Wysokiej jakości syntetyczny olej odpowiedni do szerokiego zakresu silników. Nadaje się w szczególności do silników wysokoprężnych z turbodoładowaniem, stosowanych w samochodach osobowych i lekkich samochodach ciężarowych. Zalecany do silników wysokoprężnych firmy Volkswagen z pompowtryskiwaczami.
Samochodowe oleje silnikowe - Pojemność: 1 litr, Klasyfikacja ACEA: C3, Klasyfikacje producentów: Porsche A40, Klasyfikacje producentów: Porsche C30, Klasyfikacje producentów: Fiat 9.55535-M2, Klasyfikacje producentów: VW 500 00, Klasyfikacje producentów: Peugeot Citroen (PSA) B71 2296, Klasyfikacje producentów: Peugeot Citroën (PSA) B71 2300, Klasyfikacje producentów: Peugeot Citroen (PSA) B71 2294
Parametry
Pojemność
Zastosowanie
Klasyfikacje producentów
BMW Longlife-01BMW Longlife-04Fiat 9.55535-GS1 / DS1Fiat 9.55535-H2Fiat 9.55535-M2Fiat 9.55535-S1Fiat 9.55535-S2Fiat 9.55535-S3Ford WSS-M2C917-AGM dexos2MB 226.5MB 229.31MB 229.51MB 229.52Peugeot Citroen (PSA) B71 2290Peugeot Citroen (PSA) B71 2294Peugeot Citroen (PSA) B71 2296Peugeot Citroën (PSA) B71 2300Porsche A40Porsche C30RN 0700 / RN 0710VW 500 00VW 501 01VW 502 00VW 503 00VW 503 01VW 504 00VW 505 00VW 505 01VW 506 00VW 506 01VW 507 00
Cena
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych, z technologią wydłużonej żywotności. Zapewnia najwyższą ochronę, z możliwością wydłużenia okresu pomiędzy wymianami oleju, dostosowaną do najnowszych silników Volkswagena z technologią filtra cząstek stałych.
W pełni syntetyczne oleje do silników benzynowych i silników Diesla spełniających normy emisji spalin Euro IV i Euro V, wymagających oleju o podwyższonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS oraz zmniejszonej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu i siarki - zalecenia zgodnie z ACEA C3. Również do pojazdów, dla których zalecana jest klasa jakości ACEA A3/B3 lub A3/B4.
W pełni syntetyczny olej silnikowy wyprodukowany w technologii Shell PurePlus – najbardziej zaawansowana formuła Shell do wysokoobciążonych silników.
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości popiołu siarczanowego, fosforu i siarki do samochodów osobowych, z technologią wydłużonej żywotności, gwarantujący najwyższą ochronę — do najnowszych silników wysokoprężnych marki Mercedes-Benz oraz innych silników spełniających normy Euro IV i Euro V, wyposażonych w filtry cząstek stałych i/lub technologię katalizatora trójdrożnego.
W pełni syntetyczny olej silnikowy do nowoczesnych silników benzynowych i silników Diesla spełniających normy emisji spalin Euro IV i Euro V wymagających oleju o podwyższonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS i zmniejszonej zawartości siarki, fosforu, i popiołów siarczanowych. Przeznaczony również do pojazdów, dla których zaleca się klasę jakości ACEA A3/B3 lub A3/ B4.
Mobil 1™ ESP 0W-30 to zaawansowany, w pełni syntetyczny olej silnikowy opracowany z myślą o zapewnieniu wyjątkowych właściwości czyszczących, ochrony przed zużyciem oraz ogólnej efektywności. Mobil 1 ESP 0W-30 został opracowany przez specjalistów w celu przedłużenia żywotności i utrzymania wydajności systemów emisyjnych w pojazdach z napędem Diesla i benzynowym. Mobil 1 ESP 0W-30 spełnia lub przekracza wymagania norm wielu przodujących producentów samochodów, obowiązujących w najnowszych samochodach osobowych z napędem Diesla i benzynowym.
Następca CASTROL SLX Professional Longlife III 5W-30. CASTROL EDGE Professional Longlife III 5W-30 4L - W pełni syntetyczny olej silnikowy opracowany przy współpracy z Grupą VW jako olej technologii niskopopiołowej LOW SAPS. Przeznaczony do nowoczesnych silników benzynowych i Diesla z filtrami cząstek stałych.
Nowoczesny olej silnikowy typu lekki bieg do całorocznego zastosowania. Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje olej silnikowy, który znakomicie chroni przed zużyciem współpracujące części.
Top Tec 4200 5W-30 Jest nowoczesnym całorocznym olejem typu lekki bieg, przeznaczonym do stosowania w samochodach osobowych VW/AUDI (z wyłączeniem silników R5, V10 TDI wyprodukowanych do 06.2006) można go również stosować w samochodach Mercedes-Benz, BMW, Renault itp.
Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje doskonałą ochronę przed zużyciem, zmniejszenie zużycia paliwa oraz oleju i szybki opływ oleju w silniku.
Jeżeli istnieją stosowne dopuszczenia producenta samochodu można wydłużyć interwał wymiany tego oleju do 50.000 km lub co dwa lata.
Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje doskonałą ochronę przed zużyciem, zmniejszenie zużycia paliwa oraz oleju i szybki opływ oleju w silniku.
Jeżeli istnieją stosowne dopuszczenia producenta samochodu można wydłużyć interwał wymiany tego oleju do 50.000 km lub co dwa lata.