Diesel Particulate Filter).
Samochodowe oleje silnikowe - Pojemność: 1 litr, Klasyfikacja ACEA: C2, Klasyfikacja ACEA: A1, Klasyfikacja ACEA: C1, Klasyfikacje producentów: Toyota, Klasyfikacje producentów: Honda, Klasyfikacje producentów: Jaguar Land Rover STJLR.51.5122, Klasyfikacje producentów: Peugeot Citroën (PSA) B71 2302
Parametry
Producent
Pojemność
Zastosowanie
Cena
W 100% syntetyczny paliwooszczędny olej silnikowy specjalnie opracowany do samochodów Jaguar oraz Land Rover wyposażonych w silniki benzynowe wymagających oleju zaaprobowanego zgodnie z wymaganiami ST.JLR 51.5122. Zapewnia wysoką paliwooszczedność jednocześnie z ochroną silnika. Kompatybilny z układami katalitycznymi (CAT).
Olej wykonany w technologii syntetycznej opracowany we współpracy z koncernem PSA (Peugeot, Citroën, DS) i używany fabrykach tego koncernu na pierwsze zalanie.
Do zastosowania w samochodach, gdzie zaleca się stosowanie technologii „low-SAPS” według ACEA C2. Zapobiega odkładaniu się osadu w filtrach cząstek stałych silników wysokoprężnych i ogranicza emisję spalin.
Mobil 1™ ESP x2 0W-20 jest zaawansowanym, w pełni syntetycznym olejem silnikowym, zaprojektowanym specjalnie aby zapewnić doskonałą czystość silnika, ochronę przed zużyciem, trwałość i oszczędność zużycia paliwa*, aby Twój silnik wciąż pracował jak nowy. Mobil 1 ESP x2 0W-20 to nasza najnowsza technologia łącząca trwałość i ochronę dzięki olejowi silnikowemu o niskiej lepkości i małym tarciu, który zaprojektowano we współpracy z najważniejszymi europejskimi producentami oryginalnymi urządzeń (OEM).
Top Tec 4300 5W-30 Jest to nowoczesny ubogi w popioły olej typu lekki bieg o obniżonej lepkości do zastosowania całorocznego. Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowszymi dodatkami gwarantuje doskonałą ochronę przed zużyciem, obniżenie zużycia paliwa i oleju oraz błyskawiczne dotarcie oleju w czasie rozruchu do wszystkich elementów podlegających smarowaniu.
Olej ten może być stosowany w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych. Maksymalny interwał wymiany dla tego oleju to maksymalnie 40 000 km zależnie od zaleceń producenta samochodu.
Olej ten jest także idealny do samochodów osobowych zasilanych gazem CNG/LPG.
Olej ten może być stosowany w pojazdach wyposażonych w filtr cząstek stałych. Maksymalny interwał wymiany dla tego oleju to maksymalnie 40 000 km zależnie od zaleceń producenta samochodu.
Olej ten jest także idealny do samochodów osobowych zasilanych gazem CNG/LPG.
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych dla nowoczesnych silników Euro V.
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS w celu zmniejszenia zużycia paliwa. Opracowany zgodnie z najnowszymi wymogami technicznymi norm emisji spalin Euro IV i Euro V dla silników z trójfunkcyjnymi katalizatorami oraz filtrami cząstek stałych (DPF, FAP).