Najwyższej jakości olej silnikowy na bazie syntetycznej.
Samochodowe oleje silnikowe - Pojemność: 1 litr, Klasyfikacja ACEA: B4, Klasyfikacja ACEA: B5, Klasyfikacja ACEA: C2, Klasyfikacje producentów: BMW Longlife-04, Klasyfikacje producentów: MB 229.3, Klasyfikacje producentów: Porsche A40, Klasyfikacje producentów: Fiat 9.55535-S1, Klasyfikacje producentów: VW 500 00, Klasyfikacje producentów: Ferrari, Klasyfikacje producentów: BMW Longlife-98
Parametry
Producent
Pojemność
Zastosowanie
Klasyfikacje producentów
BMW Longlife-01BMW Longlife-04BMW Longlife-98Chrysler MS-10725Chrysler MS-12991FerrariFiat 9.55535-GH2Fiat 9.55535-S1Fiat 9.55535-Z2HondaMB 226.5MB 229.1MB 229.3MB 229.5Peugeot Citroen (PSA) B71 2290Peugeot Citroen (PSA) B71 2294Peugeot Citroen (PSA) B71 2296Porsche A40RN 0700 / RN 0710SubaruToyotaVW 500 00VW 502 00VW 505 00
Cena
Syntetyczny olej do nowoczesnych silników.
Olej półsyntetyczny, przy produkcji którego zachodzi proces hydrokrakowania, znakomicie smaruje części silnika podczas jego zimnego startu. Jest odporny na starzenie się i wysokie temperatury. Dla wymagającego kierowcy diesla. Gwarantuje czystość silnika. Zmniejsza zagęszczanie oleju poprzez wciąganie cząstek stałych. Zapewnia szybkie smarowanie silnika i turbosprężarki dzięki ulepszonej formule ochrony przed zużyciem.
Olej całoroczny do stosowania w silnikach wysokoprężnych, w samochodach osobowych z turbodoładowaniem lub bez.
Olej ten przewyższa wymogi niemieckich oraz innych producentów samochodów.
Olej całoroczny do stosowania w silnikach wysokoprężnych, w samochodach osobowych z turbodoładowaniem lub bez.
Olej ten przewyższa wymogi niemieckich oraz innych producentów samochodów.
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS w celu zmniejszenia zużycia paliwa. Opracowany zgodnie z najnowszymi wymogami technicznymi norm emisji spalin Euro IV i Euro V dla silników z trójfunkcyjnymi katalizatorami oraz filtrami cząstek stałych (DPF, FAP).