Samochodowe oleje silnikowe - Pojemność: 1 litr, Klasyfikacja ACEA: B4, Klasyfikacje producentów: MB 229.51, Klasyfikacje producentów: RN 0700 / RN 0710, Klasyfikacje producentów: VW 507 00, Klasyfikacje producentów: Fiat 9.55535-S1, Klasyfikacje producentów: Subaru, Klasyfikacje producentów: Ford WSS-M2C947-A, Klasyfikacje producentów: Fiat 9.55535-N2, Klasyfikacje producentów: Volvo VCC RBS0-2AE, Klasyfikacje producentów: Chrysler MS-11106
Parametry
Producent
Pojemność
Zastosowanie
Klasyfikacje producentów
BMW Longlife-01Chrysler MS-10725Chrysler MS-11106Chrysler MS-12991FerrariFiat 9.55535-GH2Fiat 9.55535-N2Fiat 9.55535-S1Fiat 9.55535-Z2Ford WSS-M2C947-AMB 226.5MB 229.1MB 229.3MB 229.5MB 229.51Peugeot Citroen (PSA) B71 2294Peugeot Citroen (PSA) B71 2296Porsche A40RN 0700 / RN 0710SubaruVW 502 00VW 505 00VW 507 00Volvo VCC RBS0-2AE
Cena
![Liqui Moly Diesel Leichtlauf 10W40 1L](/img/product/100009/kind/0.jpg)
Olej półsyntetyczny, przy produkcji którego zachodzi proces hydrokrakowania, znakomicie smaruje części silnika podczas jego zimnego startu. Jest odporny na starzenie się i wysokie temperatury. Dla wymagającego kierowcy diesla. Gwarantuje czystość silnika. Zmniejsza zagęszczanie oleju poprzez wciąganie cząstek stałych. Zapewnia szybkie smarowanie silnika i turbosprężarki dzięki ulepszonej formule ochrony przed zużyciem.
Olej całoroczny do stosowania w silnikach wysokoprężnych, w samochodach osobowych z turbodoładowaniem lub bez.
Olej ten przewyższa wymogi niemieckich oraz innych producentów samochodów.
Olej całoroczny do stosowania w silnikach wysokoprężnych, w samochodach osobowych z turbodoładowaniem lub bez.
Olej ten przewyższa wymogi niemieckich oraz innych producentów samochodów.