Samochodowe oleje silnikowe - Pojemność: 1 litr, Klasyfikacja ACEA: B4, Klasyfikacja ACEA: C2, Klasyfikacje producentów: BMW Longlife-04, Klasyfikacje producentów: VW 505 00, Klasyfikacje producentów: Porsche A40, Klasyfikacje producentów: Fiat 9.55535-S1, Klasyfikacje producentów: VW 500 00, Zastosowanie: Osobowe
Parametry
Producent
Pojemność
Zastosowanie
Klasyfikacje producentów
BMW Longlife-01BMW Longlife-04Chrysler MS-10725Chrysler MS-12991FerrariFiat 9.55535-GH2Fiat 9.55535-S1Fiat 9.55535-Z2HondaMB 226.5MB 229.1MB 229.3MB 229.5Peugeot Citroen (PSA) B71 2290Peugeot Citroen (PSA) B71 2294Peugeot Citroen (PSA) B71 2296Peugeot Citroën (PSA) B71 2300Porsche A40RN 0700RN 0700 / RN 0710SubaruToyotaVW 500 00VW 501 01VW 502 00VW 505 00
Cena
![Motul 4100 TURBOLIGHT 10W40 1L](/img/product/59589/kind/0.jpg)
Olej Technosynthese® specjalnie opracowany do obciążonych silników benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem lub wolnossących, wielozaworowych, gaźnikowych lub z wtryskiem paliwa, z katalizatorem lub bez. Odpowiedni do wszystkich rodzajów paliwa: benzyna ołowiowa, benzyna bezołowiowa, olej napędowy oraz gaz LPG.
![Liqui Moly Diesel Leichtlauf 10W40 1L](/img/product/100009/kind/0.jpg)
Olej półsyntetyczny, przy produkcji którego zachodzi proces hydrokrakowania, znakomicie smaruje części silnika podczas jego zimnego startu. Jest odporny na starzenie się i wysokie temperatury. Dla wymagającego kierowcy diesla. Gwarantuje czystość silnika. Zmniejsza zagęszczanie oleju poprzez wciąganie cząstek stałych. Zapewnia szybkie smarowanie silnika i turbosprężarki dzięki ulepszonej formule ochrony przed zużyciem.
Olej całoroczny do stosowania w silnikach wysokoprężnych, w samochodach osobowych z turbodoładowaniem lub bez.
Olej ten przewyższa wymogi niemieckich oraz innych producentów samochodów.
Olej całoroczny do stosowania w silnikach wysokoprężnych, w samochodach osobowych z turbodoładowaniem lub bez.
Olej ten przewyższa wymogi niemieckich oraz innych producentów samochodów.
![Motul 8100 ECO-CLEAN C2 5W30 1L](/img/product/21296/kind/0.jpg)
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS w celu zmniejszenia zużycia paliwa. Opracowany zgodnie z najnowszymi wymogami technicznymi norm emisji spalin Euro IV i Euro V dla silników z trójfunkcyjnymi katalizatorami oraz filtrami cząstek stałych (DPF, FAP).