Samochodowe oleje silnikowe - Pojemność: 1 litr, Klasyfikacja ACEA: B4, Klasyfikacje producentów: MB 229.3, Klasyfikacje producentów: MB 229.5, Klasyfikacje producentów: VW 505 00, Klasyfikacje producentów: BMW M Serie, Klasyfikacje producentów: Fiat 9.55535-S1, Klasyfikacje producentów: Mazda, Klasyfikacje producentów: Toyota, Klasyfikacje producentów: Chrysler MS-10850
Parametry
Producent
Pojemność
Zastosowanie
Klasyfikacje producentów
BMW Longlife-01BMW M SerieChrysler MS-10725Chrysler MS-10850Chrysler MS-12991FerrariFiat 9.55535-GH2Fiat 9.55535-S1Fiat 9.55535-Z2MB 226.5MB 229.1MB 229.3MB 229.5MazdaPeugeot Citroen (PSA) B71 2294Peugeot Citroen (PSA) B71 2296Peugeot Citroën (PSA) B71 2300Porsche A40RN 0700RN 0700 / RN 0710ToyotaVW 501 01VW 502 00VW 505 00
Cena
![Motul 4100 TURBOLIGHT 10W40 1L](/img/product/59589/kind/0.jpg)
Olej Technosynthese® specjalnie opracowany do obciążonych silników benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem lub wolnossących, wielozaworowych, gaźnikowych lub z wtryskiem paliwa, z katalizatorem lub bez. Odpowiedni do wszystkich rodzajów paliwa: benzyna ołowiowa, benzyna bezołowiowa, olej napędowy oraz gaz LPG.
![Liqui Moly Diesel Leichtlauf 10W40 1L](/img/product/100009/kind/0.jpg)
Olej półsyntetyczny, przy produkcji którego zachodzi proces hydrokrakowania, znakomicie smaruje części silnika podczas jego zimnego startu. Jest odporny na starzenie się i wysokie temperatury. Dla wymagającego kierowcy diesla. Gwarantuje czystość silnika. Zmniejsza zagęszczanie oleju poprzez wciąganie cząstek stałych. Zapewnia szybkie smarowanie silnika i turbosprężarki dzięki ulepszonej formule ochrony przed zużyciem.
Olej całoroczny do stosowania w silnikach wysokoprężnych, w samochodach osobowych z turbodoładowaniem lub bez.
Olej ten przewyższa wymogi niemieckich oraz innych producentów samochodów.
Olej całoroczny do stosowania w silnikach wysokoprężnych, w samochodach osobowych z turbodoładowaniem lub bez.
Olej ten przewyższa wymogi niemieckich oraz innych producentów samochodów.