W 100% syntetyczny olej silnikowy specjalnie opracowany do najnowszej generacji silników BMW, Mercedes-Benz oraz grupy Volkswagena (VW, Audi, Skoda, Seat) wuposażonych w silniki Diesla oraz benzynowe spełniające wymagania EURO 4 i EURO 5, a także EURO 6. Spełnia wymagania przedłużonych przebiegów międzywymianowych. Kompatybilny z filtrami cząstek stałych (DPF). Podwyższona lepkość wysokotemperaturowa HTHS. Zmniejszona zawartość siarki, fosforu i popiołów siarczanowych.
Samochodowe oleje silnikowe - Pojemność: 1 litr, Klasyfikacja ACEA: B4, Klasyfikacja ACEA: A3, Klasyfikacja ACEA: C2, Klasyfikacje producentów: VW 505 01, Klasyfikacje producentów: Porsche C30, Klasyfikacje producentów: VW 503 01, Klasyfikacje producentów: OV 040 1547 - D40
Parametry
Producent
Pojemność
Zastosowanie
Klasyfikacje producentów
BMW Longlife-01BMW Longlife-04Fiat 9.55535-GS1 / DS1Fiat 9.55535-S1Fiat 9.55535-S3Ford WSS-M2C917-AGM dexos2MB 229.1MB 229.31MB 229.51MB 229.52OV 040 1547 - D40Peugeot Citroen (PSA) B71 2290Porsche C30VW 500 00VW 501 01VW 502 00VW 503 00VW 503 01VW 504 00VW 505 00VW 505 01VW 506 00VW 506 01VW 507 00
Cena
W pełni syntetyczny olej silnikowy wyprodukowany w technologii Shell PurePlus – najbardziej zaawansowana formuła Shell do wysokoobciążonych silników.
Mobil 1™ ESP 0W-30 to zaawansowany, w pełni syntetyczny olej silnikowy opracowany z myślą o zapewnieniu wyjątkowych właściwości czyszczących, ochrony przed zużyciem oraz ogólnej efektywności. Mobil 1 ESP 0W-30 został opracowany przez specjalistów w celu przedłużenia żywotności i utrzymania wydajności systemów emisyjnych w pojazdach z napędem Diesla i benzynowym. Mobil 1 ESP 0W-30 spełnia lub przekracza wymagania norm wielu przodujących producentów samochodów, obowiązujących w najnowszych samochodach osobowych z napędem Diesla i benzynowym.
Nowoczesny olej silnikowy typu "lekki bieg" o najwyższej klasie jakości do zastosowania całorocznego. Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowszymi dodatkami gwarantuje silnikowi znakomitą ochronę przed zużyciem minimalizuje zużycie paliwa i oleju oraz zapewnia szybki opływ oleju w silniku.
Top Tec 4200 5W-30 Jest nowoczesnym całorocznym olejem typu lekki bieg, przeznaczonym do stosowania w samochodach osobowych VW/AUDI (z wyłączeniem silników R5, V10 TDI wyprodukowanych do 06.2006) można go również stosować w samochodach Mercedes-Benz, BMW, Renault itp.
Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje doskonałą ochronę przed zużyciem, zmniejszenie zużycia paliwa oraz oleju i szybki opływ oleju w silniku.
Jeżeli istnieją stosowne dopuszczenia producenta samochodu można wydłużyć interwał wymiany tego oleju do 50.000 km lub co dwa lata.
Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje doskonałą ochronę przed zużyciem, zmniejszenie zużycia paliwa oraz oleju i szybki opływ oleju w silniku.
Jeżeli istnieją stosowne dopuszczenia producenta samochodu można wydłużyć interwał wymiany tego oleju do 50.000 km lub co dwa lata.
Zaawansowany technologicznie olej silnikowy wzbogacony dodatkiem MOLYGEN. Olej silnikowy o niskim współczynniku tarcia do stosowania przez cały rok. Połączenie syntetycznych olejów bazowych i zaawansowanej technologii dodatków, a także specjalnego dodatku Molygen zapewnia, że olej silnikowy ma niską lepkość w czasie zimnego startu a także wysoką odporność na ścinanie w ekstremalnie wysokich temperaturach. Zapobiega tworzeniu się osadów podczas długich przerw między wymianami oleju.
MOLYGEN dodany do oleju silnikowego zmniejsza tarcie, dzięki czemu poprawia osiągi i znacząco obniża temperaturę roboczą oleju. Rezultatem są także oszczędności paliwa i wydłużona żywotność silnika.
MOLYGEN dodany do oleju silnikowego zmniejsza tarcie, dzięki czemu poprawia osiągi i znacząco obniża temperaturę roboczą oleju. Rezultatem są także oszczędności paliwa i wydłużona żywotność silnika.